Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 januari 2009, 22:03   #61
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
Hoi,

Ik heb al eens eerder op dit forum gepost voor Nivea Hair Recharge. Aangezien dat bij mij niet lijkt aan te slaan, ben ik van plan er mee te stoppen. Nu zag ik dit Topic en RobinK beschrijft dat hij vooral dunner wordend haar heeft op zn kruin. Ik heb juist dat ik voorop dunner haar heb, maar richting de kruin is het beter. Mn 'monnik'-gedeelte (dus mn zijkanten) groeien nog als kool.

Ik wil perseé geen fina slikken, omdat ik nog liever kaal ben dan dat ik risico's neem op het gebied van mn vruchtbaarheid (ook al is er niets bewezen, ik krijg de kriebels van het idee dat er dingen gebeuren met mn prostaat). Nou zou ik dus Minox kunnen proberen, maar dat werkt vooral goed op de kruin heb ik begrepen? Zou het voor mij ook kunnen helpen en herkent iemand überhaupt mijn 'kaal worden'-patroon?

Alvast heel erg thanks voor de reacties!
Rayton is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 23:04   #62
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Jazeker kun je minox gaan gebruiken. Het is flauwekul dat 't alleen op de kruin zou werken. Op de eerste 54 pagina's van het topic [minoxidil]Algemeen melden de volgende lotgenoten succes op hun inhammen (en vaak de rest van het hoofd ook):

Colm
Ugh
Lucky
joeser
Noodlesoup
den oli
mhogen
stefanD
Tibetaan
BiTemp
Angra
Cory
pucca

Voor meer successen, moet je even de overige pagina's zelf doorspitten.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 23:17   #63
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
Ow ok! Dank je wel Hanna!

Ik was trouwens vergeten te vermelden dat ik totaal geen last heb van diepere inhammen o.i.d! Heel weird, want dat hoor ik juist wel vaak bij mensen die kaler worden...
Rayton is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2009, 23:28   #64
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Is okay, je hoeft geen inhammen te hebben om met minox midvoor en bovenop goed resultaat te boeken. Neem wel minox zonder propyleenglycol (nr. 540 van minoxidil.com, of Rogaine Foam) Als dat goed gaat, kun je later altijd nog overstappen op goedkopere minoxidil met ppg. En neem liever eerst de halve dagelijkse dosis om je huid te laten wennen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2009, 10:36   #65
Rayton
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2008
Berichten: 93
Ok bedankt Hanna! Ik denk dat ik em bestel! Dus je zou tippen 2 maanden met dat 1 maand-flesje te doen en dan daarna als het bevalt voor iedere maand 1 flesje te bestellen...? Dan zal ik er natuurlijk wel een aantal tegelijk bestellen wat die verzendkosten zijn ook niet weinig
Rayton is offline   Met citaat reageren
Oud 21 januari 2009, 11:17   #66
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Je zou 3 flessen zonder ppg kunnen bestellen en daar 4 maanden mee doen. Als je nu reeds een (te) lage bloeddruk hebt, is er een kleine kans dat je er hoofdpijn en/of duizeligheid van kunt krijgen, waardoor je ermee moet stoppen en de flesjes moet zien door te verkopen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2009, 15:45   #67
italiano
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 januari 2009
Berichten: 2
Ik ben mike en heb last van dunner haar en heb eindelijk de gestapt gemaakt om er wat aan te doen, ik ben 22 jaar en als ik foto's terug zie dan merk ik dat mijn haar altijd al wat dunner is geweest maar vanaf mijn 18e/19e begon het toch wel wat meer zichtbaar te worden.

mijn kruin heeft niks, en mijn kuif is ook nog best dik alleen dat stuk tussen mijn kruin en mijn kuif (boven op me hoofd dus) begint de dichtheid toch wel af te nemen.
als ik natte gel gebruik valt het heel erg op, daarom gebruik ik nu Shaper van de Hema (een soort van droge wax) en dan valt het niet zo heel erg op

ik zou graag willen dat dat zo blijft, voordat ik kaal word binnen nu en een aantal jaar.

iemand advies over welke medicijnen ik kan gebruiken, ben echt ten einde raad word er vaak ook depressief van

alvast bedankt

Laatst gewijzigd door italiano; 2 februari 2009 om 16:02
italiano is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2009, 22:46   #68
RobinK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2008
Berichten: 15
Daar zijn we weer na een tijd afwezig te zijn geweest

Ik ben nu 4 maanden onderweg en ik kan tot op heden zeggen dat ik geen bijwerkingen heb van de Propecia. Wel constanteer ik lichte Shedding waar nieuwe gezonde haren voor in de plaats komen. Als ik het goed heb betekend dat, dat mijn haren reageren op de finasteride. Dit schijnt normaal te zijn (mits het aanslaat) na 3 a 4 maanden.

Na 6 maanden moet de hergroei of op zen minst stabilisatie gaan plaatsvinden.

Tot op heden dus goede resultaten behaald naar mijn mening.

Graag jullie indruk mbt. het bovenstaande.

Ook ben ik begonnen met een A-Z vitamine pil ter ondersteuning van mijn dagelijkse voeding.

Gr Robin
RobinK is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2009, 23:30   #69
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RobinK Bekijk bericht
Daar zijn we weer na een tijd afwezig te zijn geweest

Ik ben nu 4 maanden onderweg en ik kan tot op heden zeggen dat ik geen bijwerkingen heb van de Propecia. Wel constanteer ik lichte Shedding waar nieuwe gezonde haren voor in de plaats komen. Als ik het goed heb betekend dat, dat mijn haren reageren op de finasteride. Dit schijnt normaal te zijn (mits het aanslaat) na 3 a 4 maanden.

Na 6 maanden moet de hergroei of op zen minst stabilisatie gaan plaatsvinden.

Tot op heden dus goede resultaten behaald naar mijn mening.

Graag jullie indruk mbt. het bovenstaande.

Ook ben ik begonnen met een A-Z vitamine pil ter ondersteuning van mijn dagelijkse voeding.

Gr Robin

Dat klinkt goed ja, je haar reageert op het middel. Nu is het afwachten geblazen!
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2009, 23:40   #70
Tibetaan
HaarWeb lid
 
Tibetaan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juli 2004
Berichten: 393
Minox doet zeker wel iets. Maar je moet van tevoren jezelf goed afvragen of de kosten ook opwegen tegen de baten. Je moet echt iedere dag twee keer natte zooi op je hoofd smeren. Mij leverde het zonder twijfel een verbetering op. Maar dan nog was ik er niet tevreden mee.

Ik heb de foam ook een poosje gebruikt, maar de goedkope Kirkland minox leverde mij het meeste op.

Beter probeer je het gewoon een poosje. Tip: maak een foto voor je start zodat je je progressie kunt bekijken.

Veel succes!
__________________
~Accept what you can't change, but change what you can't accept~

1) minox (gestopt)
2) propecia (gestopt)
3) rozemarijn (gestopt)
4) zorgen over mijn haar (gestopt)
5) tondeuse Wahl pro clip 2000 (gestart!!)
6) headblade!

... Viva La Resistance!
Tibetaan is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2009, 16:07   #71
Edwinnn
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 november 2004
Berichten: 5
Via deze aanbieder:

http://www.marktnet.nl/Goedkoopste-P...40-2087289.htm


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JimmyJames Bekijk bericht
Hoe weet je zeker dat deze verkoper echt proscar verkoopt?
Deze gast levert origineel spul laat het door je apotheek controleren op echtheid heb ik ook gedaan.

Bovenstaande advertentie is verwijderd. Je kan hem het makkelijkst vinden door te zoeken op " Proscar 40 " via Google.
Edwinnn is offline   Met citaat reageren
Oud 11 april 2009, 23:04   #72
Ryan R
HaarWeb lid
 
Ryan R's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 november 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.275
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edwinnn Bekijk bericht
Via deze aanbieder:

http://www.marktnet.nl/Goedkoopste-P...40-2087289.htm



Deze gast levert origineel spul laat het door je apotheek controleren op echtheid heb ik ook gedaan.

Bovenstaande advertentie is verwijderd. Je kan hem het makkelijkst vinden door te zoeken op " Proscar 40 " via Google.

Ja, heb ik ook besteld, ben er wel blij mee!
__________________
Huidig regime:

-Ketoconazol (2% shampoo)
-Volume shampoo
-Finasteride (1,25 mg per dag)
Status:
NW 3(-) met diffuus uitdunnings patroon in het erfelijk belaste gebied.
Ryan R is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2009, 19:53   #73
RobinK
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 november 2008
Berichten: 15
Het is alweer ruim een jaar geleden dat ik dit topic ben begonnen en naar enkele weken in november 2008 met Propecia ben begonnen. Sinds een half jaar heb ik Propecia aangevuld met een dagelijkse vitamine en omega3 pil.

Tot enkele weken terug goede resultaten behaald voor wat betreft het eerste propecia jaar dan. Men haar is dikker en voller geworden en het is stabiel (geen uitval of achteruitgang ed).

Maar nu vind ik dat men haar op boven op men kruin (pak een cirkeltje van 5cm doorsnede) weer iets dunner word (je begint je na een tijd alles af te vragen, maar goed), heeft dit te maken dat er weer een nieuwe fase begint en daardoor een soort van shedding ontstaat. Nu vind ik dat zelf een lastige plek omdat ook daar de menselijke 'kroon' bij mij zit.

Ik ben benieuwd als dit weer een bepaalde fase is die door het slikken van Propecia ontstaat.

Alvast bedankt.
RobinK is offline   Met citaat reageren
Oud 23 december 2009, 18:26   #74
RAAFIE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2008
Berichten: 290
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tibetaan Bekijk bericht
Minox doet zeker wel iets. Maar je moet van tevoren jezelf goed afvragen of de kosten ook opwegen tegen de baten. Je moet echt iedere dag twee keer natte zooi op je hoofd smeren. Mij leverde het zonder twijfel een verbetering op. Maar dan nog was ik er niet tevreden mee.

Ik heb de foam ook een poosje gebruikt, maar de goedkope Kirkland minox leverde mij het meeste op.

Beter probeer je het gewoon een poosje. Tip: maak een foto voor je start zodat je je progressie kunt bekijken.

Veel succes!
Houd wel rekening met Kirkland Minox een soort vettige "Look" achter laat en met Rogain Foam heb je daar dus geen last van. ( helemaal als je dun haar hebt is kirkland niet aan te raden ).

- Raafie
RAAFIE is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2009, 03:35   #75
wax
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2008
Berichten: 132
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RAAFIE Bekijk bericht
Houd wel rekening met Kirkland Minox een soort vettige "Look" achter laat en met Rogain Foam heb je daar dus geen last van. ( helemaal als je dun haar hebt is kirkland niet aan te raden ).

- Raafie
Vraagje Raafie.. die FOAM he? is dat een beetje te gebruiken als je 6cm lang haar heb?

pak je dan gewoon een scheiding en spuit je het op 1 lijn? of hoe gebruik je dit?
__________________
-Finasteride 1,25 mg [13 april 2009]->
( gekocht bij odessa ).
-Rooscure 1% [Gestopt.. kreeg meer haaruitval door]->
-Minoxidil... Mischien nano minox iets....
wax is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Advies gevraagd met foto's henk1106 AGA - Algemeen 59 15 oktober 2008 01:27
Advies gevraagd!! Pharell Chirurgische behandelingen 2 11 juli 2008 13:24
Advies gevraagd Michelv Chirurgische behandelingen 41 3 juni 2005 15:41


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.