Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 oktober 2020, 19:47   #1
Nickolas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Review Dr. Cinik 6650 grafts

Op 16 september vond mijn 2e(de eerste keer was het bij een andere kliniek) haartransplantatie plaats bij dokter Cinik.

Het is nog iets te vroeg om te juichen maar tot nu toe ben ik super tevreden.

Vanaf het eerste contact via Whatsapp met NLS sprekende Arzu, een ontzettend leuke en behulpzame dame, is het allemaal soepel gegaan.

Ik wist al langer over deze kliniek, aangezien een vriend van mij hier ook zijn haartransplantatie heeft gehad. Hij was ontzettend tevreden, maar mijn keuze voor mijn eerste haartransplantatie is toch op een andere kliniek in Istanbul gevallen, omdat die de ACELL behandeling in zijn "menu" had staan en deze wou ik ook heel graag ondergaan.

De voorkant van mijn hoofd zag al prima uit na mijn éérste operatie, maar het middengedeelte en het kruingebied kon meer grafts gebruiken.

Wat vooral doorslaggevend was voor mij om voor Dr. Cinik te kiezen, buiten het feit dat ik al iemand kende die bij hem een goed resultaat behaald had, was de bodyhair transplantatie.
In zijn klieniek verplaatsen ze namelijk ook grafts vanuit je baard en borst naar het hoofd(God bless the technology).

En dit had ik nodig, want mijn donorgebied op mijn hoofd was inmiddels uitgedund.

Ik heb zelf voor het goedkoopste pakket van €2090 gekozen met pijnloze verdoving van €250 (die toch niet helemaal pijnloos, maar wel te doen was) en voor bodyhair transplantatie betaalde ik nog eens extra €200.

Tijdens mijn eerste haartransplantatie hebben ze 4100 grafts geoogst en in de kliniek van Dr. Cinik was het aantal grafts een stuk hoger, 6650 namelijk.

Inmiddels beginnen de getransplanteerde haartjes uit te vallen, wat bij het proces hoort en vanaf de 4e maand gaan ze weer groeien.

Het is altijd lastig om een keuze te maken bij welke kliniek je terecht kan, dus vandaar deze korte review en hopelijk heb je hier iets aan.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Screenshot_20201014-183449_Gallery.jpg‎ (143,6 KB, 347x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201014_185623.jpg‎ (124,9 KB, 346x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201014_183650.jpg‎ (107,0 KB, 347x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201014_183624.jpg‎ (140,3 KB, 297x gelezen)
Bestandstype: jpg 20201015_174525.jpg‎ (149,2 KB, 168x gelezen)

Laatst gewijzigd door Nickolas; 15 oktober 2020 om 19:05
Nickolas is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2020, 20:03   #2
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Hoi Nickolas, dank dat je je vandaag hebt geregistreerd en je ervaring deelt van je behandeling bij de legende, met bijna mythische status, Dr. Cinik. Nog overwogen ook een harttransplantatie te laten doen?
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 00:54   #3
Nickolas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KidMinchia Bekijk bericht
Hoi Nickolas, dank dat je je vandaag hebt geregistreerd en je ervaring deelt van je behandeling bij de legende, met bijna mythische status, Dr. Cinik. Nog overwogen ook een harttransplantatie te laten doen?
Hoi KidMinchia,
Nee mijn hart heeft geen grafts nodig en of Dr. Cinik een legende is, laat ik je over een half jaar weten, wanneer ik hopelijk het echte resultaat zal zien.
Ook als ik meer te weten kom over transplantatie van hersenen, zal ik dat uiteraard met je delen! ?
Nickolas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 09:09   #4
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Welke kliniek heb je de eerste HT gehad en hoeveel grfts zijn er toen geplaatst?
Heb je foto’s van voor en na behandeling/situatie van je eerste HT?

Waarom kies je nu voor een andere kliniek en niet voor dezelfde? Hier heb je tenslotte zelf ervaring mee en blijkbaar een goed resultaat.

Heeft deze review je nog iets opgeleverd qua korting?
Ga je maandelijks updates bijhouden?

Succes met je herstel tot een goed resultaat!
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 16:22   #5
Chief004
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juli 2018
Berichten: 2
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KidMinchia Bekijk bericht
Hoi Nickolas, dank dat je je vandaag hebt geregistreerd en je ervaring deelt van je behandeling bij de legende, met bijna mythische status, Dr. Cinik. Nog overwogen ook een harttransplantatie te laten doen?
Jezus hey!! Hoe bedoel je afgunst...
Chief004 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 17:10   #6
Nickolas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 Bekijk bericht
Welke kliniek heb je de eerste HT gehad en hoeveel grfts zijn er toen geplaatst?
Heb je foto’s van voor en na behandeling/situatie van je eerste HT?

Waarom kies je nu voor een andere kliniek en niet voor dezelfde? Hier heb je tenslotte zelf ervaring mee en blijkbaar een goed resultaat.

Heeft deze review je nog iets opgeleverd qua korting?
Ga je maandelijks updates bijhouden?

Succes met je herstel tot een goed resultaat!
Hey dankjewel!
Net een nieuwe recensie geschreven over mijn eerste ervaring, maar hier even korte antwoorden op je vragen:

-De eerste keer was in 2019 bij Esteworld waar ze 4100 grafts getransplanteerd hebben. De voor en na foto's vind je in die review terug.
-de grootste reden waarom ik deze keer voor Dr. Cinik koos, is de bodyhair transplantatie(hoewel de overlevingskans van grafts bij deze methode iets minder is, dus fingers crossed ?) want het donorgebied op mijn hoofd is niet zo productief meer.
-ik krijg absoluut geen korting, was het maar zo. Alle klinieken vragen je om een review te schrijven. Wat ik trouwens minder vond, was dat een medewerker mij vroeg om zijn naam in de review te noemen en daar doe ik niet aan mee.
-maandelijkse updates weet ik niet, maar miss. na 5 maanden bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd door Nickolas; 15 oktober 2020 om 17:28
Nickolas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 17:14   #7
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chief004 Bekijk bericht
Jezus hey!! Hoe bedoel je afgunst...
Heeft niks met afgunst te maken. Heeft te maken met dat dit de zoveelste fake (of betaalde) review lijkt te zijn over Cinik. Ik en vele andere Haarwebbers worden hier doodmoe van. Dr Cinik zou moeten snappen dat dit alleen maar negatieve impact heeft op zijn kliniek, dus hartstikke dom dat hij dit laat doen.

Maar we laten ons graag verrassen met echte beelden en ervaringen. Helaas staat iemand met een review over Cinik bij voorbaat dus al 1-0 achter
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 17:17   #8
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Overigens niks ten nadele van @Nickolas. Het voordeel van de twijfel is er altijd. Echter zijn we rondom Cinik gewoon erg sceptisch met z'n allen
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 17:25   #9
Nickolas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Heeft niks met afgunst te maken. Heeft te maken met dat dit de zoveelste fake (of betaalde) review lijkt te zijn over Cinik. Ik en vele andere Haarwebbers worden hier doodmoe van. Dr Cinik zou moeten snappen dat dit alleen maar negatieve impact heeft op zijn kliniek, dus hartstikke dom dat hij dit laat doen.

Maar we laten ons graag verrassen met echte beelden en ervaringen. Helaas staat iemand met een review over Cinik bij voorbaat dus al 1-0 achter
Het is jouw recht om sceptisch te zijn, maar de manier warop je mij benadert is onacceptabel.
Net een review geschreven over mijn eerste ervaring bij Esteworld. En ja ik ben door beide klinieken gevraagd om een recensie te schrijven, dat doen ze bij iedereen, maar hiervoor absoluut geen enkele korting ontvangen, was het maar zo.
Ik deel mijn ervaringen en zo bijzonders en ongeloofwaardigs heb ik volgens mij ook niet vermeld.
De service was bij beide klinieken uitstekend maar dat zal hoogstwaarschijnlijk bij alle klinieken het geval zijn. Wat Dr. Cinik betreft, heb ik ook aangegeven dat ik niet te vroeg wilde juichen, want uiteindelijk gaat het om het resultaat en daar moet ik nog op wachten.
Dus chill dude!
Nickolas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 18:04   #10
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
6650 grafts is wel een opmerkelijk groot aantal en dit voor maar..........2090 euro ? Zijn deze gezet op 1 dag of over meerdere?
Heb je ook enige uit leg over de kliniek en het aantal mensen die jou behandelt hebben tijdens de HT.Succes verder, ik blijf je zeker volgen.
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 19:02   #11
Nickolas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
6650 grafts is wel een opmerkelijk groot aantal en dit voor maar..........2090 euro ? Zijn deze gezet op 1 dag of over meerdere?
Heb je ook enige uit leg over de kliniek en het aantal mensen die jou behandelt hebben tijdens de HT.Succes verder, ik blijf je zeker volgen.
Ik begin me als een vertegenwoordiger van Dr. Cinik te voelen en dat ik mijn ervaring moet gaan verdedigen. Als ik dat had geweten, had ik misschien helemaal geen review geschreven.
Maar goed €2090 is voor één dagbehandeling en ze proberen het maximale aantal grafts eruit te halen. Of het aantal daadwerkelijk klopt I don't know, je kan het moeilijk controleren. Ik kreeg een certificaat en dat stukje over grafts ga ik als foto uploaden.
De operatie is niet door Dr. Cinik zelf uitgevoerd, dan had ik €500 of meer extra bij moeten betalen en dat was financieel net iets te hoog gegrepen voor me.
Er zijn 3 jongedames met mijn hoofd bezig geweest, soms met z'n tweeën tegelijkertijd. Ik heb meer dan de helft van de tijd met mijn mondkapje op doorgeslapen.
Door het aantal grafts was ik ook positief verrast en ook al kan ik het nooit weten of dat klopt, kon ik op mijn hoofd wel zien dat er veel grafts getransplanteerd zijn.
Aangezien mijn donorgebied al niet zo productief meer was, ben ik wel enigszins bezorgd over hoe dit straks eruit gaat zien. Ze hebben namelijk 3600 grafts uit mij hoofd gehaald.
Ik hoop dat ik hiermee jouw vraag een beetje beantwoord heb.

Laatst gewijzigd door Nickolas; 15 oktober 2020 om 19:07
Nickolas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 19:12   #12
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Nikolas, welkom hier. Er zijn een aantal discutabele ervaringen geplaatst m.b.t. Dr Cinik en daar voel jij nu nog de naweeën van. Begrijpelijk, maar wel onterecht als je hier je ervaring wilt delen. Doe dat vooral en als je foto's blijft plaatsen ebt die kritiek vanzelf wel weg.

Succes met de hergroei.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 19:59   #13
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Ho ho, ik heb je niet verkeerd benaderd hè. Zoals ik al zei, krijg je uiteraard het voordeel van de twijfel. Ik schetste enkel de realiteit zoals ie is. Verder sluit ik me aan bij Henk. Hou ons op de hoogte en succes met herstel! Begrijp ik overigens goed dat je in totaal richting de 11.000 grafts beschikbaar had?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nickolas Bekijk bericht
Het is jouw recht om sceptisch te zijn, maar de manier warop je mij benadert is onacceptabel.
Net een review geschreven over mijn eerste ervaring bij Esteworld. En ja ik ben door beide klinieken gevraagd om een recensie te schrijven, dat doen ze bij iedereen, maar hiervoor absoluut geen enkele korting ontvangen, was het maar zo.
Ik deel mijn ervaringen en zo bijzonders en ongeloofwaardigs heb ik volgens mij ook niet vermeld.
De service was bij beide klinieken uitstekend maar dat zal hoogstwaarschijnlijk bij alle klinieken het geval zijn. Wat Dr. Cinik betreft, heb ik ook aangegeven dat ik niet te vroeg wilde juichen, want uiteindelijk gaat het om het resultaat en daar moet ik nog op wachten.
Dus chill dude!
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 20:47   #14
Nickolas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Ho ho, ik heb je niet verkeerd benaderd hè. Zoals ik al zei, krijg je uiteraard het voordeel van de twijfel. Ik schetste enkel de realiteit zoals ie is. Verder sluit ik me aan bij Henk. Hou ons op de hoogte en succes met herstel! Begrijp ik overigens goed dat je in totaal richting de 11.000 grafts beschikbaar had?
Mijn excuses, ik dacht dat je degene was die de eerste reactie plaatste, mijn fout!
En wat de grafts betreft:
De eerste keer 4100 vanuit mijn hoofd en de 2e keer 6650 vanuit mijn hoofd, baard en borst.

Laatst gewijzigd door Nickolas; 15 oktober 2020 om 21:01
Nickolas is offline   Met citaat reageren
Oud 15 oktober 2020, 23:23   #15
Nickolas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2020
Berichten: 13
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Nikolas, welkom hier. Er zijn een aantal discutabele ervaringen geplaatst m.b.t. Dr Cinik en daar voel jij nu nog de naweeën van. Begrijpelijk, maar wel onterecht als je hier je ervaring wilt delen. Doe dat vooral en als je foto's blijft plaatsen ebt die kritiek vanzelf wel weg.

Succes met de hergroei.
Thanks voor je bericht!
Op zich begrijpelijk en het is juist goed dat we voorzichtig en scherp zijn met alle reviews, maar om direct iemand aan te vallen in de allereerste reactie met de vraag of ik ook een HARTtransplantatie overwogen heb, vind ik onbeschoft en zeer ongepast.
Wij kunnen toch onze twijfels ook op een beleefde wijze uiten? Je bereikt toch het meest met de juiste toon? ?
Nickolas is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
dr. cinik, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.