Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 juni 2021, 10:39   #1
Rolex_1978
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2010
Berichten: 15
Ervaringen delen

Hi allemaal,

In 2005 heb ik mijn FUT transplantatie gedaan via Transmed, Turkije en daarna flink wat jaar proscar geslikt. Voor mij was het een wereld van verschil en ik heb er ontzettend veel plezier van gehad.

Maar goed ik werd ook ouder en inderdaad de haardos werd dunner, niet kalend bij mij maar echt dun. Op de kruin wel kalend. Dit in combinatie met dat ik graag mijn haren opscheer, heb ik een nieuw transplantatie in 2014 gedaan via Esteworld, ook in Turkije. De weg ernaartoe was weer goed. Echter ik ben niet tevreden over de behandeling. Het begon daar al. Het voelde alsof ze maar wat deden. een nummertje. Op mijn inhammen lijkt wel ander haar te zitten, die steekt aan een kant naar buiten toe. Zo erg dat ik het er zelf maar uittrek. Het FUT litteken is nog steeds hartstikke zichtbaar. Ik heb nu voor het eerst mijn hoofd kaal geschoren, maar mijn aanzicht wordt harder dan. Minder vriendelijk. Het kan wel, maar mooi is anders.

Dus ik twijfel om weer een FUE te doen. Ik ga in ieder geval weer informatie in winnen. Ik heb dus 1 hele goede ervaring en 1 slechte.
__________________
2005 FUT bij Transmed in Istanboel
Proscar geslikt hierna
29 augustus 2011 gestopt met Proscar
Resultaat - wereld van verschil

2014 FUE Esteworld -1560 grafts/ 2940 met FUT littekencorrectie
Zonder extra medicijnen
Resultaat - twijfel of het wel goed is gegaan. Harde, out of sync haren bij mijn inhammen. Litteken nog even zichtbaar.

2021 opnieuw kalend aan de voorkant en op de kruin. Haren afgeschoren, maar je ziet litteken en ik twijfel of ik dit mooi vind. Het maakt mijn gezicht/uiterlijk een stuk harder. Onderzoek naar nieuwe transplantatie
Rolex_1978 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2021, 08:57   #2
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
Goedemorgen Rolex,

Vervelend om te horen zeg. Indien je nog genoeg donorhaar hebt kan een slechte fue/fut wel herstelt worden. Heb je ook gekeken naar oplossingen waarbij je MHP en een haartransplantatie combineert?

Als je hiervoor advies wilt, dan zal ik foto's moeten zien van jouw haar. Vooral van de haartjes met de afwijkende haargroeirichting en het donorgebied.

Groet
Munib.
__________________
Art-gallery:
https://fuegenix.nl/art-gallery/


Ervaringen op Haarweb over FueGenix Haarkliniek:
http://www.haarweb.nl/forum/tags.php?tag=fuegenix
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.