Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 maart 2015, 08:29   #16
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Stress en werkdruk kunnen de hormoonhuishouding ontregelen waardoor het lichaam meer DHT kan gaan aanmaken dan nodig is. Om deze stresshormonen te reguleren maakt Profollica gebruik van een hoogwaardig supplement.


ehmm meer DHT ???!!!
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2015, 09:02   #17
Rollercoaster1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 107
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvdV Bekijk bericht
@Rollercoaster1: Ik zal komend weekend eens voor je googlen, en zoeken naar posts en reviews! Voor mij was destijds de beste review, die van die vriend uit de VS die het al geruime tijd gebruikte. Blijkbaar is het daar populairder dan hier.

@Kalekop28: Heb onderstaande tekst over samenvatting supplement en activatorgel even van de site gekopieerd. Mocht het beide niet werken, dan zou dat betekenen dat ik een jaar geleden genezen ben van haaruitval want ik zie toch echt resultaat in de zin van vermindering van haaruitval en groei van kleine haartjes, te vergelijken met de periode dat ik Fina gebruikte.

Supplement
Hoe werkt het?
Het dagelijkse supplement bevat 28 nutrienten en vitaminen en is bedoeld om het lichaam te voorzien in alle bouwstoffen die het nodig heeft om vol en gezond haar te laten groeien.

Vaak hebben mensen met een ongezonde levensstijl te weinig beschikbare bouwstoffen voor de aanmaak van sterk haar. Stress en werkdruk kunnen de hormoonhuishouding ontregelen waardoor het lichaam meer DHT kan gaan aanmaken dan nodig is. Om deze stresshormonen te reguleren maakt Profollica gebruik van een hoogwaardig supplement.

De activator gel wordt op vochtig haar in de hoofdhuid gemasseerd nadat deze met shampoo is gewassen.
De activator gel bevat de krachtige DHT-blocker Trichogen. Dit is een gepatenteerde stof die het enzym 5-alfa-reductase remt. Dit enzym zorgt er namelijk voor dat het mannelijke hormoon testosteron wordt omgezet in een actiever hormoon namelijk Dihydrotestosteron (DHT).


Klik op de link voor het volledig rapport inclusief resultaten. COMPLETE clinical trial report.
Profollica is helemaal niet populair op de engelstalige fora dus ik betwijfel of het populairder is in de VS dan hier.
Rollercoaster1 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2015, 16:15   #18
26jaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2011
Berichten: 43
Waar zijn de beloofde fotos van dit wonder middel?
__________________
Regime:
Kirkland minoxidil 5% (9-2-2012 gestart)
Zaagbladpalm (de Tuinen 2x per dag 450mg)
Kruidvat Multi Vitaminen & Mineralen Voor Sporters (1x per dag)
26jaar is offline   Met citaat reageren
Oud 10 maart 2015, 23:24   #19
JvdV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2013
Berichten: 9
Geslacht:
Ben momenteel erg druk maar zodra ik tijd heb maak en post ik ze!
__________________
Maatregelen:

2007 / 2008: Diverse producten zoals shampoo's (geen resultaat)
2007 tot 06-2014 Mutivitamines + vit B: als extra
04-2007 tot 06-2014 Finasteride 1mg (na half jaar zichtbaar dichter haar frontaal, dikker en nieuwe haargroei)
01-2010
Amonixil 2 x per jaar bij seizoenswissel
02-2013 tot 06-2014 Minoxidil 5%
05- 2014: Profollica hair stimulator + tabletten

JvdV is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2015, 00:27   #20
Terrence
HaarWeb lid
 
Terrence's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2013
Berichten: 42
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvdV Bekijk bericht
@Rollercoaster1: Ik zal komend weekend eens voor je googlen, en zoeken naar posts en reviews! Voor mij was destijds de beste review, die van die vriend uit de VS die het al geruime tijd gebruikte. Blijkbaar is het daar populairder dan hier.

@Kalekop28: Heb onderstaande tekst over samenvatting supplement en activatorgel even van de site gekopieerd. Mocht het beide niet werken, dan zou dat betekenen dat ik een jaar geleden genezen ben van haaruitval want ik zie toch echt resultaat in de zin van vermindering van haaruitval en groei van kleine haartjes, te vergelijken met de periode dat ik Fina gebruikte.

Supplement
Hoe werkt het?
Het dagelijkse supplement bevat 28 nutrienten en vitaminen en is bedoeld om het lichaam te voorzien in alle bouwstoffen die het nodig heeft om vol en gezond haar te laten groeien.

Vaak hebben mensen met een ongezonde levensstijl te weinig beschikbare bouwstoffen voor de aanmaak van sterk haar. Stress en werkdruk kunnen de hormoonhuishouding ontregelen waardoor het lichaam meer DHT kan gaan aanmaken dan nodig is. Om deze stresshormonen te reguleren maakt Profollica gebruik van een hoogwaardig supplement.

De activator gel wordt op vochtig haar in de hoofdhuid gemasseerd nadat deze met shampoo is gewassen.
De activator gel bevat de krachtige DHT-blocker Trichogen. Dit is een gepatenteerde stof die het enzym 5-alfa-reductase remt. Dit enzym zorgt er namelijk voor dat het mannelijke hormoon testosteron wordt omgezet in een actiever hormoon namelijk Dihydrotestosteron (DHT).


Klik op de link voor het volledig rapport inclusief resultaten. COMPLETE clinical trial report.

Als je mensen probeert op te lichten, doe dan op z'n minst een beetje beter je best. Dat rapport van jou heeft niets te maken met AGA of haaruitval. Ik denk niet dat ook maar iemand op dit deel van het forum geïnteresseerd is in een product dat je haar beter laat doorkammen, of dat het een betere schijn het geeft. Niets in dat zgn. rapport verwijst naar haaruitval, DHT of een andere wetenschappelijk onderbouwd argument om haartuitval tegen te gaan.

Stop met die onzin en verdwijn van het forum alsjeblieft.
Terrence is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2015, 15:17   #21
JvdV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2013
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Terrence Bekijk bericht
Als je mensen probeert op te lichten, doe dan op z'n minst een beetje beter je best. Dat rapport van jou heeft niets te maken met AGA of haaruitval. Ik denk niet dat ook maar iemand op dit deel van het forum geïnteresseerd is in een product dat je haar beter laat doorkammen, of dat het een betere schijn het geeft. Niets in dat zgn. rapport verwijst naar haaruitval, DHT of een andere wetenschappelijk onderbouwd argument om haartuitval tegen te gaan.

Stop met die onzin en verdwijn van het forum alsjeblieft.
Nounounou terrence, dat is nogal een beschuldiging! Rechtstreeks gekopieerd van de website stophaaruitval.nl! Prima als je mijn verhaal niet geloofd maar ga me niet beschuldigen van oplichten ajb. Ik gebruik dit middel en heb zoals ik al eerder poste positieve resultaten. Bij nader inlezen geeft dat trial rapport idd geen onderzoeksresultaten die duiden op een stop van haaruitval. Toch zal er iets in het supplement zitten wat een positieve werking heeft. Ik snap overigens dat er sceptische geluiden komen met al die troep op de markt!
__________________
Maatregelen:

2007 / 2008: Diverse producten zoals shampoo's (geen resultaat)
2007 tot 06-2014 Mutivitamines + vit B: als extra
04-2007 tot 06-2014 Finasteride 1mg (na half jaar zichtbaar dichter haar frontaal, dikker en nieuwe haargroei)
01-2010
Amonixil 2 x per jaar bij seizoenswissel
02-2013 tot 06-2014 Minoxidil 5%
05- 2014: Profollica hair stimulator + tabletten

JvdV is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2015, 00:26   #22
Terrence
HaarWeb lid
 
Terrence's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2013
Berichten: 42
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvdV Bekijk bericht
Nounounou terrence, dat is nogal een beschuldiging! Rechtstreeks gekopieerd van de website stophaaruitval.nl! Prima als je mijn verhaal niet geloofd maar ga me niet beschuldigen van oplichten ajb. Ik gebruik dit middel en heb zoals ik al eerder poste positieve resultaten. Bij nader inlezen geeft dat trial rapport idd geen onderzoeksresultaten die duiden op een stop van haaruitval. Toch zal er iets in het supplement zitten wat een positieve werking heeft. Ik snap overigens dat er sceptische geluiden komen met al die troep op de markt!
Als je zonder enkel bewijs van resultaat mensen doorstuurt naar een verkoopssite die duidelijk snake oil verkoopt, en dan nog eens foute informatie verspreidt, dan kan ik niet anders dan concluderen dat je mensen wil oplichten. Verwijzen naar andere troep op de markt maakt de jouwe niet minder troep.

Als je geen bewijs hebt, zwijg dan gewoon. Als je dat wel hebt, toon het, maar probeer niks te verkopen.
Terrence is offline   Met citaat reageren
Oud 3 april 2015, 13:57   #23
Hater
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 december 2013
Berichten: 134
Deze vent zit alleen maar te kut kloterijen op dit forum.
Hater is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2015, 08:47   #24
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Theoretische informatie
http://www.jhgc.com.sg/theory/igf-1/index.html
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2015, 15:30   #25
Terrence
HaarWeb lid
 
Terrence's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2013
Berichten: 42
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ryan82 Bekijk bericht
Wat is de link met profollica?
Terrence is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.