Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 maart 2015, 12:46   #1
JvdV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2013
Berichten: 9
Geslacht:
Thumbs up Profollica tegen kaal worden

Hoi,

Al enige jaren lees ik hier mee met de verschillende onderwerpen, omdat ook ik alweer een aantal jaren kamp met haaruitval en dunner wordend haar.

Na eerst een aantal shampoo's vitaminies etc gebruikt te hebben kwam ik uiteindelijk uit bij Fina en Minoxidil , dit heb ik dan ook geruime tijd gebruikt, en zag ook mijn haar verbeteren. Eerst kocht ik doosjes via via en daarna bestelde ik dit uit het buitenland. Op een gegeven moment kreeg ik last van bijwerkingen, minder zin in intimiteit en merkte dat ik vaker somber was, maar nam dit op de koop toe. Tot ik vorig jaar besloot om een andere weg in te slaan. Een vriend van mij die al geruime tijd voor zijn werk in LA woont adviseerde mij Profollica. Hij was dit gaan gebruiken tegen zijn haaruitval, omdat hij en zijn vriendin een kleine wilden, en hij dus geen fina meer wilde slikken om afwijkingen bij het kind te voorkomen.

Ik ben dit gaan bestellen en gebruik het nu alweer bijna een jaar, met positieve resultaten!!! Mijn haar valt niet in grote hoeveelheden uit, en blijft en voelt net zo vol als tijdens het gebruik van fina en Minoxidil! Ben ook weer een stuk opgewekter en meer zin in intimiteit Amonixil gebruik ik overigens nog wel 2 x per jaar bij de wisseling van seizoen.

Zal eens proberen om een before foto van een aantal jaren geleden (voor ik met behandelen begon) en van heden te uploaden binnenkort.

Kan het dus iedereen aanraden om eens te overwegen!!
__________________
Maatregelen:

2007 / 2008: Diverse producten zoals shampoo's (geen resultaat)
2007 tot 06-2014 Mutivitamines + vit B: als extra
04-2007 tot 06-2014 Finasteride 1mg (na half jaar zichtbaar dichter haar frontaal, dikker en nieuwe haargroei)
01-2010
Amonixil 2 x per jaar bij seizoenswissel
02-2013 tot 06-2014 Minoxidil 5%
05- 2014: Profollica hair stimulator + tabletten

JvdV is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2015, 18:05   #2
JvdV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2013
Berichten: 9
Geslacht:
Ik hoor trouwens graag als er anderen zijn die dit product ook gebruiken of willen gaan gebruiken, om gezamenlijk in te kopen, dit scheelt weer in de kosten.
__________________
Maatregelen:

2007 / 2008: Diverse producten zoals shampoo's (geen resultaat)
2007 tot 06-2014 Mutivitamines + vit B: als extra
04-2007 tot 06-2014 Finasteride 1mg (na half jaar zichtbaar dichter haar frontaal, dikker en nieuwe haargroei)
01-2010
Amonixil 2 x per jaar bij seizoenswissel
02-2013 tot 06-2014 Minoxidil 5%
05- 2014: Profollica hair stimulator + tabletten

JvdV is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2015, 10:10   #3
Nobold
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2015
Berichten: 2
Geslacht:
Ik heb wel interesse! Waar bestel je het? Uit de VS?
Nobold is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2015, 10:29   #4
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
lees even dit:

http://www.hairlosstalk.com/interact...my-last-chance

lijkt mij scam
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2015, 10:59   #5
JvdV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2013
Berichten: 9
Geslacht:
Ik snap dat het door de Amerikaanse manier van promoten gezien word als scam. Toch ben ik het levende bewijs dat het echt werkt!

Behalve de negatieve reactie op hairlosstalk zie ik ook veel positieve reviews, anders was ik het natuurlijk ook nooit gaan gebruiken!

Heb 4 vrienden die het gebruiken, waarvan er 3 overtuigd zijn, en 1 al in een te ver stadium kalend is en dus een haartransplantatie gaat doen.

@ Nobold: Gewoon in Nederland bij www.stopkaalworden.nl

Stuur me even een PM, volgende week ga ik weer bestellen!
__________________
Maatregelen:

2007 / 2008: Diverse producten zoals shampoo's (geen resultaat)
2007 tot 06-2014 Mutivitamines + vit B: als extra
04-2007 tot 06-2014 Finasteride 1mg (na half jaar zichtbaar dichter haar frontaal, dikker en nieuwe haargroei)
01-2010
Amonixil 2 x per jaar bij seizoenswissel
02-2013 tot 06-2014 Minoxidil 5%
05- 2014: Profollica hair stimulator + tabletten

JvdV is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2015, 11:11   #6
Rollercoaster1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 107
profollica? Kom op jongens....nog nooit gelezen dat iemand hier enig resultaat van had. Ik heb het gevoel dat JvdV z'n eigen website hier zit te promoten. Trap er niet in.
Rollercoaster1 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2015, 11:16   #7
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Op zijn website word gesproken over onderzoek.

Laat dat wetenschappelijke onderzoek maar komen...
themen is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2015, 11:21   #8
JvdV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2013
Berichten: 9
Geslacht:
@Rollercoaster1

Beetje flauwe reactie! Iemand moet de eerste zijn toch? Voor ik een jaar geleden aan profollica begon heb ik ook dit forum doorzocht omdat ik sceptisch was, maar er waren toen idd geen mensen die het gebruikten. Wel een discussie gevonden, maar zover ik weet niemand die het toen daadwerkelijk heeft gebruikt.

Ik deel mijn ervaringen hier als dat mag.
__________________
Maatregelen:

2007 / 2008: Diverse producten zoals shampoo's (geen resultaat)
2007 tot 06-2014 Mutivitamines + vit B: als extra
04-2007 tot 06-2014 Finasteride 1mg (na half jaar zichtbaar dichter haar frontaal, dikker en nieuwe haargroei)
01-2010
Amonixil 2 x per jaar bij seizoenswissel
02-2013 tot 06-2014 Minoxidil 5%
05- 2014: Profollica hair stimulator + tabletten

JvdV is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2015, 11:26   #9
Rollercoaster1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 107
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvdV Bekijk bericht
@Rollercoaster1

Beetje flauwe reactie! Iemand moet de eerste zijn toch? Voor ik een jaar geleden aan profollica begon heb ik ook dit forum doorzocht omdat ik sceptisch was, maar er waren toen idd geen mensen die het gebruikten. Wel een discussie gevonden, maar zover ik weet niemand die het toen daadwerkelijk heeft gebruikt.

Ik deel mijn ervaringen hier als dat mag.
Iedereen mag hier zijn of haar ervaringen delen, uiteraard. Maar mensen die nieuw zijn en na 2 posts de naam van een website noemen waar een produkt wordt verkocht waarvan geen enkele positieve raectie op het web te vinden is? Dan gaan de alarmbelletjes rinkelen natuurlijk.
Rollercoaster1 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2015, 12:50   #10
JvdV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2013
Berichten: 9
Geslacht:
Ik snap dat mijn reactie met link misschien wat argwaan kan wekken, is iig niet de intentie geweest. Ben enthousiast over dit product, en blij dat ik van de Fina af ben. Dit heeft jarenlang toch in zekere negatieve zin zaken in mijn leven beïnvloed. Bijwerkingen die ik gelukkig nu niet meer ondervind! Overigens genoeg positieve reacties op het web te vinden. heb behalve de aanbeveling van die vriend ook positieve reviews gelezen, anders was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen!
__________________
Maatregelen:

2007 / 2008: Diverse producten zoals shampoo's (geen resultaat)
2007 tot 06-2014 Mutivitamines + vit B: als extra
04-2007 tot 06-2014 Finasteride 1mg (na half jaar zichtbaar dichter haar frontaal, dikker en nieuwe haargroei)
01-2010
Amonixil 2 x per jaar bij seizoenswissel
02-2013 tot 06-2014 Minoxidil 5%
05- 2014: Profollica hair stimulator + tabletten

JvdV is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2015, 14:40   #11
Rollercoaster1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 107
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvdV Bekijk bericht
Ik snap dat mijn reactie met link misschien wat argwaan kan wekken, is iig niet de intentie geweest. Ben enthousiast over dit product, en blij dat ik van de Fina af ben. Dit heeft jarenlang toch in zekere negatieve zin zaken in mijn leven beïnvloed. Bijwerkingen die ik gelukkig nu niet meer ondervind! Overigens genoeg positieve reacties op het web te vinden. heb behalve de aanbeveling van die vriend ook positieve reviews gelezen, anders was ik er waarschijnlijk nooit aan begonnen!
Kun je wat links van positieve reviews mbt profollica plaatsen? Graag links van "betrouwbare" bronnen zoals andere haarfora. ( HLH, HLT, HLF, TBT, HS etc )
Geen gesponsorde links, dat zijn de enige "reviews" die ik vind.
Rollercoaster1 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2015, 19:45   #12
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
@jvdv

Vertel eens wat over de werking ervan, je maakt mij nieuwsgierig.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2015, 17:33   #13
JvdV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2013
Berichten: 9
Geslacht:
@Rollercoaster1: Ik zal komend weekend eens voor je googlen, en zoeken naar posts en reviews! Voor mij was destijds de beste review, die van die vriend uit de VS die het al geruime tijd gebruikte. Blijkbaar is het daar populairder dan hier.

@Kalekop28: Heb onderstaande tekst over samenvatting supplement en activatorgel even van de site gekopieerd. Mocht het beide niet werken, dan zou dat betekenen dat ik een jaar geleden genezen ben van haaruitval want ik zie toch echt resultaat in de zin van vermindering van haaruitval en groei van kleine haartjes, te vergelijken met de periode dat ik Fina gebruikte.

Supplement
Hoe werkt het?
Het dagelijkse supplement bevat 28 nutrienten en vitaminen en is bedoeld om het lichaam te voorzien in alle bouwstoffen die het nodig heeft om vol en gezond haar te laten groeien.

Vaak hebben mensen met een ongezonde levensstijl te weinig beschikbare bouwstoffen voor de aanmaak van sterk haar. Stress en werkdruk kunnen de hormoonhuishouding ontregelen waardoor het lichaam meer DHT kan gaan aanmaken dan nodig is. Om deze stresshormonen te reguleren maakt Profollica gebruik van een hoogwaardig supplement.

De activator gel wordt op vochtig haar in de hoofdhuid gemasseerd nadat deze met shampoo is gewassen.
De activator gel bevat de krachtige DHT-blocker Trichogen. Dit is een gepatenteerde stof die het enzym 5-alfa-reductase remt. Dit enzym zorgt er namelijk voor dat het mannelijke hormoon testosteron wordt omgezet in een actiever hormoon namelijk Dihydrotestosteron (DHT).


Klik op de link voor het volledig rapport inclusief resultaten. COMPLETE clinical trial report.
__________________
Maatregelen:

2007 / 2008: Diverse producten zoals shampoo's (geen resultaat)
2007 tot 06-2014 Mutivitamines + vit B: als extra
04-2007 tot 06-2014 Finasteride 1mg (na half jaar zichtbaar dichter haar frontaal, dikker en nieuwe haargroei)
01-2010
Amonixil 2 x per jaar bij seizoenswissel
02-2013 tot 06-2014 Minoxidil 5%
05- 2014: Profollica hair stimulator + tabletten

JvdV is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2015, 23:13   #14
polydox
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 september 2012
Berichten: 233
Geslacht:
Tja ze zijn hier wel een tikje kritischer dan op het Vivaforum JvdV
Valt ook wel op binnen een paar minuten een post hier en daar en dan allebei eerste berichten van iemand die zogenaamd al tijden meeleest en dan over een middel waar in geen tijden over gesproken is. Iets te toevallig zal ik maar zeggen. O ja en dan ook nog dezelfde website er op pleuren.
__________________
AGA of toch oorzaak in vit D deficiëntie?

Regime:
Minox 5% 1ml/dag weer begonnen per september 2015
Keto shampoo 1% + conditioner met castor/arganolie
Supplementen Vit D, Biotine, Kiezelzuur, Multivit, Omega, MSM, Zink, Magnesium, L-Carnitine, Q10, Druivenpitextract, L-Arginine, Paardenkastanje
Hennakleuring



Status: momenteel weer zeer fors haarverlies, najaar? Ook weer pijn op de hoofdhuid. Weer ongeveer 1/3 kwijt
polydox is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2015, 07:59   #15
JvdV
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 juli 2013
Berichten: 9
Geslacht:
Ik heb idd ook gepost op Viva! Op het Haarweb forum zit ik al 2 jaar, en las ik normaal gesproken alleen mee. Op het Viva forum heb ik me diezelfde middag aangemeld om te reageren op een onderwerp en idd ook de website genoemd! Is geen complottheorie hoor, simpelweg doordat ik mijn verhaal deed op 2 fora!
__________________
Maatregelen:

2007 / 2008: Diverse producten zoals shampoo's (geen resultaat)
2007 tot 06-2014 Mutivitamines + vit B: als extra
04-2007 tot 06-2014 Finasteride 1mg (na half jaar zichtbaar dichter haar frontaal, dikker en nieuwe haargroei)
01-2010
Amonixil 2 x per jaar bij seizoenswissel
02-2013 tot 06-2014 Minoxidil 5%
05- 2014: Profollica hair stimulator + tabletten

JvdV is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:52.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.