Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 augustus 2003, 12:40   #16
karen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 augustus 2003
Berichten: 3
synthetisch versus echt haar

Hai allemaal,

Ik heb net jullie hele correspondentie betreffende het nieuwe haarwerk van Annelies gelezen, erg leuk.

Ik ben nieuw lid hier en dacht, na het lezen van jullie berichtjes, ik stel me even voor. Gek dat ik nu pas uberhaupt aan het serven ben geslagen op zoek naar 'lotgenoten', terwijl ik toch al nagenoeg mijn hele leven kaal ben en nu reeds tien jaar ( ik ben 25) in de weer ben met haarwerken en alle bijkomende troubels en toestandjes. Echt leuk om nu ook eens de ervaringen van anderen te lezen.

En ik dacht, ik heb nog iets toe te voegen aan jullie verhalen.... Ik ben vanaf mijn 15e pruiken gaan dragen (sinds mijn 3e kaal). Dus elk jaar is het weer kiezen wat het gaat worden. De eerste vijf waren synthetisch en de laatste vijf echt haar. En ik kan jullie wel vertellen, echt haar is het voor mij helemaal. Ik draag het nu tot over mijn schouders, stijl en blond en ik heb nog een tip. Sinds 3 jaar haal ik mijn jaarlijks nieuwe op maat gemaakte haarwerk van echt haar op en ga daarna linea recta naar mijn vaste 'echte' kapper in Amsterdam. Daar werkt ene Vincent die ook pruiken knipt voor modeshows e.d. Hij stijlt mijn haar met een stijltang (wordt het super zacht en glad van) en knipt er vervolgen een echt modemodel. Hij is ontzettend enthousiast en een super aanvulling op wat ik miste bij de zaak die mijn haarwerken maakt. Het is ook gewoon heerlijk om eens bij een echte kapper te zitten en een helemaal up to date trandy kapsel aangemeten te krijgen.

Ik haal mijn haarwerken dus al 15 jaar bij dezelfde shop, maar wil nu toch verder kijken. Het resultaat is eigenlijk altijd nagenoeg goed, maar het vertrouwen wordt minder. Mijn laatste haarwerk vond ik iets te dun bij het randje vooraan en heb ik teruggestuurd met het verzoek bij te vullen. Ik kreeg hem vervolgens pas 4 maanden (!) later terug en nog ben ik er niet zeker van over er nou haren tussen zijn geplaatst of niet (na 4 maanden weet je ook niet meer hoe het was). Kortom ik ga maar eens verder kijken. Ik wil dus echt haar en een op maat gemaakt haarwerk, hebben jullie nog tips?

groet
Karen
karen is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.