Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 januari 2005, 22:58   #1
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Thumbs up Zwemmen met een bloot koppie....

Ik voel me weer even de stoerste meid van Nederland, want ik ben voor het eerst wezen zwemmen met mijn kale wereldbolkoppie in Tropicana!!! Stoer he? Heeerlijk was het, door de wildwaterbaan, stoeien met mijn neeffie, nergens last van, heerlijk door het water roetsen, zonder een doekje op mijn koppie! Ik ben trots op mezelf...

Groetjes,

Anjo
Anjo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2005, 23:19   #2
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Hey, goed van je, Anjo.
Ben een tijdje terug ook in zo'n zwembad met wildwaterbaan en glijbanen geweest. Heb er altijd een hekel aan als mijn haar nat wordt, en als ik baantjes ga trekken draag ik meestal een sexy badmuts (doen wel meer mensen in dat zwembad), maar toen was het dus ook zonder badmuts (wou me daar niet belachelijk maken), en ben er in geslaagd van me geen zorgen te maken over hoe mijn haar er nat uitzag. Was ik ook blij om.
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2005, 20:28   #3
Assie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 180
hey Anjo,
Ik ben nu toch wel helemaal nieuwschierig naar jouw wereldbol koppie!
Stoer dat je zonder piratendoek hebt gezwommen! (En daar was ik al zo jalours op )
Ik ga vrijdag weer braaf met pruik op .....en dan maar hopen dat er niet toevallig een bommetje.......
Misschien heb je 1 maart al een staart? hahaha
groetjes Assie
__________________
als je haar maar goed zit
Assie is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2005, 20:37   #4
Anjo
HaarWeb lid
 
Anjo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 maart 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 214
Hahahaaa

Vrolijk blijven lachen... ik moet dus eigenlijk een foto van mijn koppie plaatsen, dan weet je een beetje wat ik bedoel.. Maar het zijn echt nog veels te veel witte plekken en vooral onmogelijk om te verdoezelen.. Dus een staart zit er echt niet in, of ik moet een nieuwe pruik halen maar je mag wel mijn zachte stekels voelen, al is het na het scheren echt schuurpapier!

Volgende week weer naar de sauna, ik ga gewoon helemaal bloot (dus ook van boven!) en het lijkt me nu al heerlijk!

Eigenlijk is het wel stom, maar ik heb soms liever een glad koppie (zoals eerst) want nu jeukt het veel meer, scheer ik me rot, is het toch net niks en zit ik eigenlijk helemaal tussen mal en dwaas.. Ach ja, je ziet later wel wat ik bedoel, Assie!

Cloud, heb jij nu nog wel haar? Waarom zou je je zorgen maken om nat haar? Sorry, ik lijk wel blond, maar begrijp het niet helemaal.

Groetjes,

Anjo
Anjo is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2005, 20:51   #5
Assie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 180
ben beniewd....ik zie het wel.
Heb gisteren trouwens een nieuwe look besteld. Een hele nieuwe mal gemaakt..zag er weer sexy uit met mijn spacevrouwpoppie
Deze wordt van 100% europees haar....best spannend!
Een van mijn haarwerken wordt nu geverfd. Ben benieuwd hoe het wordt. De andere is flink dun aan het worden. Ze slijten wel heel snel moet ik zeggen. Zelfs met pruik en een kale kop heb ik nog last van haaruitval. hahahaha het staat wel echt zo af en toe een haar op je kleding terwijl ik zelf echt geen enkel haartje heb
groetjes Assie
__________________
als je haar maar goed zit

Laatst gewijzigd door Assie; 19 januari 2005 om 20:53
Assie is offline   Met citaat reageren
Oud 20 januari 2005, 13:57   #6
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anjo
Cloud, heb jij nu nog wel haar? Waarom zou je je zorgen maken om nat haar? Sorry, ik lijk wel blond, maar begrijp het niet helemaal.
Als mijn haar nat is lijkt het veel minder, en kan je de hoofdhuid op sommige plaatsen zien...
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2005, 14:23   #7
Wendy_B
Onderweg
 
Wendy_B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 december 2005
Berichten: 6
wow!

Hallo Anjo,

Ik lees dat jij stoer met je blote bol het zwembad in bent gegaan. Het zwembad is een plaats die ik al jaren ontwijk, en dat terwijl ik er zo dol op ben! Ik ben als het ware een waterrat maar durf niet meer omdat er zo naar me wordt gegaapt door andere mensen.
Een brok in mijn keel omdat jouw moedigheid me zo raakt, dank je wel daarvoor! Ik overweeg nu ook de sprong te gaan maken.

Harte-groet,

Wendy
Wendy_B is offline   Met citaat reageren
Oud 14 december 2005, 21:35   #8
Innie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2005
Berichten: 12
ooooooooooooooooh dat heb ik ook! Ik ben altijd een enorme waterrat geweest (en eigenlijk nog steeds), maar de laatste jaren ontloop ik het steeds meer. De aanblik van mijn eigen hoofd in de spiegel na het douchen vind ik al behoorlijk confronterend. Laat staan in het zwembad. Pffff.. stoer hoor! Ik hoop dat ik tegen die tijd als ik ook kaal ben dat ook durf en mij niet laat kisten, maar nu heb ik die acceptatie nog niet... Heel goed hoor! Je mag inderdaad onwijs trots zijn op jezelf!

xoxo
I.
Innie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zwemmen? Anjo Haarwerken 13 30 mei 2005 18:45
Haarwerken en zwemmen. christame Haarwerken 16 12 januari 2005 22:06
Bloot in de sauna Anjo Haarproblemen bij vrouwen 30 29 november 2004 23:26
Zwemmen Andastra AGA - Algemeen 2 27 mei 2004 17:00
Zwemmen Andastra Haarwerken 1 22 mei 2004 15:09


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.