Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 augustus 2014, 02:35   #1
chesterboy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 september 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1
Geslacht:
Question Haartransplantatie in Turkije

Hallo allemaal,

Ik ben een jongeman van 32 jaar en heb besloten om nu toch maar eindelijk een haartransplantatie te ondergaan. Ik zie er verder nog prima uit maar die inhammen irriteren me mateloos, al een aantal jaar. Ik vind het gewoon zonde van mn gezicht. Ik draag ook alleen maar petjes. Helemaal gezien de bijna 33ste levensjaar kan ik niet petten blijven dragen... ik ben klaar met die petjes. Ik heb begin dit jaar wel een haarwerk/toupet aangeschaft, dit leek in eerste instantie een uitkomst, maar al gauw bleek het een hoop gedoe te zijn, helemaal met de levensstijl die ik heb. Het marmotje ging soms zelfs los, waardoor de onzekerheid alleen maar erger werd. Ook als ik de foto's nu achteraf zie, denk ik bij mezelf wat heb ik lieve vrienden die me zeiden dat het er top uitzag!

Ik wil een transplantatie doen in Turkije, ik vind de prijzen in Nederland echt bizar hoog. Natuurlijk gaat het om mijn hoofd en de rest van mijn leven, maar als het daar goedkoper kan en de kwaliteit is net zo goed of zelfs beter, dan reis ik graag af naar het warme Turkije ;-)

Nu wil ik me natuurlijk wel eerst goed orienteren welke kliniek goed is en of er mensen hier zijn die ervaringen hebben met een kliniek in Turkije?

De doorslag was eigenlijk mijn tandarts, heel grappig, ik had destijds dus een toupet op mn kop en de tandarts kwam zo dichtbij, hij moest immers in mijn mond wezen, dat ik alvorens zei dat ie maar niet op mn slecht geplakte toupet moest letten, waarop hij zei: "o wauw zou je niet zeggen dat het nep is, maar waarom neem je geen haartransplantatie? is veel praktischer... ik heb er ook een laten doen een aantal jaar geleden...." Je snapt natuurlijk wel dat ik zijn haarlijn ff flink heb lopen bestuderen daar, het zag er echt goed uit...

Nu heb ik de naam van de arts die hem geholpen heeft, maar wil toch nog info en ervaringen van andere mensen hebben, sorry dwaalde beetje af, maar wie heeft er een ervaring met een kliniek in Turkije?
chesterboy is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2014, 19:45   #2
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
@chesterboy

Het forum staat vol met discussies over HT in turkije waar mensen hun ervaringen omschrijven (vaak heel uitgebreid). Dus beetje rond kijken

gr
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2014, 22:55   #3
LeonMaas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 april 2014
Berichten: 35
Geslacht:
Mijn advies is om het te laten doen bij..
Geen idee.

Heb je al contact gehad met een aantal klinieken? Vaak kost een consult weinig tot niets, gewoon bij een paar langs gaan. En veel informatie inwinnen op verschillende plekken. Succes!
LeonMaas is offline   Met citaat reageren
Oud 22 augustus 2014, 19:15   #4
hipman
HaarWeb lid
 
hipman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 114
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LeonMaas Bekijk bericht
Mijn advies is om het te laten doen bij..
Geen idee.

Heb je al contact gehad met een aantal klinieken? Vaak kost een consult weinig tot niets, gewoon bij een paar langs gaan. En veel informatie inwinnen op verschillende plekken. Succes!
helemaal mee eens.
__________________
Mijn regime :

Medicatie (sinds 01/01/2014)
-MSM (2 x 750 mg per dag)
-Shen min (2 tabletten per dag)
-Druivenpittenextract ( 1 x 500mg per dag - sinds
-Minoxidil sinds 01/05/2014

Andere
-Sinds 05/05/2014 Regenepure
hipman is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2014, 10:58   #5
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Bespaar je een hoop ellende en doe het hier of in België.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fue, haartransplatatie, kliniek, kwaliteit, turkije

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.