Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Overige behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 21 september 2018, 19:15   #1
haagenees
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 november 2013
Berichten: 2
Nadelig effect haartransplantatie icm toekomstige RepliCel behandeling?

Beste lotgenoten,


Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen dus vandaar.
Ik heb momenteel last van lichte haaruitval, mijn leeftijd is 25 jaar. Alleen beperkt nog tot de inhammen. Ik heb besloten om na jaren nu er iets aan te gaan doen, mede omdat mijn situatie relatief stabiel is al enkele jaren. Waarschijnlijk een HT bij Prohairclinic.



Ik heb echter gelezen dat een (toekomstige) RepliCel behandeling mogelijk een nadeel kan zijn als je eerder een HT hebt gehad? Van wat ik gelezen heb (ik begrijp de techniek natuurlijk niet goed vandaar mijn vragen) kunnen dode haarcellen niet meer ''geactiveerd'' worden na een HT.


Kortom wie kan mij hier iets over vertellen? Want ik begrijp het niet.


Alvast bedankt!



PS: De vraag is omdat ik heb gelezen dat RepliCel in de nabije toekomst 2020-2021 op de markt zal komen naar schatting. Mogelijke reacties over de toegankelijkheid financieel gezien: Over de prijzen is nog niets bekend, waarschijnlijk 10.000 tm 50.000 in het begin mogelijk zelfs 100.000 maar dat maakt mij persoonlijk niets uit omdat ik zeer vermogend ben en de prijs niet relevant is voor mij. Ik zal de RepliCel behandeling ondergaan zodra deze beschikbaar is en veilig bevonden.

Laatst gewijzigd door haagenees; 21 september 2018 om 19:21
haagenees is offline   Met citaat reageren
Oud 22 september 2018, 17:50   #2
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haagenees Bekijk bericht
Beste lotgenoten,


Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen dus vandaar.
Ik heb momenteel last van lichte haaruitval, mijn leeftijd is 25 jaar. Alleen beperkt nog tot de inhammen. Ik heb besloten om na jaren nu er iets aan te gaan doen, mede omdat mijn situatie relatief stabiel is al enkele jaren. Waarschijnlijk een HT bij Prohairclinic.



Ik heb echter gelezen dat een (toekomstige) RepliCel behandeling mogelijk een nadeel kan zijn als je eerder een HT hebt gehad? Van wat ik gelezen heb (ik begrijp de techniek natuurlijk niet goed vandaar mijn vragen) kunnen dode haarcellen niet meer ''geactiveerd'' worden na een HT.


Kortom wie kan mij hier iets over vertellen? Want ik begrijp het niet.


Alvast bedankt!



PS: De vraag is omdat ik heb gelezen dat RepliCel in de nabije toekomst 2020-2021 op de markt zal komen naar schatting. Mogelijke reacties over de toegankelijkheid financieel gezien: Over de prijzen is nog niets bekend, waarschijnlijk 10.000 tm 50.000 in het begin mogelijk zelfs 100.000 maar dat maakt mij persoonlijk niets uit omdat ik zeer vermogend ben en de prijs niet relevant is voor mij. Ik zal de RepliCel behandeling ondergaan zodra deze beschikbaar is en veilig bevonden.
https://www.hairlosstalk.com/interac...splant.100978/
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 24 september 2018, 21:36   #3
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Wat zijn je bronnen? 10 tot 50K en mogelijk 100K?
Volgens mijn informatie zou het rond de 1000 dollar kosten.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.