Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 september 2003, 12:50   #1
Ida
HaarWeb lid
 
Ida's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 augustus 2003
Locatie: lommel
Berichten: 15
hypnose

heeft er iemand al eens hypnose geprobeerd voor ttm,en ja, waar vind je dan iemand die je kan vertrouwen?
__________________
ida
Ida is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2003, 13:24   #2
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Aan Idaferdi.

Hoi Idaferdi, er zijn er onder ons die ervaring hebben met hypnose, er is dus al over geschreven.
Als je nu eens de zoekmachine ( search) gebruikt, rechtsboven in beeld en daar het woord hypnose ingeeft dan komen de threads ( discussies) tevoorschijn.
Probeer het eens, lukt het niet dan zoek ik ze met plezier voor je op.

succes ermee, Monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2003, 16:11   #3
Oilily
HaarWeb lid
 
Oilily's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 mei 2002
Berichten: 1.105
Hi Ida

Wat ik heb onthouden van de verhalen over hypnose zijn dat ze bij sommige onder ons slechts een tijdelijke werking hebben of niet werken. Voor langdurig resultaat zoek je beter een andere oplossing. Maar het kan natuurlijk nooit geen kwaad... Zie dat je geen charlatan op je dak krijgt he want dan sta je misschien nog verder van huis.

groetjes
Kim
Oilily is offline   Met citaat reageren
Oud 12 september 2003, 19:18   #4
Madelief
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2002
Berichten: 580
Hoi Ida,

Zelf heb ik tijdens mijn therapieen wel eens iets met hypnose gedaan. Het werkte bij mij niet, ik kan me er niet goed aan over geven en ben misschien te nuchter. Ik deed m'n uiterste best om erbij te blijven..... Ik denk dat hierbij ook geldt dat het verschilt van persoon tot persoon. Toch sta ik altijd wel open voor dergelijke dingen om het te proberen, je weet maar nooit....
Wat inderdaad heel belangrijk is dat je 'in zee gaat' met iemand die je vertrouwt, waarbij je je verhaal durft te doen....Ik heb met beide partijen te maken gehad, ben in therapie geweest bij behandelaars waar ik me niet echt op m'n gemak voelde of niet echt vertrouwen in had en dan wist ik eigenlijk ook al bij voorbaat dat het niets zou worden. Nu ben ik dan voor de tweede keer bij iemand in behandeling waarbij het gevoel gewoon goed is en dat werkt dan ook prima.....!!!
Groeten van Madelief.
Madelief is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.