Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 januari 2007, 14:39   #1
zippo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Berichten: 2
Biolyn

hallo mensen, ik ben nieuw op deze groep. ik ben een man van 46 en mijn haar op mijn kruin is begonnen met uitvallen, niet zo erg veel maar je begint het te zien. ik vind dit niet echt een probleem, maar vind het een uitdaging om het haar weer te stimuleren en misschien te groeien wel interessant, maar dit wil ik wel doen met alleen natuurlijke producten. ik heb ooit eens een product geprobeert, maar kreeg daar vreselijke hoofdpijn van en gelijk door de wc getrokken! ....en gelijk geen hoofdpijn meer. ik heb een gruwelijke hekel aan farmasuitische producten en daarom opzoek naar nartuurlijke geneeskunde (O: nu is mijn eerste vraag hier, heeft iemand van Biolyn gehoord en zo ja, wat zijn de resultaten? zie link voor informatie. http://www.famgard.com/

als jullie informatie en of advies voor mij hebben laat vooral van je horen. alvastr bedankt, zippo
zippo is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2007, 15:13   #2
ugh
HaarWeb lid
 
ugh's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2002
Berichten: 944
Geslacht:
Als een productnaam de tekst "bio" bevat, maakt dat het product niet meteen volledig natuurlijk. Het bevat dan misschien een paar natuurlijke extracten, maar er zijn vele shampoo's die dat hebben.

Citaat:
3. What are the ingredients in Biolyn Scalp Balancing Serum?
The ingredients are deionized water, bio-transformed peptides and saccharides, aloe vera gel, cetyl alcohol, propylene glycol, myristyl myristate, ceteareth alcohol, glyceryl stearate, dimethicone, isopropyl myristate, hydrogenated squalane, carbomer, methyl paraben, triethanolamine, benzyl alcohol, tocopherol acetate, methyl/propyl paraben, BHT.
The active ingredients are the bio-transformed Peptides (which act as an Endocrine Modulator) and the Saccharides (which act as an Immune Modulator). Others such as Aloe Vera and Tocopheryl Acetate (Vitamin E) act to enhance the healing and moisturizing effect.
__________________
Regimen: niets meer
ugh is offline   Met citaat reageren
Oud 16 januari 2007, 21:13   #3
zippo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 januari 2007
Berichten: 2
ja dank je, ik ben daarvan op de hoogte. mijn vraag was dan ook meer of iemand dit product heeft gebruikt. ik ben dit tegen gekomen op curezone.com en las dat men daar resultaten mee had, allemaal in het engels overigens, maar dat moet voor nederlanders geen probleem zijn
ik ben opzoek naar mensen die Ayurvedic , Chinese Herbs, Oriental Formulae, Aromatherapy , Essential Oils for Hair Loss: dat soort dingen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugh
Als een productnaam de tekst "bio" bevat, maakt dat het product niet meteen volledig natuurlijk. Het bevat dan misschien een paar natuurlijke extracten, maar er zijn vele shampoo's die dat hebben.
zippo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2007, 18:51   #4
Unknown
HaarWeb lid
 
Unknown's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2004
Berichten: 55
Mischien moet je es IH top6 regiemen proberen dit is een wetenschapper uit amerika die zich bezig houd met aga te stoppen op nartuurlijke wijze,
Ik heb een paar positive gebruikers evaringen gelezen die zijn regiemen gebruikte maar ook een aantal negatieve
hij is ook actief op het regrowth forum http://www.regrowth.com/hair_loss_fo...umview.cfm?f=1
en zijn eigen website is http://www.freewebs.com/immortalhair/ ook wel interesant om te lezen
__________________
Regimen: Vis en borage olie met lipase extract, zink methioine, p5p, papaya extract, Tricomin, fluridil, minox foam
Unknown is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.