Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 september 2019, 17:04   #16
meneernieuwhaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 mei 2019
Berichten: 9
Geslacht:
Ziet er echt top uit!


En druppel je dat dan op de plekken waar minder/geen haar zit?
meneernieuwhaar is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2019, 17:11   #17
PJKG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 november 2018
Berichten: 496
Geslacht:
Goede vooruitgang, proficiat!

Vraagje aan diegenen die zowel Essengen als Minoxidil/Finasteride hebben uitgeprobeerd:
Wat werkte voor jullie beter? Is Essengen effectiever dan topische minoxidil in combinatie met orale finasteride?

Bvd!
__________________
Regime:
- Orale DHT Blokker: Finasteride, 0.5mg 6x pw (07-2019), Dutasteride, 1x pw (09-2020)
- Topische DHT Blokker & Groeistimulant: Essengen 6 Plus (06-2020)
- Shampoo: Afwisselend Regenepure DR (01-2019), Nizoral shampoo (2018-12), en Biotin OGX Shampoo & Conditioner (10-2019)
- Supplementen: Multivitamine complex en MSM poeder (05-2020)
PJKG is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2019, 19:45   #18
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Goede vooruitgang, proficiat!

Vraagje aan diegenen die zowel Essengen als Minoxidil/Finasteride hebben uitgeprobeerd:
Wat werkte voor jullie beter? Is Essengen effectiever dan topische minoxidil in combinatie met orale finasteride?

Bvd!

Kort maar krachtig. Vergelijkbaar.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 16 september 2019, 19:59   #19
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PJKG Bekijk bericht
Goede vooruitgang, proficiat!

Vraagje aan diegenen die zowel Essengen als Minoxidil/Finasteride hebben uitgeprobeerd:
Wat werkte voor jullie beter? Is Essengen effectiever dan topische minoxidil in combinatie met orale finasteride?

Bvd!
Voor mij werkt de combo beter, maar heb orale fina niet zo lang gebruikt omdat ik teveel sides had.
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2019, 00:58   #20
Wesley123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2017
Berichten: 138
Geslacht:
Benieuwd, heb je ook je dht waardes bijgehouden? Ik ben namelijk vooral angstig voor bijwerkingen en dht reductie.

Hoe verkrijg je trouwens de minoxidillmax?
Wesley123 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2019, 11:06   #21
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesley123 Bekijk bericht

Hoe verkrijg je trouwens de minoxidillmax?
google?
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2019, 11:08   #22
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eddy_wally Bekijk bericht
google?
Ik verwacht dat hij doelt op goede verkopers, wellicht via Ebay of iets dergelijks. Wat toch niet erg vreemd is in de wereld van de illegale medicatie (zonder prescriptie althans).
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2019, 17:08   #23
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietjeee Bekijk bericht
Ik verwacht dat hij doelt op goede verkopers, wellicht via Ebay of iets dergelijks. Wat toch niet erg vreemd is in de wereld van de illegale medicatie (zonder prescriptie althans).
minoxidilmax wordt alleen maar op hun eigen site verkocht
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2019, 00:31   #24
Wesley123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2017
Berichten: 138
Geslacht:
Maar is de minoxidillmax het zelfde als de topische finasteride van Prohairclinic? @prohairclinic
Wesley123 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 september 2019, 11:23   #25
eddy_wally
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2008
Locatie: gent
Berichten: 245
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesley123 Bekijk bericht
Maar is de minoxidillmax het zelfde als de topische finasteride van Prohairclinic? @prohairclinic
Prohair heeft mij minoxidilmax leren kennen dus ik vermoed van wel.
eddy_wally is offline   Met citaat reageren
Oud 17 januari 2020, 22:06   #26
Lars23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 april 2019
Berichten: 26
Geslacht:
Update 8 maanden

Hierbij een update.. nu zo’n 8 maanden verder met mijn regime topische fina + minox.

Resultaat is in vergelijking met de startfoto zeker verbeterd maar ben natuurlijk nog niet tevreden. In mei gaan ik naar Istanbul voor mijn haar transplantatie.

Ik houd jullie op de hoogte!!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 8E367917-FF0F-4111-93D9-39162E152872.jpg‎ (113,0 KB, 1076x gelezen)
Bestandstype: jpg AF9593E0-AB66-4713-A49D-AC3D40C4DE3D.jpg‎ (88,3 KB, 977x gelezen)
Lars23 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2020, 14:22   #27
Lars23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 april 2019
Berichten: 26
Geslacht:
Esteworld 3300 Grafts

Hoi allemaal,

Zojuist 1 dag thuis na mijn haartransplantatie in Istanbul. Graag wil ik jullie meenemen in mijn verhaal.

Al een aantal jaren geleden werd mijn haar een stuk dunner en kreeg ik meer inhammen. Toen heb ik besloten om te gaan kijken naar mogelijkheden om dit tegen te gaan. Ik ben begonnen met minoxidil en vervolgens, op aanraden van forumleden, gestart met Essengen 6 en Dualgen. Zie in dit blog alvast de resultaten die ik heb behaald. Mijn haren zijn sterker geworden en de oorspronkelijke kleur is redelijk teruggekomen.

Natuurlijk ben ik net zo ijdel als alle andere hier en was ik nog niet tevreden en heb ik er voor gekozen om een haartransplantatie te ondergaan. Ik heb de keuze gemaakt om naar Istanbul te gaan (vanwege de ervaring, prijs en mijn gevoel) om mijn haartransplantatie te ondergaan bij Esteworld. De keuze was vooral omdat ik het gevoel had dat zij eerlijk en oprecht waren. Er werd direct gezegd dat mijn donor niet heel erg goed was en er werd mij een realistische verwachting geschetst. Dit kon ik erg waarderen.

Ook ik zit dag en nacht op het forum en lees goede -en minder goede verhalen over de klinieken in Turkije, maar ik verwacht dat elke kliniek zijn + en - punten heeft. Om hierop door te pakken geef ik aan wat ik goed en minder vond van mijn avontuur bij Esteworld.

Pluspunten
Pluspunt was voor mij vooral het goede gevoel wat ik kreeg bij de kliniek. Eerlijk verhaal en duidelijk beeld wat wordt geschetst. Randzaken zoals hotel, transfer en nazorg zijn tot nu toe top!

Wat ik zelf ook erg fijn vond was, dat op de dag van mijn behandeling, het erg rustig was waardoor ik het gevoel kreeg dat ze alle tijd voor mij hadden en het geen massa productie was. Natuurlijk voel en zie je aan alles dat Esteworld wel gemaakt is voor snelheid en veel behandelingen op 1 dag.

Oja, het roesje heb ik genomen! Dit is echt aan te raden!! Ik heb niets van de verdovingsspuiten meegekregen en heb zelfs de eerste twee uur van de behandeling geslapen. Heerlijk hoor!!

minpunten

Het nadeel blijft de communicatie tussen elkaar. Ikzelf spreek geen turks en de artsen slecht Engels. Als ik iets wilde vragen moest de Hostess komen die, meer met haar telefoon bezig was, dan met mij. Dit zou wat beter kunnen.

De lunch vond ik zelf te kort, ik mocht na het uithalen van de grafts even gaan zitten op de OK. en kreeg een bordje voor mijn neus geschoteld en na 5 minuten vroeg de dame al "are you finished". De pauze heeft maximaal 10 minuten geduurd en daarna lag ik alweer op mijn rug voor het vervolg.

In totaal zijn ze van 10u tot 18u bezig met mij geweest en hebben ze 3300 grafts verplaatst. De keuze is gemaakt om de voorste haarlijn te herstellen en door te werken naar achteren. Zoals jullie kunnen zien op de foto is de kruin nu niet meegepakt aangezien ik niet meer grafts tot mijn beschikking had. Helaas maar het is niet anders. Ik kan altijd, mocht mijn donor dit toelaten, terugkomen voor de kruin in de toekomst.

Nu eenmaal thuis heb ik zelf echt wel al veel last van jeuk!! vanaf dag 1 werd ik al 's nachts wakker met het gevoel of ik honderden muggenbulten op mijn hoofd had waar ik NIET aan mocht komen! Maar ja, dit moet ik maar volhouden een aantal weken/ maanden tot het minder word.

Ik zal de komende periode mijn progressie blijven plaatsen mochten jullie dit interessant vinden!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_3950.jpg‎ (90,4 KB, 679x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3956.jpg‎ (61,7 KB, 561x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3957.jpg‎ (101,6 KB, 569x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3975.jpg‎ (82,6 KB, 557x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_3976.jpg‎ (102,3 KB, 490x gelezen)
Lars23 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2020, 15:52   #28
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Echt tof dat medicatie zo goed aansloeg! En super dat je hebt doorgepakt naar een transplantatie. hou ons op de hoogte!
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2020, 14:00   #29
Lars23
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 april 2019
Berichten: 26
Geslacht:
Dag 8

Mannen,

Hierbij een korte update.

Vandaag is het 8 dagen geleden dat ik mijn haartransplantatie heb ondergaan!

Het is mij enorm meegevallen en het wachten is nu aangebroken.
Hierbij de foto's van deze ochtend.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Dag 8 - voorkant.jpg‎ (65,2 KB, 597x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 8 - bovenkant.jpg‎ (80,9 KB, 474x gelezen)
Bestandstype: jpg Dag 8 - achterzijde.jpg‎ (81,1 KB, 420x gelezen)
Lars23 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 september 2020, 20:06   #30
Crystalclear
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2019
Berichten: 51
Geslacht:
Uiteraard ga ik je volgen Lars!

Het ziet er al erg rustig uit als ik het vergelijk met mezelf, ik vind je donor ook niet echt rood overkomen op de foto's. En ben je al helemaal korstvrij?
Crystalclear is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
3300grafts, esteworld, haartransplantatie, ht 26 jaar

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.