Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 juni 2020, 02:23   #16
FKCZ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 september 2018
Berichten: 234
Geslacht:
Om mijn reactie even te verduidelijken. Je neemt idd geen risico. na 2 weken zie je al niks meer van een HT. de roodheid die niet opvalt is na hooguit 1-2 maanden weg. mijn punt is alleen dat je situatie na 3 maanden onveranderd zal zijn omdat er nog geen groei is. Je kan daarom beter de tijd nemen voor goede research naar wat voor jou de beste kliniek is.

succes met je keuze
FKCZ is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2020, 09:32   #17
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Laat ons zeggen dat het antwoord dubbel is...

Wil je gewoon zo snel mogelijk van je haarzorgen af en naar een eindresultaat toewerken, volledig los van het trouwfeest, dan kun je het inderdaad misschien al beter nu doen, op voorwaarde dat je uiteraard je huiswerk goed gedaan hebt wat klinieken betreft en niet overhaast te werk gaat door op het aanbod van de eerste de beste kliniek in te gaan.

Doe je het om er op jouw bruiloft beter uit te zien en is het voor de rest niet iets wat jou elke dag bezighoudt, doe het dan absoluut nog niet en neem je tijd. Je zal er geen "haar" anders uitzien aangezien je nog geen enkele groei mag verwachten. Ja, het kan inderdaad soms maar als je al met verwachtingen vertrekt dat er op 3 maanden wat moet staan ga je je echt te veel stress bezorgen en zo goed als zeker van een "kale reis terugkomen" (in NL zegt men denk ik van een koude kermis thuiskomen, maar de Vlaamse uitdrukking lijkt mij toch iets meer van toepassing )
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2020, 10:43   #18
brianb87
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2019
Locatie: Limburg
Berichten: 38
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Man25 Bekijk bericht
Ik heb zelf een HT gedaan in de periode van 2 weken tussen twee banen in. Bij mijn nieuwe baan heeft nooit iemand wat gezien, behalve mijn gemillimeterde hoofd. Na 3 maanden heb je nog niet echt haar, mogelijk wat stoppels. Ik zou de gok nemen, met de kennis die ik nu heb. Zit nu zelf op 6 maanden, heb eindelijk weer een kapsel.
Thnx.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Hey Brian, kijk even naar mijn topic van: Veldhoven 3300 grafts en bekijk de foto,s van juist na mijn HT ( 22 october 2019 ) ...4 weken verder en 4 maanden erna,misschien dat het je enige duidelijkheid geeft van wat je mag verwachten.Veel succes verder.
Ik heb het topic even bekeken. Super hoor hoe snel je irritatie/roodheid etc. weg was. Je hebt echt na 1 week al alsof het gewoon gemilimeterd is.
Laat staan die foto na 4 weken. Echt toppie.
En ja, ik snap dat ieder herstel/lichaam uniek is, dus dit is niet te voorspellen.




Uiteindelijk is me duidelijk dat ik niet meteen de nieuwe coupe heb na deze korte tijd, maar uiteindelijk zal dit wel komen. Hoe langer ik wacht, hoe verder het vooruit kijken is en wie weet komt van uitstel, afstel.

Ik zal er in het beste geval beter / dichter uitzien, in ergste geval niks en wat stoppels. Nou dan is dat maar zo en milimeter ik gewoon het hele hoofd weer, of ik doe de bestaande haren gewoon weer in model knippen en kijk hoe het uitziet met de rest van stoppels/korte haartjes ertussen.
We kunnen het toch niet voorspellen.
Ik ga kijken voor mogelijkheden
brianb87 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.