Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 april 2023, 10:00   #136
SABO1980
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2009
Berichten: 2
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marco Veen Bekijk bericht
Er zijn in ieder geval twee topic-makers die al behandeld zijn door Hairtec en zo te lezen beiden tevreden zijn. Ik volg hen nauwlettend want volgende maand ga ik zelf voor mijn behandeling daarheen. Ik ben voornemens om daarna ook mijn ervaringen met jullie te delen want ik heb veel gehad aan het meelezen hier dus daar draag ik graag aan bij.
Ik ben benieuwd naar je ervaring, ik denk dat ik er ook op consult ga. Fuegenix kwam idd op tussen de 20 en 28K voor rond de 2500 grafts. Hairtec op basis van de toegestuurde fotos op ongeveer 4K voor 4000/4500 grafts. Fuegenix laat natuurlijk fantastische resultaten zien en vandaar de prijsstijging, maar het verschil in aantal geschatte benodigde grafts geeft bij mij wel vraagtekens.
SABO1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2023, 10:08   #137
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thooselle Bekijk bericht
Ja wel jammer dat het niet betaalbaar is voor de gemiddelde nederlander maar dat doet hij denk ik ook wel met opzet. Hij zal het vast niet hebben gedaan als de vraag niet zo hoog was. Moet nog doorsparen maar kan er nu pas op zn vroegst terecht in september 2024.

Nou ook niet meer betaalbaar voor hogere inkomens als je 20-28k vraagt voor 2500 grafts. Das echt teveel.


Vraag me af of de kliniek werkelijk zo vol geboekt zit, kliniek adverteerd namelijk behoorlijk op instagram en tik tok afgelopen tijd. Als je zo volgeboekt zit tot 2024 waarom dan nog zoveel adverteren? Nieuwe klanten?
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2023, 10:12   #138
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hairforlife Bekijk bericht
Nou ook niet meer betaalbaar voor hogere inkomens als je 20-28k vraagt voor 2500 grafts. Das echt teveel.


Vraag me af of de kliniek werkelijk zo vol geboekt zit, kliniek adverteerd namelijk behoorlijk op instagram en tik tok afgelopen tijd. Als je zo volgeboekt zit tot 2024 waarom dan nog zoveel adverteren? Nieuwe klanten?
Naamsbekendheid creëren. Luxe merken die vol zitten met klanten adverteren ook. Kijk maar eens rond buiten de haarwereld
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2023, 10:16   #139
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thooselle Bekijk bericht
Naamsbekendheid creëren. Luxe merken die vol zitten met klanten adverteren ook. Kijk maar eens rond buiten de haarwereld

Ah ja daar zit wat in, goeie Thooselle!
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017


Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2023, 12:25   #140
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SABO1980 Bekijk bericht
Ik ben benieuwd naar je ervaring, ik denk dat ik er ook op consult ga. Fuegenix kwam idd op tussen de 20 en 28K voor rond de 2500 grafts. Hairtec op basis van de toegestuurde fotos op ongeveer 4K voor 4000/4500 grafts. Fuegenix laat natuurlijk fantastische resultaten zien en vandaar de prijsstijging, maar het verschil in aantal geschatte benodigde grafts geeft bij mij wel vraagtekens.
Dat komt denk ik omdat Fuegenix graag een plan maakt dat in etappes gaat. Bijvoorbeeld eerst de voorkant en een aantal jaren later de kruin. Bovendien doet hij alles zelf, dan haal je zulke grote aantallen grafts niet op een dag. Dat is de keerzijde.

Persoonlijk heb ik geen 20-25k over voor een HT, lang niet, hoe mooi het ook is.

En stel het moet in 2 of 3 keer. Dan wordt het nog duurder.

Laatst gewijzigd door hvl; 19 april 2023 om 12:28
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2023, 22:32   #141
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hvl Bekijk bericht
Dat komt denk ik omdat Fuegenix graag een plan maakt dat in etappes gaat. Bijvoorbeeld eerst de voorkant en een aantal jaren later de kruin. Bovendien doet hij alles zelf, dan haal je zulke grote aantallen grafts niet op een dag. Dat is de keerzijde.

Persoonlijk heb ik geen 20-25k over voor een HT, lang niet, hoe mooi het ook is.

En stel het moet in 2 of 3 keer. Dan wordt het nog duurder.
Dan ben je dalijk 75k kwijt aan haartransplantaties, terwijl je voor 3-4k klaar zou zijn bij een Esteworld. Hij is natuurlijk veel beter, maar het verschil is nou ook weer niet dat prijsverschil waard.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2023, 22:48   #142
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Dat is ook bij mij de grote vraag die overheerst; zijn de prijsverschillen tussen de klinieken het waard? Heb nog geen slechte resultaten van Fuegenix gezien maar bijvoorbeeld ook niet van Esteworld dat dus hele lage prijzen hanteert. Ook zitten ze geloof ik niet op dit forum toch? Misschien de reclame niet nodig?

Op zich kan je natuurlijk bij elke kliniek wel een minder resultaat vinden en dat zal vast wel een stuk lager liggen bij de top klinieken maar is het “risico” dat je dan neemt een verschil van duizenden euro’s waard? Er is ook een YouTube filmpje waarop de top dokters allemaal zeggen dat een haartransplantatie eigenlijk niet levenslang is. Moet je er dan helemaal zoveel voor betalen?

Maarja iemand die een topfunctie bij een bedrijf heeft zal z’n hand er misschien niet voor omdraaien.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2023, 23:56   #143
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Het is niet zo moeilijk. De klant die naar esteworld gaat is iemand die een budget heeft en dus ook tevreden is metlagere kwaliteit. Een klant die naar fiegenix gaat is iemand die genoeg geld heeft en daarom voor het uiterste gaat.
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 01:13   #144
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ssg92 Bekijk bericht
Dan ben je dalijk 75k kwijt aan haartransplantaties, terwijl je voor 3-4k klaar zou zijn bij een Esteworld. Hij is natuurlijk veel beter, maar het verschil is nou ook weer niet dat prijsverschil waard.
Het verschil is het hem zeker niet waard nee, Turkse goede klinieken leveren top kwaliteit. 28.000 euro voor een haartransplantatie, kom nou. Dit is gewoon gebruik maken van de situatie, diefstal met akkoord van de slachtoffer. De haartransplantatie prijzen zijn bekend, de kosten zijn bekend, 28.000 dat kan gewoon niet, ook niet in Nederland.


———

En dan wil ik reageren op:

Thooselle

““Het is niet zo moeilijk. De klant die naar esteworld gaat is iemand die een budget heeft en dus ook tevreden is metlagere kwaliteit. Een klant die naar fiegenix gaat is iemand die genoeg geld heeft en daarom voor het uiterste gaat.””

Als iemand 4000 grafts nodig heeft, en de arts kan dat niet aan in zijn eentje en raad daarom maar 2500 grafts aan is niet voor het uiterste gaan, misschien voor zijn eigen portemonnee met 28.000 euro. Met 2000 grafts terwijl er 4000 nodig is kan die over een tijd opnieuw weer aan de gang.

De prijzen zijn bekend, te hoge prijzen vind ik gewoon diefstal. Sorry voor de fuegenix fans maar zo is het. Ik ken de kliniek verder niet, ik reageer alleen maar op de prijs, en natuurlijk dat er lage grafts wordt aangeraden terwijl personen eigenlijk meer grafts nodig hebben.

Dus Turkse klinieken zijn ook zeker niet “lagere kwaliteit”. Ze zijn minstens zo goed als dat soort klinieken die 28.000 euro vragen, en ook eerlijkheid is belangrijk, 2000 grafts aanraden terwijl er 4000 nodig zijn vind ik ook niet eerlijk. Eerlijkheid is net zo belangrijk als de kwaliteit van 2000 grafts!

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 22 april 2023 om 01:24
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 01:40   #145
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Fuegenix heeft wel echt hele mooie natuurlijk ogende resultaten. Wat dr. Ahmad in de vingers heeft moeten anderen toch ook wel kunnen, lijkt me? Wel een businessmodelletje hoor: eerst voor redelijke prijzen een HT aanbieden, naam en faam maken en dan enkel en alleen de rich and famous bedienen. Zij blij, hij blij.
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 07:15   #146
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht

Dus Turkse klinieken zijn ook zeker niet “lagere kwaliteit”. Ze zijn minstens zo goed als dat soort klinieken die 28.000 euro vragen, en ook eerlijkheid is belangrijk, 2000 grafts aanraden terwijl er 4000 nodig zijn vind ik ook niet eerlijk. Eerlijkheid is net zo belangrijk als de kwaliteit van 2000 grafts!
Je kunt esteworld of jullie kliniek (Mercure) niet vergelijken met Fuegenix,Couto, hasson & Wong, bisanga etc.

Zij zijn Real Madrid, Manchester City en Inter Milan en spelen champions league en jullie Almere City en FC Den Bosch en spelen in de keuken Kampioen Divisie. De enige overeenkomst die jullie hebben is dat er dezelfde sport word beoefend.
__________________
Mijn haartransplantatie bij Fuegenix:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39718
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 08:33   #147
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reet Bekijk bericht
Fuegenix heeft wel echt hele mooie natuurlijk ogende resultaten. Wat dr. Ahmad in de vingers heeft moeten anderen toch ook wel kunnen, lijkt me? Wel een businessmodelletje hoor: eerst voor redelijke prijzen een HT aanbieden, naam en faam maken en dan enkel en alleen de rich and famous bedienen. Zij blij, hij blij.
Zo stijgt de prijs van een professionele voetballer ook. En wanneer de prijs is gestegen wilt iedereen hem opeens hebben, ook de clubs die hem eerst niet zagen staan en nu niet meer kunnen betalen.
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 09:42   #148
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Je kunt esteworld of jullie kliniek (Mercure) niet vergelijken met Fuegenix,Couto, hasson & Wong, bisanga etc.

Zij zijn Real Madrid, Manchester City en Inter Milan en spelen champions league en jullie Almere City en FC Den Bosch en spelen in de keuken Kampioen Divisie. De enige overeenkomst die jullie hebben is dat er dezelfde sport word beoefend.
Hier sluit ik mij zeker bij aan.

Er wordt negatief gesproken dat fuegenix ''maar'' 2500 grafts zou plaatsen. Ik ken hem niet maar dat zal niet alleen als reden hebben dat dit het maximale is wat hij kan doen.

Overgens maakt de plaatsing een wereld van verschil. Wat je bij de turkse hair mills ziet is dat ze de gehele donor leegroven en zonder enige tactiek de grafts plaatsen. Zo zie je dat je met een goed plan een top resultaat kan hebben met maar 2500 grafts tegenover ''gewoon maar plaatsen'' van 4000 grafts zonder bevredigend resultaat.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 09:45   #149
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Mag ik vragen op basis waarvan jullie het keurmerk hebben gekregen van de Nederlandse haarstichting?

Ik ben erg benieuwd op basis waarvan zo'n keurmerk nou wordt uitgereikt.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 22 april 2023, 12:33   #150
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farid50 Bekijk bericht
Zo stijgt de prijs van een professionele voetballer ook. En wanneer de prijs is gestegen wilt iedereen hem opeens hebben, ook de clubs die hem eerst niet zagen staan en nu niet meer kunnen betalen.
Omgekeerde vergelijking, iedereen zag Fuegenix staan, zo is hij ook aan zn klanten gekomen natuurlijk. Een voetballer ontwikkelt zich over de jaren. Van Fuegenix wordt constant geroepen dat er geen slechte resultaten gezien zijn, alleen maar kunstwerken. Wanneer de prijs stijgt en je dan pas klanten krijgt betekent dus dat iets wat duur is ook beter moet zijn. Geloof me, hier op haarweb wordt met bewondering naar Fuegenix resultaten gekeken en schrikken we van de prijzen. In de beginjaren, toen de HT voor de massa in opkomst was betaalde je deze prijzen. Nu 30-40 jaar later weer deze prijzen vragen betekent maar 1 ding: alleen voor de rijke mensen.
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.