Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 april 2023, 16:05   #211
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zyzzalive Bekijk bericht
Eens. Het is gek dat een kliniek loopt te posten in een topic dat over een andere kliniek gaat en dit afkraakt. Is gewoon cringe.
Ik kraak niemand af, het enige wat ik zei is dat ik de prijs veels en veels te hoog vind.

Erna begonnen jullie met het afkraken van Turkse klinieken, en daar reageer ik dan op natuurlijk. Want wij zijn geen kliniek om af te kraken, we hebben alles netjes tot op de puntjes geregeld tot en met de nazorg aan toe.

Als wij onterecht worden gekleineerd en afgekraakt zoals jullie het noemen reageer ik daar op en dat is mijn recht.

Moet ik dan stil zitten als iemand zegt “geen nazorg in Nederland” terwijl wij zelfs daar ons best aan hebben gedaan en alles netjes hebben geregeld?

En ik roep dingen ook niet voor niets, onze locatie is niet zomaar een locatie in een steegje in Istanbul. We proberen iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn en als we dan onterecht worden gekleineerd reageer ik daar dan op natuurlijk, wat mij ook logisch lijkt.


Het enige wat ik zei is dat de prijzen veels te hoog zijn, en dat is het ook. Daarnaast over de aantal grafts, daar moet ook op gelet worden, heb op een nette manier dit uitgelegt zonder iemand af te kraken, het gebeurt ook in Turkije zoals ik zei.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 23 april 2023 om 17:09
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2023, 17:26   #212
Farid50
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2022
Berichten: 48
Geslacht:
Damla. Het enige wat jij hoeft te doen is toegeven dat de resultaten van Fuegenix beter zijn dan die van jullie.

Hiermee krijg je ook wat geloofwaardigheid terug.
__________________
Bekijk mijn haar transplantatie bij FueGenix Haarkliniek:

https://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=40097
Farid50 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2023, 18:13   #213
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Farid50 Bekijk bericht
Damla. Het enige wat jij hoeft te doen is toegeven dat de resultaten van Fuegenix beter zijn dan die van jullie.

Hiermee krijg je ook wat geloofwaardigheid terug.
Waar slaat dit nou op, al is het zo waarom zou ik dat moeten zeggen.

Daarnaast bieden wij de zo hoogst mogelijke kwaliteit service die tot op de puntjes zijn geregeld voor een zo eerlijk mogelijke prijs. Je kunt beter zelf je ogen openen en beseffen dat het ook goed en goedkoper kan.

Welke keuze beter is is aan de mensen zelf, en welke keus de beste is voor mij heel makkelijk gemaakt.. dus weet niet welke er beter is. Als je perse veel wilt betalen en in Nederland behandeld wilt worden is het een ander verhaal.

Daarnaast je kent Istanbul en onze locatie niet eens, je praat zomaar wat om de ander maar af te kraken. Als je hier komt zullen je ogen wel wat openen, ik raad je aan om is een tripje Istanbul te boeken en te zien hoe het hier allemaal te werk gaat op onze locatie.

Wij hebben daarnaast geen annuleringskosten, wil je toch geen behandeling kost het je niets en kun je gewoon terugreizen. Ik nodig je graag uit voor een koffie, we zijn 24/7 open.

Laatst gewijzigd door Damla Kaptan; 23 april 2023 om 18:16
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2023, 18:51   #214
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damla Kaptan Bekijk bericht
Wij zitten gevestigd in LIV hospital op de 3de verdieping, we werken er niet mee samen of zijn geen tussenpersoon zoals sommige haarklinieken die ook clienten brengen. Het is een van onze 2 klinieken in Istanbul.
OK maar zeg dat dan ipv te doen alsof liv hospital van jullie is.

Ook wesley sneijder op jullie insta, weer zoiets.
Het geeft mij allemaal een naar smaakje.

De foto is van 2014 en alleen omdat liv hospital toen wel eens onderzoeken deed bij galatasaray spelers vanwege hun sponsorschap 2013-2015. Liv hospitaal, het algemene ziekenhuis.
Jullie bestonden toen nog geen eens en het heeft niks met haartransplantatie te maken, dat is misleidend.

Dus aan de ene kant zeg je, we zijn een losse organisatie die in het liv hospitaal een ruimte huren maar aan de andere kant gebruik je het LIV hospitaal wel. Net wat jullie uitkomt.
Het enige wat jullie met liv hospitaal te maken hebben is dat jullie er een kamer huren, net als meerdere ht organisaties uit nederland.

Sorry hoor maar ik kan hier echt slecht tegen.

Laatst gewijzigd door DeJong; 23 april 2023 om 19:00
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2023, 19:19   #215
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Heel Liv hospital is niet van ons en dat zeggen we ook nergens, we zitten gevestigd op de 3de verdieping. En dat is niet zomaar even een kamertje huren, je komt hier niet zomaar even binnenlopen om een kamer te huren, er zitten hoge eisen aan waar wij allemaal aan voldoen, je praat er wel heel makkelijk over.

Wesley Sneijder hebben we zelf niet behandeld met een haartransplantatie en dat hebben we ook nergens gezegd, wel andere spelers van Galatasaray.

We hebben onze eigen leidinggevenden maar zitten ten slotte in het LIV hospotal, als er wat mis gaat worden personen hier behandeld. Het is onze partner en we werken er op die manier mee samen.

Mocht er wat mis gaan of iemand heeft medische hulp nodig krijgen ze dat op het allerhoogste niveau waar ook de voetballers service van krijgen, dus het is onze recht en niets mis mee dat we fotos ervan delen. We hebben deze locatie ook niet voor niets gekozen. We proberen service te verlenen op de allerbeste manier.

“Gebruik je liv hoslotal wel” , dit is onze recht. Hier zitten we gevestigd.
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 23 april 2023, 22:29   #216
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 973
Geslacht:
Wellicht is het gewoon beter om wat minder vanuit de kliniek te posten/promoten. Het zou beter zijn om klanten aan te sporen om hier te gaan posten.

Laat de resultaten maar spreken.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2023, 13:45   #217
Jeffreyb.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2023
Berichten: 9
Geslacht:
Ook ik kan (helaas) de hoge prijs van Fuegenix beamen.

Jammer, want ik zag een behandeling bij Fuegenix wel zitten.
Van nature ben ik een perfectionist en als ik iets doe, dan doe ik het goed.
Ik ben daarom vaak bereid om meer te betalen voor kwaliteit.

Echter prijst Fuegenix zich niet aan de bovenkant van de markt maar hij prijst zich blijkbaar in een hele andere markt (en niet uit de markt gezien zijn wachttijden). Uiteraard staat hij hier geheel vrij in en ben ik genoodzaakt om een andere kliniek te vinden.
Jeffreyb. is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2023, 14:13   #218
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Misschien bij Bisanga of de Freitas proberen? Goedkoper en minimaal even goed. Of HDC in Cyprus.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2023, 21:19   #219
Jeffreyb.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2023
Berichten: 9
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbert166 Bekijk bericht
Misschien bij Bisanga of de Freitas proberen? Goedkoper en minimaal even goed. Of HDC in Cyprus.

Eerlijk gezegd zeggen deze namen mij niks en vind ik er weinig over als ik ze op zoek.

Het is helaas niet in Nederland neem ik aan?
Jeffreyb. is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2023, 10:24   #220
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeffreyb. Bekijk bericht
Eerlijk gezegd zeggen deze namen mij niks en vind ik er weinig over als ik ze op zoek.

Het is helaas niet in Nederland neem ik aan?
Nee zijn in het buitenland allemaal. Maar in NL heb je ook wel alternatieven hoor. Er zijn genoeg (heldere) voorbeelden te vinden van resultaten op Insta etc.
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2023, 11:05   #221
Thooselle
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 november 2022
Berichten: 71
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Nee zijn in het buitenland allemaal. Maar in NL heb je ook wel alternatieven hoor. Er zijn genoeg (heldere) voorbeelden te vinden van resultaten op Insta etc.
Zoals?
Thooselle is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2023, 11:25   #222
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Misschien Eberson?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2023, 16:34   #223
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Lol er zijn echt wel meer mogelijkheden dan Eberson naar mijn mening. En van hem zie ik maar weinig concrete resultaten online.
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2023, 17:12   #224
Hairforlife
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2010
Locatie: Holland
Berichten: 370
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik. Bekijk bericht
Lol er zijn echt wel meer mogelijkheden dan Eberson naar mijn mening. En van hem zie ik maar weinig concrete resultaten online.

Niet met je eens.
Naast Fuegenix een van de weinigen die regelmatig resultaten post op social media als instagram; facebook...


Hier op haarweb helaas al lang niet meer omdat veel va zijn klanten niet hier dagelijks posten.
__________________
Haarverlies Regime:
Finasteride 1-1,2mg dagelijks (2000 tot 2009).
Minoxidil 5% lotion dagelijks (2009-2011).
Diverse Vitmamines als Biotine en omega3 complexen (2012-heden).

HT Behandeling:
1e HT FUT, 2002 - dr. Feriduni: haarlijn en inhammen.
2e HT FUE, 2017 - dr. Eberson/Eberson Hair Clinic: Verdichting.
Litteken correctie, 2017



Laatst gewijzigd door Hairforlife; 27 april 2023 om 17:16
Hairforlife is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2023, 17:20   #225
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Het was maar een suggestie. Maar wie zou jij zeggen dan Erik?
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.