Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 4 december 2012, 09:54   #301
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kuit Bekijk bericht
En bijwerkingen heb je die? opgezwolle oog of iets? huidskleur etc
Hier noem je serieuze bijwerkingen op, zijn die bij andere gebruikers voor gekomen?
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 14:46   #302
oppenheimer82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 26
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleDonder Bekijk bericht
Oppenheimer, misschien heb ik het gemist hoor, maar wat is precies je regimen?
Gebruik je alleen OC of ook VPA en Ciclo? Las wel iets van minox... mix je het daar doorheen? En nog andere dingen?
rogaine foam 5% twee maal daags en OC000459 0,1 % twee maal daags.

ben van plan om binnenkort lipogaine aan te schaffen voor vrouwen. jullie denken nu, huh, waarom de vrouwen versie? nou, zoals ik eerder heb aangeven versterkt OC de werking van minox echt enorm en ik ben van mening dat 2 % minox dan meer dan voldoende is.

lipogaine zal ik aanschaffen en dan de salted versie daarmee vermengen. ik lees hier dat veel mensen de originele OC mixen in minoxidil en dergelijke. ik ben daar geen voorstander van mensen, omdat je niet precies weet of je alles wel oplost. positieve effecten kunnen hierdoor niet helemaal doorkomen, let daar dus op!
oppenheimer82 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 14:58   #303
oppenheimer82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 oktober 2012
Berichten: 26
en nog een ding, ik denk dat oc000459 echt een oplossing is tegen acne! ff kort samenvatten; talgklieren worden door hormonale invloeden enorm vergroot, de klieren scheiden veel te veel talg af, de (opperhuid)huid kan dit niet meer verwerken. het raakt verstopt, het begint te ontsteken, pus, etc etc.

verhoogde pgd2 niveau's zorgen ervoor dat de klieren worden vergroot, neutraliseer de pgd2 en de klieren zullen krimpen en dit is wat oc000459.

dit heb ik zelf ook ervaren, heb een soort huid/scrub gel gekocht bij de tuinen, op basis van aloe vera gel en een klein beetje ethanol. heb een klein beetje oc000459 opgelost in dmso, vervolgens bij de gel gevoegd.

heb erg veel dikke puisten op mijn rug, bacne. tijdens het douchen heb ik de gel op rug aangebracht en!!! binnen 3 dagen was de acne VOLLEDIG VERDWENEN.

nog een doorbraak mensen! ik weet dat dit een AA website is, maar hoeveel kinderen in nederland hebben wel niet last van acne!
oppenheimer82 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 17:32   #304
fstluxe
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juli 2010
Berichten: 334
Klopt!

mijn gezicht acne is ook 0% wanneer ik OC (op me hoofdhuid) gebruik..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oppenheimer82 Bekijk bericht
en nog een ding, ik denk dat oc000459 echt een oplossing is tegen acne! ff kort samenvatten; talgklieren worden door hormonale invloeden enorm vergroot, de klieren scheiden veel te veel talg af, de (opperhuid)huid kan dit niet meer verwerken. het raakt verstopt, het begint te ontsteken, pus, etc etc.

verhoogde pgd2 niveau's zorgen ervoor dat de klieren worden vergroot, neutraliseer de pgd2 en de klieren zullen krimpen en dit is wat oc000459.

dit heb ik zelf ook ervaren, heb een soort huid/scrub gel gekocht bij de tuinen, op basis van aloe vera gel en een klein beetje ethanol. heb een klein beetje oc000459 opgelost in dmso, vervolgens bij de gel gevoegd.

heb erg veel dikke puisten op mijn rug, bacne. tijdens het douchen heb ik de gel op rug aangebracht en!!! binnen 3 dagen was de acne VOLLEDIG VERDWENEN.

nog een doorbraak mensen! ik weet dat dit een AA website is, maar hoeveel kinderen in nederland hebben wel niet last van acne!
fstluxe is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 18:26   #305
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Zijn er mensen die een gevoelige hoofdhuid hadden en die normaal is geworden met het gebruik van OC000459-Ethanol?

Gevoelige: pijnlijke, jeukerige, lichtrood achtige hoofdhuid op sommige plekken.
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2012, 18:30   #306
KaleDonder
HaarWeb lid
 
KaleDonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2012
Berichten: 145
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oppenheimer82 Bekijk bericht
rogaine foam 5% twee maal daags en OC000459 0,1 % twee maal daags.

ben van plan om binnenkort lipogaine aan te schaffen voor vrouwen. jullie denken nu, huh, waarom de vrouwen versie? nou, zoals ik eerder heb aangeven versterkt OC de werking van minox echt enorm en ik ben van mening dat 2 % minox dan meer dan voldoende is.

lipogaine zal ik aanschaffen en dan de salted versie daarmee vermengen. ik lees hier dat veel mensen de originele OC mixen in minoxidil en dergelijke. ik ben daar geen voorstander van mensen, omdat je niet precies weet of je alles wel oplost. positieve effecten kunnen hierdoor niet helemaal doorkomen, let daar dus op!
Thanks voor de info! Ik dank dat 2x daags wel verschil maakt. Ik verlies nog wel (wat) haar. En de jeuk treedt begin van de middag in.
Heb je enig idee hoe je OC oplost in je foam? Volgens mij moet dat minimaal zijn

Ik denk dat Lipogaine ook kan helpen ja, heb er ook een thread over gestart met helaas
weinig gehoor. Azelaïnezuur, vit B6 (pyridoxal!) en zincsulfaat verlaagt scalp DHT met 90%.
Komt alleen niet echt ten goede van de groei. Ben van plan hier ook eens een topical
van te maken. Voor azelaic acid flakes: link... best goedkoop Je kan er ook minox halen btw.
KaleDonder is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2012, 15:35   #307
janjaap55
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 oktober 2008
Berichten: 28
Ik weet niet of ik door de bomen het bos meer zie, kunnen jullie zeggen of het onderstaande klopt?

(Ik gebruik de dualgen 15% minox met PG vanuit een flesje van 150ml.)

Stel ik koop de 500mg OC000459 Ethanol bij Kane, kan ik dit dan in deze minox mengen?

Zo ja, hoeveel mg OC000459 moet ik in dit flesje van 150ml mengen?

Alvast bedankt voor de antwoorden!
janjaap55 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 december 2012, 20:08   #308
KaleDonder
HaarWeb lid
 
KaleDonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2012
Berichten: 145
Geslacht:
Voor een 0,1% oplossing 150mg.
KaleDonder is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2012, 09:24   #309
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
En welke oplossing met hoeveel oc gebruik jij dan kaledonder?
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2012, 21:01   #310
appelsenperen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Berichten: 35
Hoe gebruik je dit product precies? Ik heb inhammen die wat groter aan het worden zijn. Ik zat te denken om rogaine te bestellen, maar dit klinkt ook interessant. Iedereen is laaiend enthousiast lijkt wel.
appelsenperen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2012, 21:58   #311
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door appelsenperen Bekijk bericht
Hoe gebruik je dit product precies? Ik heb inhammen die wat groter aan het worden zijn. Ik zat te denken om rogaine te bestellen, maar dit klinkt ook interessant. Iedereen is laaiend enthousiast lijkt wel.
Nog geen bewijs of foto gezien dat het helpt. Momenteel is het hoopvol kuddegedrag.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2012, 22:05   #312
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Als er gebruikers zijn die melden dat de shedding stopt of de haaruitval compleet stopt dan is dat kuddegedrag? Je kunt er ook wat optimistischer tegen aan kijken. Bijna iedereen denkt dat er nooit een oplossing voor haaruitval zal komen, dat betekent niet dat je er wel degelijk wat aan kunt doen.

Momenteel is er erg weinig bekend over dit product waaronder ook de bijwerkingen die er ongetwijfeld wel zullen zijn. Maar er zijn al mensen met succes. En als je haaruitval stopt of shedding stopt dan betekent dat dit een succes is VOOR nu. Wellicht niet voor iedereen, maar uitproberen kan geen kwaad.


Er is maar een iemand op hlh die een foto heeft gepost dacht ik, en dat zag er goed uit! Overigens is dit ook de eerste product die in theorie 100% zou moeten werken zonder bijwerkingen, in het praktijk wil dit nog wel eens anders uitpakken helaas. Maar dat betekent niet dat er geen hoop is. De eerste resultaten van gebruikers is in ieder geval positief.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2012, 12:48   #313
KaleDonder
HaarWeb lid
 
KaleDonder's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 maart 2012
Berichten: 145
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door memeber Bekijk bericht
en welke oplossing met hoeveel oc gebruik jij dan kaledonder?
0.1%
KaleDonder is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2012, 16:29   #314
intermilan
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 december 2012
Berichten: 6
OC000459 CRTH2 Antagonist

Ik heb er maar moeite mee, ik begrijp nu wel watoc00459, crth2 & Antagonist doen. maar het zou fijn zijn als iemand in het kort zou kunnen vertellen hoe ik aan de drie kom en hoe ik ze moet mengen, ben namelijk niet zo goed in verhoudingen e.d.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
OC000459 is al beschikbaar

ik ben terug mee op de trein gesprongen om deze nieuwe zaken grond uit te testen , op hairlosshelp zijn ze er al grondig over bezig :

http://www.hairlosshelp.com/forums/m...VIEWTMP=Linear

deze gast is goed bezig, hij heeft op basis van studies, een samenstelling gemaakt zodat hairloss op stamcel niveau bestreden wordt en als ik de studies zo lees, is de kans op hergroei zeer groot , dit klinkte te goed in mijn oren dat ik deze al besteld heb van die geposte link op hairlosshelp

het is vooral een combo van die stoffen dat de regrowth moeten forceren , dit is een histogen-cloon , dus we hoeven niet te wachten tot histogen beschikbaar word, de combo is gebaseerd op hun samenstelling en is met studies onderbouwd , lezen jullie de link best effe zelf , want ik ga slapen , ben doodop
intermilan is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2012, 18:08   #315
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.310
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intermilan Bekijk bericht
Ik heb er maar moeite mee, ik begrijp nu wel watoc00459, crth2 & Antagonist doen. maar het zou fijn zijn als iemand in het kort zou kunnen vertellen hoe ik aan de drie kom en hoe ik ze moet mengen, ben namelijk niet zo goed in verhoudingen e.d.
Volgens mij haal je een hoop dingen doorelkaar... Lees de 21 pagina's door en het zal je duidelijk worden... T'is de moeite waard!
Reet is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.