Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 26 juni 2007, 02:07   #61
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door unnim Bekijk bericht
Dundee, zijn er verschillende soorten SP?

want ik koop Saw Palmetto van de Tuinen. Is dat aan te raden?

Wat is je regime. Of slik je puur SP ?

Alvast bedankt voor je reply
Je hebt de standaard SP en ook nog de universal sp met een extra blokker als Pumpkin Seed ....zink...etc ..

Ik heb altijd al de 'Saw Palmetto Supreme Nutrition' genomen van PerfectBody http://www.perfectbody.nl/ en nu heb ik dus eens de Universal besteld omdat mijn vooraad op was. Deze is wel wat duurder maar heeft ook extra ingredienten daarmee . Gewoon op de website even Saw palmetto in de zoekbalk intypen en dan krijg je 3 soorten te zien. De service is trouwens heel goed en snel bij die webshop.

Regime is :
Saw Palmetto (nu universal)
Omega 3 visolie
MSM
Rozemarijn shampoo (weleda)
Hairborist olie 2x per week....(super voor hoofdhuid)
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2007, 00:56   #62
unnim
Naturel haar
 
Geregistreerd: 16 december 2006
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Je hebt de standaard SP en ook nog de universal sp met een extra blokker als Pumpkin Seed ....zink...etc ..

Ik heb altijd al de 'Saw Palmetto Supreme Nutrition' genomen van PerfectBody http://www.perfectbody.nl/ en nu heb ik dus eens de Universal besteld omdat mijn vooraad op was. Deze is wel wat duurder maar heeft ook extra ingredienten daarmee . Gewoon op de website even Saw palmetto in de zoekbalk intypen en dan krijg je 3 soorten te zien. De service is trouwens heel goed en snel bij die webshop.

Regime is :
Saw Palmetto (nu universal)
Omega 3 visolie
MSM
Rozemarijn shampoo (weleda)
Hairborist olie 2x per week....(super voor hoofdhuid)
bedankt voor je snelle reactie, heeft de Supreme Nutrition gewerkt bij je ? en wat vind je van de Universal ?
Ik gebruik daarnaast Druivenpitten ipv Pumpkin seed als extra blokker.

Denk je dat het slim is te switchen van de SP van de Tuinen naar Perfect Saw Palmetto?
__________________
Mijn regimen: (minder kunstmatig, meer natuur producten)
- Chinese Groene Thee (Xi Wu - Long Zhing) - 8 cups per dag op < 80 graden gezet
- DruivenpittenExtract
- Saw Palmetto - Zaagbladpalm
- minder rukken
- Niveau Hair Recharge

To extend the will to others is called power. To extend the will to yourself is called true strength. (Lao Tzu - Dao)
unnim is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2007, 12:06   #63
Dude22
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 augustus 2006
Berichten: 26
He Dundee

Hoe veel SP slik jij per dag? 1 of twee tabletten? En waar haal je die Hairborist olie en MSM vandaan?

gr D
__________________
Intern:
Fina (1,25 delen door 4) sinds januari 2007

Extern:
Minoxidil sinds november 2011
Dude22 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2007, 14:40   #64
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door unnim Bekijk bericht
bedankt voor je snelle reactie, heeft de Supreme Nutrition gewerkt bij je ? en wat vind je van de Universal ?
Ik gebruik daarnaast Druivenpitten ipv Pumpkin seed als extra blokker.

Denk je dat het slim is te switchen van de SP van de Tuinen naar Perfect Saw Palmetto?
Ja hoor zeker ,maar hij sloeg wel pas duidelijk aan na 10 maand...dus heb geduld. Volgens mij kan het geen kwaad dat je naar een ander merk overgaat ,alleen de dosis moet je hetzelfde houden en ook een beetje naar de kwaliteit kijken. De kwaliteit van perfectbody is wel goed en duidelijk(vers) ,ook de Universal nu die ik neem is heel vers ,en dit zijn geen Gelatine capsules maar zuivere pillen.Ik weet niet hoeveel geld je er wil aan uitgeven ,maar als je bv de Universal neemt hoef je ook die Druivenpitten niet meer te nemen.......is wat duurder maar is logish natuurlijk als er meer ingredienten inzitten.
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2007, 15:01   #65
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dude22 Bekijk bericht
He Dundee

Hoe veel SP slik jij per dag? 1 of twee tabletten? En waar haal je die Hairborist olie en MSM vandaan?

gr D
Je moet er 2 per dag nemen. Ik zie dat je maar 1 pil per dag neemt en dat is veel te weinig hoor (Wij adviseren per dag 320 mg aan actieve stof indien het product wordt gebruikt tegen haartuitval. ) = 2 caps per dag !

MSM haal ik bij de apotheek http://www.christophar.be/NL/detail....d=296&shopid=0

Maar die kan je ook bij perfectbody verkrijgen ,maakt volgens mij geen verschil , is ook van het merk 'Supreme Nutrition'.
De Hairborist olie is volgens mij alleen nog maar verkrijgbaar in Belgie en Frankrijk. Ik haal hem hier in de natuurwinkel .
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2007, 17:48   #66
Mr.X
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2007
Berichten: 6
Ik heb ook een potje zaagbladpalm opgehaald bij de Tuinen. Bij mij zit er echter 450 mg per pil in. Dus neem er 1 per dag om het niet te gek te maken.
Ben met fina gestopt door gyno, dus ik hoop dat SP niet hetzelfde effect heeft. Er zijn tegenstrijdige verhalen hierover op het forum dus moet het maar zelf uittesten.
Dundee; jij hebt verder geen bijwerkingen gehad met het gebruik van SP?
Mr.X is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2007, 18:53   #67
haaribo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2005
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.X Bekijk bericht
Ik heb ook een potje zaagbladpalm opgehaald bij de Tuinen. Bij mij zit er echter 450 mg per pil in. Dus neem er 1 per dag om het niet te gek te maken.
Ben met fina gestopt door gyno, dus ik hoop dat SP niet hetzelfde effect heeft. Er zijn tegenstrijdige verhalen hierover op het forum dus moet het maar zelf uittesten.
Dundee; jij hebt verder geen bijwerkingen gehad met het gebruik van SP?
Dundee hoeveel was je kwijt voor een potje SP bij de tuinen? En hoeveelpillen zaten er in? Er zijn trouwens binnenkort allemaal akties bij de tuinen alleen helaas geen speciale sawpalmetto aanbiedingen wel voor groene thee 75 % korting.
__________________
Status: NW 3A heel langzaam herstellend; op naar NW2!
Dermapen 1,8mm 1xp2w 1,2mm 1xp2w (2-2019);
Minoxidil 5% 2x pd (2-2019)
Finasteride topisch 0,167mg 2x pd (9-2020);
Ketoconazol shampoo 20mg 2x pw (2-2019);
Biotin 1000mg 1pd (8-2019);
Elvive haarverdikker shampoo 1xpd (5-2020)

Historie: Finasteride 1,25mg 1xpd (2005-2007); Minoxodil 5% 1 a 2x pd (2005-2009) sporadisch (2010-2018); Topical Duta 4 ml per flesje minox(2007); Zaagbladpalm 450mg 1x pd diverse perioden (2007-2019); Spironolacton 5% 1ml 1xp3d (2007-2009); Ketoconazol shampoo 20mg 2xpw (2005-2011); Revita (2011-2013); Alpacin shampoo (2017-2020)
haaribo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2007, 00:34   #68
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.X Bekijk bericht
Ik heb ook een potje zaagbladpalm opgehaald bij de Tuinen. Bij mij zit er echter 450 mg per pil in. Dus neem er 1 per dag om het niet te gek te maken.
Ben met fina gestopt door gyno, dus ik hoop dat SP niet hetzelfde effect heeft. Er zijn tegenstrijdige verhalen hierover op het forum dus moet het maar zelf uittesten.
Dundee; jij hebt verder geen bijwerkingen gehad met het gebruik van SP?
Ik ondervond in het begin juist een wat verminderd libido ,maar helemaal niet zo erg ofzo om er mee te stoppen. Denk wel dat je iets te weinig neemt ,en dat je normaal 2 pillen per dag moet nemen.
Dit is wat ze zeggen :
Een capsule van 550 mg bevat ongeveer 180 mg biologische actieve sterolen waaronder de zogenoemde beta sitosterolen en stigmasterol. Beide zijn actieve componenten van de Saw Palmetto.
Wij adviseren per dag 320 mg aan actieve sterolen in te nemen indien het product wordt gebruikt tegen haartuitval. Dit komt neer op 2 capsules per dag.
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2007, 00:45   #69
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haaribo Bekijk bericht
Dundee hoeveel was je kwijt voor een potje SP bij de tuinen? En hoeveelpillen zaten er in? Er zijn trouwens binnenkort allemaal akties bij de tuinen alleen helaas geen speciale sawpalmetto aanbiedingen wel voor groene thee 75 % korting.
He haaribo ,

Ik koop SP helaas niet bij de tuinen omdat ik in Belgie woon. Ik bestel hem altijd bij Perfectbody http://www.perfectbody.nl/ , ze hebben er 3 keuzes en ook redelijk goedkoop ,en de service van die webshop is ook snel en goed.

Groeten.
Dundee
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2007, 16:37   #70
haaribo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2005
Berichten: 167
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
He haaribo ,

Ik koop SP helaas niet bij de tuinen omdat ik in Belgie woon. Ik bestel hem altijd bij Perfectbody http://www.perfectbody.nl/ , ze hebben er 3 keuzes en ook redelijk goedkoop ,en de service van die webshop is ook snel en goed.

Groeten.
Dundee
is misschien wel een optie het daar te kopen, ik ben er alleen nog niet helemaal over uit of ik sp wil gaan gebruiken heb sinds ik ben gestopt met fina gelukkig nog niet veel meer haaruitval. Maar het is wel iets wat ik overweeg mocht ik een terugslag krijgen of als ik meer kans op teruggroei wil hebben.
Stom trouwens van me dat ik dacht dat je het bij de tuinen kocht terwijl er gewoon mister x boven dat berichtje stond die ik quote.
Mister X hoveel was jij kwijt bij de tuinen en hoeveel pillen kreeg je?
__________________
Status: NW 3A heel langzaam herstellend; op naar NW2!
Dermapen 1,8mm 1xp2w 1,2mm 1xp2w (2-2019);
Minoxidil 5% 2x pd (2-2019)
Finasteride topisch 0,167mg 2x pd (9-2020);
Ketoconazol shampoo 20mg 2x pw (2-2019);
Biotin 1000mg 1pd (8-2019);
Elvive haarverdikker shampoo 1xpd (5-2020)

Historie: Finasteride 1,25mg 1xpd (2005-2007); Minoxodil 5% 1 a 2x pd (2005-2009) sporadisch (2010-2018); Topical Duta 4 ml per flesje minox(2007); Zaagbladpalm 450mg 1x pd diverse perioden (2007-2019); Spironolacton 5% 1ml 1xp3d (2007-2009); Ketoconazol shampoo 20mg 2xpw (2005-2011); Revita (2011-2013); Alpacin shampoo (2017-2020)
haaribo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2007, 17:50   #71
Mr.X
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2007
Berichten: 6
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haaribo Bekijk bericht
Mister X hoveel was jij kwijt bij de tuinen en hoeveel pillen kreeg je?
Ik was E 9,99 kwijt voor 90 capsules van 450 mg. Het heet daar zaagbladplam
Mr.X is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2007, 18:16   #72
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.X Bekijk bericht
Ik was E 9,99 kwijt voor 90 capsules van 450 mg. Het heet daar zaagbladplam
Prijs is vergelijkbaar :

Perfectbody.nl :
Perfect Saw Palmetto 100 capsules 550mg - 10.50 euro
Saw Palmetto Supreme Nutrition 100 capsules 550mg - 12.50 euro

Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 22 juli 2007, 14:56   #73
rachid_3l
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 12
Saw palmetto

Ik gebruik fina al 3 jaar en krijg nu last van bijwerkingen (verminderd erectie). Dus overweeg ik over te stappen naar een natuurlijk product Saw Palmetto. Ik heb dit besteld via n u t r i p l a z a - punt - com. Maar vroeg me af of het wel verstandig is om zo maar via elke site een medicijn te bestellen. Je weet immers niet wat je in huis haalt. Is iemand bekend met die site?
rachid_3l is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[minoxidil] Hoe kom ik eraan? Dennis_2007 Medicijnen/haargroeimiddelen 708 17 januari 2020 17:41
[saw palmetto] Bijwerkingen Heer Olivier Medicijnen/haargroeimiddelen 286 3 augustus 2018 14:26
[dutasteride] Hoe kom ik eraan? Jeremy Medicijnen/haargroeimiddelen 256 24 januari 2015 19:33
hoe begin je eraan? sem Haarwerken 27 13 oktober 2004 16:37
Fina onderschept! hoe kom ik eraan? haardos Medicijnen/haargroeimiddelen 0 5 juli 2004 21:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.