Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 november 2012, 13:25   #1
parell
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2007
Locatie: overijssel, borne
Berichten: 95
Exclamation Beste zorgverzekering 2013

Beste allemaal,

Ik ben sinds het voorjaar gestopt met mijn laserbehandelingen op het gezicht, rug en billen. Dit komt omdat mijn huidige verzekering dit niet meer vergoed en ik daar geen aanspraak meer op kan maken, ook niet in het nieuwe jaar. Als student kan ik het financieel niet opbrengen om het uit mijn eigen portomonnee te betalen. Ik denk dat veel van jullie, ook niet-studenten, zich daarin kunnen vinden. Het einde van het jaar nadert en ik wil graag overstappen naar een andere zorgverzekeraar. Ik ben aan het vergelijken maar wil eigenlijk niet de beste over het hoofd zien. Wie kan een goede aanraden?
__________________
At the end of the day, you've only yourself to face!
parell is offline   Met citaat reageren
Oud 17 november 2012, 12:59   #2
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2011
Berichten: 716
Ben je een man of vrouw? Mag ik vragen bij welke verzekering je nu zit en welke soort je hebt dat je behandelingen vergoed worden? En waar ga je heen voor een laserbehandeling die het via de verzekering doen? Moest het via de huisarts?

Ik heb zelf Agis en dat is toch wel een van de beste. Heb echter wel een heel goedkoop pakket.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2012, 14:44   #3
parell
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2007
Locatie: overijssel, borne
Berichten: 95
Ik ben een vrouw en ik zit bij Menzis. Heb het zwaarste aanvullende pakket. Pakket 3 heet dit geloof ik. Daarmee krijg ik voor mijn gelaat 75% tot max. €1000,- vergoed voor de gehele verzekeringsduur. Dat is nu helaas op...Ik laat mezelf behandelen bij venuslaser in Amersfoort. Ze is een geregistreerde huidtherapeute en ik ben tevreden met haar.

Agis vergoed geloof ik niet echt veel wat betreft laserontharing..
__________________
At the end of the day, you've only yourself to face!
parell is offline   Met citaat reageren
Oud 10 juli 2013, 21:17   #4
lanny
Poster v/h Jaar 2008

 
lanny's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 mei 2007
Berichten: 464
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parell Bekijk bericht
Beste allemaal,

Ik ben sinds het voorjaar gestopt met mijn laserbehandelingen op het gezicht, rug en billen. Dit komt omdat mijn huidige verzekering dit niet meer vergoed en ik daar geen aanspraak meer op kan maken, ook niet in het nieuwe jaar. Als student kan ik het financieel niet opbrengen om het uit mijn eigen portomonnee te betalen. Ik denk dat veel van jullie, ook niet-studenten, zich daarin kunnen vinden. Het einde van het jaar nadert en ik wil graag overstappen naar een andere zorgverzekeraar. Ik ben aan het vergelijken maar wil eigenlijk niet de beste over het hoofd zien. Wie kan een goede aanraden?
VGZ, maar waarom moeten Nederlanders hun behandeling van de verzekering laten. Je wilt toch een goed resultaat.
lanny is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2013, 14:27   #5
THE
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2013
Berichten: 2
ONVZ extrafit is misschien iets voor jou
THE is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:07.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.