Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 februari 2013, 20:16   #46
sneu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 juni 2009
Berichten: 401
spijt me hoor maar ik vindt dit overdreven aan het worden .je schrijft in deze tread http://www.haarweb.nl/forum/showthre...t=31714&page=2 dat je dit er goed uit ziet vinden terwijl je zelf loopt te klagen over je haren die 10 keer beter zijn als boven genoemde .kijk ik geloof best dat je haren mischien minder zijn als voorheen maar nog heb je een bos waar menig 12 jarigen nog jaloers op zijn .Jouw citaten als :kaal geschoren staat je goed ALS IK NOG HAREN HAD deed ik dit ook ,en zo nog veel meer van jouw citaten ,JE PRAAT NET OF JE NW 7 BENT MAN .ALS MENSEN JE geruststellen wordt je boos en ga je minder mooi taal gebruik gebruiken en als mensen het gaan bevestigen dat je kaal bent zijn ze jouw vriend ? Beste kerel je bent een belediging voor mensen die echt kaal zijn en hieronder lijden ,en dit gaat verder als bdd,man ik was 25 toen ik betrokken raakte bij een ongeluk ,gevolg 30 hechtingen in het gezicht ,tanden kwijt ,neus op 2 plekken gebroken en mijn vel in het gezicht afgeschuurd dat het net leek of ik brandwonden had (,na 3 jaarhad mijn gezicht pas weer een normale huidskleur en weer redelijk hersteld ) ,een kaakchirug , en vele andere ziekenbezoeken is het wel weer mooi geworden maar mensen hebben mij meniggeen aangesproken als die kale met die wijnvlekken moet je hebben ,of die met z,n kromme neus .De wijnvlekken zijn inmiddels weg maar ik heb nog steed hekel aan foto,s (bdd?) DUS IN JOUW GEVAL ,als je weer eens een ziekenhuis bezoek afgaat maak dan direct een een afspraak afd. psychiatrie en neem die ,,vriend ,, die nu al zegt dat je kaal bent dan ook maar gelijk mee
sneu is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2013, 20:42   #47
Elser
HaarWeb lid
 
Elser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2011
Berichten: 3.972
Geslacht:
Na zo'n bericht moet iedereen maar eens even goed nadenken.
Elser is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2013, 20:43   #48
Kniekous
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 juli 2006
Berichten: 935
Sneu, je hebt eigenlijk wel gelijk; het is te zot voor woorden; als iemand, met ene flauw mijnheer aart grapje, zegt dat het er mooi uitziet wordt hij boos, als iemand zegt dat je niks ziet begint hij een tirade. Ik vind dat compleet geschift. Meestal is het zelfs zo dat foto's met flits er vele malen slechter uitzien dan de werkelijkheid; maar goed, misschien is het door overhead lighting andersom.

Ik vergelijk het bijna met posten over een gescheurde teennagel op een forum voor mensen met geamputeerde ledematen. Memeber heeft een etnische/oosterse haarlijn, die beginnen veel lager dan een westerse, en daarom lijkt zijn huidige haarlijn nog steeds laag. Het is ook lastig serieus advies te geven omdat de foto's eruitzien als mega dik NW1 haar en hij zelf zegt dat het snel verdunt. Volgens mij is het dan algehele verdunning door dupa, telogen efluvuum of zelfs door de medicijnen.

Laatst gewijzigd door Kniekous; 2 februari 2013 om 20:54
Kniekous is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.