Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 mei 2016, 14:33   #1
Nokianokia2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Een klein bedankje.

Hi all,

Ik ben hier al jaren niet meer geweest en vond het tijd voor een klein berichtje omdat ik destijds veel gehad heb aan de digitale steun en tips van iedereen op dit forum en in het bijzonder Salvatore.

Ik zat destijds best in een vervelende situatie omdat het voor mij bijna onmogelijk was om de kosten voor het ''verhelpen'' van mijn probleem te dragen.

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=28449

...inmiddels ben ik alweer 3,5 jaar over gestapt naar een haarwerk en dit heeft werkelijk mijn leven veranderd en ik heb hierdoor het plezier in het leven weer terug gevonden.

Eerlijksheidshalve gebied mij te zeggen dat het financieel de eerste 2 jaar wel pittig was en het daarbij echt puzzelen geblazen was met mijn geld maar dit is gelukkig voorbij en zo kan ik elke 2 maanden een nieuw haarwerk bestellen (Dit vanwege intensief gebruik en omdat het zo minimaal opvalt vanwege slijtage).

Sommige mensen hebben de schedel voor een kaal hoofd of waarbij gemillimeterd haar goed staat maar hier val ik helaas niet onder. Het zal voor mij nog zeker de komende 10 jaar een vaste last zijn op mijn maandelijkse budget maar dit zijn wel de best bestede euros die ik ooit heb uitgegeven omdat het plezier die ik ervoor terug krijg niet opweegt tegen de extra werk die ik hiervoor moet verzetten.

Ik heb vanwege mijn haaruitval jarenlang in een negatief spiraal gezeten waar ik nooit gedacht had nog uit te komen. Gelukkig heb ik mezelf het tegendeel bewezen en kan ik een HW vanuit persoonlijke ervaring iedereen die in deze situatie zit aanbevelen.

Voor nu, nogmaals bedankt en ik wens jullie allemaal het beste.

Laatst gewijzigd door Nokianokia2; 25 mei 2016 om 17:34
Nokianokia2 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 mei 2016, 15:36   #2
123hallo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 juni 2014
Berichten: 713
Geslacht:
Thumbs up

Hoi Nokia,

Ik heb je verhaal op de link gelezen en bedankt dat je dit zo oprecht allemaal deelt. Het greep mij erg aan om jou vroegere ervaring te lezen. Ik ben dan ook blij dat iemand zoals jij de plezier in het leven weer terug hebt gevonden. Belangrijkste in het leven is inderdaad dat je gelukkig bent en hiermee vind ik je voor velen en voor mijzelf op het forum een zeer goede voorbeeld.

...Ben nu mijn koffers aan het inpakken, beetje haast. Als ik terug kom, wil ik graag je eerder geschreven berichten voor mijn kennistoevoeging verder lezen.
123hallo is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2016, 00:12   #3
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Het is uiteraard jouw keuze, maar kunnen we eventueel foto's zien? Benieuwd! Straf dat je nog terugkomt met dergelijke dank boodschap, mijn respect heb je
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 27 mei 2016, 01:49   #4
Nokianokia2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2016
Berichten: 2
Geslacht:
123hallo/Hairpilot

Ik heb zelf ook even terug gelezen wat ik 5 jaar geleden allemaal heb gezegd. Het ging er heftig aan toe en het bizarre is dat ik mezelf bijna niet meer terug herken.

Er is zoveel veranderd, op werkgebied, financieel en vooral dingen die ik jaren daarvoor niet heb gedaan: naar het strand gaan, in het park hangen met vrienden in de zomer en alle kleine dingetjes wat voor veel mensen een vanzelfsprekendheid zijn maar die ik daarvoor nooit gekend heb.

Het negatieve zelfbeeld is er nog maar daar heb ik inmiddels al tijden medicatie voor in combinatie met een goede therapie.

Ik heb veel gehad aan de tips van alle mensen hier (zelfs de bottere) en daar ben ik eeuwig dankbaar voor aangezien dit forum voor mij de enige plek was waar ik dit heb durven zeggen.

Het haarwerk heeft mij het vertrouwen weer terug gegeven en dat is na jaren van verdriet een gevoel die ik op elke mogelijkheid koester en is voor mij een groot onderdeel geweest bij het langzaam ontleden van het gehele probleem.

Met fotos moet ik jullie alleen helaas teleurstellen.

Laatst gewijzigd door Nokianokia2; 27 mei 2016 om 01:52
Nokianokia2 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 mei 2016, 15:22   #5
Dudewhereismyha
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 januari 2015
Berichten: 81
Geslacht:
Mooi om te lezen! Hopelijk lacht het leven je nog lang toe!

Uiteindelijk moet je die relatieve microseconde dat je hier op deze aardbodem loopt gewoon maar met een korreltje zout nemen.
Dudewhereismyha is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.