Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 december 2003, 01:49   #1
Zwarflai
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 december 2003
Berichten: 112
Mijn ervaring met Ell Crannel (17alpha estradiol)

Hallo iedereen,

een nieuw lid ben ik. Ik had een berichtje gekregen op HairLossHelp of ik hier verslagjes zou willen uitbrengen over Innovate. Momenteel gebruik ik nog geen Innovate, maar het is besteld (en zou hier al moeten zijn). Ik heb ook Fluridil besteld en dat zou ik ook volgende week moeten hebben.

Dus breng ik maar even verslag uit over Ell Crannel, gezien ik daar niets over heb gelezen hier.

Ik ben 26, norwood 2. Geen dun haar bovenop of kale plek op achterhoofd. Vorig jaar heb ik minoxidil geprobeerd, maar omdat ik te enthousiast was masseerde ik het te hard in en kreeg een ontsteking langs de rechterkant. Daardoor meer haar verloren en gestopt met Minoxidil. Ook wel omdat ik bijwerkingen had (lage bloeddruk), waarschijnlijk ook omdat ik het te hard inwreef en dat het zo in m'n bloed kwam.

Op 9 september 2003 ben ik begonnen met Ell Crannel. Ik kijk zo om de maand eens of ik resultaten (probeer obsessie te voorkomen) heb en vorige maand dacht dat ik wel wat haar zag groeien dat daarvoor maar heel kort was, maar ik was niet zeker. Eergisteren nog eens nagekeken en de korte haartjes die overbleven in de plek van de ontsteking zijn nu ongeveer 2 centimeter lang. De dichtheid op die plaats is nog wel heel laag, maar de haren lijken normaal. Ook geen nieuwe haren op de kale plekken, maar het geeft wel moed om te weten dat verbetering mogelijk is. Het zijn dus ook m'n eerste positieve resultaten.

Dus Ell Crannel lijkt redelijk goed te werken. Misschien iets voor mensen met licht haarverlies? Zelf denk ik wel dat Fluridil beter zal werken, maar dat ondervind ik binnenkort. Ell Crannell heeft ook wel een lekkere geur en is niet vettig als je een beetje gewend bent van niet te veel aan te brengen. Is ook vrij goedkoop, 55 euro voor 200ml. Als je het zoals ik 1 maal per dag gebruikt kom je daar wel 5 maanden mee toe.

Gelukkig Kerstfeest en een harig nieuwjaar.

Laatst gewijzigd door Zwarflai; 25 december 2003 om 01:52
Zwarflai is offline   Met citaat reageren
Oud 25 december 2003, 14:39   #2
Nate
Senior
 
Nate's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 december 2001
Berichten: 466
Welkom Zwarflai,

Bedankt voor je verslag van Ell Crannel.
Ik zie dat je ook post op HLH.Ik hoop dat je ook hier blijft posten he..hoe meer hoe beter.

groeten.
__________________
* Finasteride 1 mg
Nate is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.