Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 11 augustus 2008, 11:25   #61
Ruudy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2008
Berichten: 2
bean:

ik zit met precies hetzelfde probleem.

op mijn 18e aan de roaccutane geweest heb voor dat ik begon gelezen dat het haaruitval kan geven, na 3 maand gebruik merkte ik dat ik meer haar begon te verliezen en heb dat toen ook tegen die dokter gezegt maar hij zij dat dat niet waar was, ik moet ook wel zeggen dat hij op dat punt van haar egt geen intresse toonde!

ik ben er mee gestopt omdat ik zoiets had van mijn haar wil ik houden maar nu ben ik bijna 2 verder en valt mijn haar nog steeds uit ben bij de dokter geweest het verhaal uitgelegd en zij zegt toen ze in mijn haar begon te trekken dat ik niet kaal werd, nu heb ik aan bijde kanten inhammen als ik kijk naar mijn fotos van toen ik nog jong was en ik mn haar een keer heel kort had dat dat gewoon mijn haar grens is wat wel jammer is is dat ik merk dat mn inhammen iets toe beginnen te nemen.

mijn vader stofzuigd ook altijd mijn kamer en zegt ook tegen mij dat ik haar begon te verliezen toen ik het gebruikte

heb ook altijd best veel last van stress heb egt een drukke baan

mijn vraag is ook wat kan ik hier het best aan doen welk medicijn?

ik baal er nu zo erg van dat ik het heb gebruikt het heeft mijn acne opgelost maar mn haar verder verliezen vind ik egt niet fijn!

als ik naar mijn vader kijk die nu 50 is en naar zijn fotos kijk toen ie 35 40 was zie ik dat hij toen ookal inhammen had en beste ook, maar die vorderen niet bij hem!

wie kan mij hier een beetje mee helpen en een goed advies of tip geven

m.v.g. Ruud
Ruudy is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2013, 18:25   #62
roaccutane
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2013
Berichten: 1
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hitman Bekijk bericht
Ik ben een aardig tijdje bezig nu met roaccutane. (een medicijn tegen acné). Ik gebruik een hele lage dosis (1x 10mg per dag). Ik merk dat mijn haar steeds dunner is geworden de laatste tijd. Ook heb ik 2 aardig grote inhammen gekregen. Bij de inhammen zit nog een soort klein heel licht "donshaar" waar ik ooit haar heb gehad. Mijn vraag is, of dit tijdelijk is en of er mischien iets aan te doen is? Ik ben nu 17 en ik vind het best wel erg eigenlijk
Zelfde dosis, zelfde probleem. Ben je ondertussen gestopt? Zoja, zijn die inhammen terug bedekt?
roaccutane is offline   Met citaat reageren
Oud 17 juni 2013, 22:10   #63
hitman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 februari 2005
Berichten: 31
Erg laat antwoord, maar nee daar is geen haar terug gekomen helaas. Mijn haar is nog verder achteruit gegaan na het stoppen met roaccutane. Het lijkt veel dunner nu.
hitman is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Stress en haaruitval rickie rick AGA - Algemeen 97 12 mei 2011 15:54
Haaruitval...en al de rest Dawid AGA - Algemeen 15 21 augustus 2009 12:57
de pil en haaruitval marion Haarproblemen bij vrouwen 105 15 september 2007 02:41
Is er een relatie tussen AGA en lichaamsbeharing? RICK AGA - Algemeen 73 5 maart 2007 20:22
Verloopt kaalheid altijd symmetrisch? David AGA - Algemeen 47 15 juni 2005 20:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.