Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Discussie gesloten
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 februari 2005, 21:01   #451
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ugh
Deze thread gaat over de "SOS-Pil" niet over Ephrapha zelf.
Graag ontopic verder of anders niet reageren.

.................................
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline  
Oud 14 februari 2005, 21:04   #452
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
--edit--
Graag ontopic houden.
-------

Laatst gewijzigd door ugh; 14 februari 2005 om 21:08
kevin is offline  
Oud 14 februari 2005, 21:55   #453
Ephrapha
Banned user
 
Geregistreerd: 10 februari 2005
Berichten: 37
Misschien wel Son of Sam zelf wat zeggen? Als er ooit tijd voor geweest is, dan is het nu wel.
Ephrapha is offline  
Oud 15 februari 2005, 09:51   #454
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
SOS pil

Haarweb leden,

Graag reageren als er inhoudelijk iets te melden valt.
Elkaar afvallen doe je maar via persoonlijke berichten.

Oh ja, de SOS pil. Wakker worden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gegroet,

Diksy
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline  
Oud 15 februari 2005, 15:59   #455
Roland
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juli 2003
Berichten: 426
--edit--
Graag ontopic houden.
-------

Laatst gewijzigd door ugh; 15 februari 2005 om 16:05
Roland is offline  
Oud 15 februari 2005, 18:30   #456
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Exclamation SOS-affaire: feiten en waarschuwing

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ephrapha
Zijn er geen moderators die wat leiding kunnen nemen in deze kwestie? Misschien wil Tiuri nog wat zeggen?
Dat wil ik zeker, mijn waarde Ephrapha a.k.a. sonofsam a.k.a. Toekomstig Wereldleider a.k.a. Osama H.

Beste HaarWeb-leden,

Wij (het HaarWeb-management) zijn tot de volgende conclusies gekomen:
  • De persoon achter het account 'Ephrapha' is dezelfde als de persoon achter het account 'sonofsam'.
    We hebben hiervoor meerdere aanwijzingen en bewijzen. De belangrijkste daarvan is dat ALLE IP-adressen en host names van Ephrapha overeenkomen met die van sonofsam (en dus niet alleen de IP-adressen van het AMC). De IP-adressen zullen NIET op het openbare forum geplaatst worden omdat dit tegen onze privacy-regels is. In het geval van sonofsam weegt dit argument extra zwaar, omdat uit zijn gegevens makkelijk zijn verblijfplaats te achterhalen is.
  • Het onderzoek naar de SOS-pil bestaat niet.
    Ook hiervoor hebben wij meerdere aanwijzingen en bewijzen. De belangrijkste is dat ikzelf meerdere malen uitvoerig met het AMC heb gesproken. Zij hebben mij verklaard dat er op de bewuste afdeling, maar ook elders in het AMC, er geen dergelijk onderzoek plaatsvindt of heeft gevonden. Ook zijn er geen onderzoeken bezig waarbij Sam betrokken is (zijn echte naam is bekend bij het HaarWeb-management). Het AMC is op dit moment aan het onderzoeken wie Sam precies is en welke functie hij vervult binnen de instantie. Zij zullen zelf gepaste actie ondernemen.

We kunnen hieruit concluderen dat Sam (een afkorting van zijn echte voornaam Osama) een leugenaar en fantast is. Het structureel en vergaand voorliegen en valse hoop geven van mensen die wanhopig kunnen zijn door haarproblemen is ziekelijk. Zijn leugens zijn naar onze mening zo ver gegaan dat we kunnen stellen dat we hier te maken hebben met iemand met een flinke persoonlijkheidsstoornis of andere psychische mankementen.

Juist daarom willen wij ook een waarschuwing geven aan een ieder die dit leest en persoonlijk contact heeft met sonofsam/Ephrapha. Wat zijn motieven zijn is ons niet duidelijk, maar gezien het feit dat hij al zo ver is gegaan met zijn leugens en bedrog op dit forum, sluiten wij niet uit dat hij tot gevaarlijkere dingen in staat is.

Wat hier op het forum gebeurt kunnen wij in de gaten houden, maar wat er buiten het forum om gebeurt weten wij natuurlijk niet. We weten wel dat hij ook buiten het forum om (via e-mail/PM/MSN) in zijn rol bleef. Wij adviseren iedereen dan ook ieder contact met Osama te verbreken, en ook alle voorstellen die hij doet te weigeren. Ga dus zeker niet in op het voorstel "Je mag alvast mijn pil gaan slikken" of iets dergelijks.

Wij beschuldigen Osama van de volgende overtredingen van onze richtlijnen:
  1. Het aanmaken van meerdere accounts door één persoon;
  2. Misleiding: het voorliegen en bedriegen van onze leden;
  3. Ordeverstoring.

Leden worden normaal gesproken van dit forum verbannen als zij drie keer een officiële waarschuwing hebben gekregen. Osama krijgt ze hierbij alledrie in één keer en morgen worden zijn beide accounts verwijderd van dit forum. Ook in de toekomst is hij hier niet meer welkom. Als hij zich toch opnieuw aanmeldt met andere namen, zal hij opnieuw van het forum verwijderd worden.

Verdere discussie door Ephrapha/sonofsam over deze beschuldigingen en de te nemen actie is niet mogelijk: wij zijn zeker van onze zaak.

Namens het gehele HaarWeb-management,

Tiuri
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback


Laatst gewijzigd door Tiuri; 12 oktober 2007 om 12:52
Tiuri is offline  
Oud 15 februari 2005, 18:35   #457
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Dus toch! Wat een verschrikking dat hij ons al die tijd aan het lijntje gehouden heeft. Wat een ziekelijk gedrag! Bah! Er zijn geen woorden voor.
Haarmannetje is offline  
Oud 15 februari 2005, 18:41   #458
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Ongelofelijk.
Schokkend.
Echt een rotgevoel, hier in getuind te zijn. Zoiets verzin je toch niet?
Maargoed blijkbaar wel.
Ik weet beroepshalve dat er inderdaad pathologische leugenaars rondlopen.
Zou dat hele B6 verhaal dan ook allemaal onzin zijn?

Het roept veel vragen op, naar twee kanten.
lanne is offline  
Oud 15 februari 2005, 18:44   #459
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Zou hij het er om gedaan hebben, eigenlijk gepakt willen worden?
Hij was er immers slim genoeg voor. Anders laat je toch niet zo pakken als het zo makkelijk te herleiden zou zijn?

Daarom misschien die vakantie of misschien last van een psychose of een verandering van een personage in de persoonlijkheid, en aanvoelen zich even te moeten terug te trekken?
Trekken van grootheidswaanzin, narcisme, pathologische leugenaar?
Iemand met een persoonlijkheidsstoornis kan er op een gegeven moment zelf in gaan geloven.
Als je alles achteraf gaat terug lezen, voelt het heel dubbel en dubieus, je weet niet meer hoe je het moet opvatten.
Jongens, ik weet het niet meer. Of bovenstaande of hij is eerlijk en heeft alle schijn tegen.

Ik geloof eerlijk gezegd niet in de theorie dat het hem alleen maar om het geld te doen was, ik geloof dan eerder voor de eer en de waardering.
Maargoed, wie zal het zeggen.

Als de echt naam bekend is bij het HaarWeb-management, dan neem ik aan dat zijn naam ook bekend is bij het AMC-
Hoezo moeten ze dan onderzoeken wie Sam precies is en welke functie hij vervult binnen de instantie?
Ik kan me nog voorstellen dat ze zijn achtergronden willen na checken.
Maar ze kunnen zo achterhalen op welke afdeling hij werkt.
Dat wordt misschien als eerste reactie tegen buitenstaanders gezegd, maar dat is natuurlijk onzin. Een druk op de knop, en anders op 1 dag allemaal zo na te gaan.

Het theoretisch toch mogelijk dat iemand de IP-adressen van Son of Sam gekraakt heeft?

Wat natuurlijk absoluut niet voor Son of Sam pleit is dat er geen dergelijk onderzoek te vinden was volgens het AMC.
Ik vraag me natuurlijk wel af of jullie met de juiste personen gepraat hebben die ook werkelijk kennis van zaken hadden over alle projecten die draaien.
En niet een of andere algemene miep, die net niet helemaal van de hoed en de rand weet. Maargoed, ik neem aan van wel.
Jullie zullen dit bericht niet zo maar geplaatst hebben.

Toch vraag ik me wel af:
Hebben jullie als management wel een antwoord gekregen op deze vragen?

Ik snap dat jullie het eerste stadium van ongeloof voorbij zijn.
Maar ik zit er nog een beetje in, vandaar dat naar twee kanten kritische radartjes aan het draaien zijn.

Laatst gewijzigd door lanne; 15 februari 2005 om 21:55
lanne is offline  
Oud 15 februari 2005, 18:49   #460
cabello
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2004
Berichten: 41
Ja echt ziek. Je gaat op een gegeven moment aan alles twijfelen. Maar hij had wel degelijk een behoorlijke kennis van zaken. Persoonlijk hou ik het erop dat hij zo gefrustreerd was geraakt door zijn kaalheid, dat hij hier behoorlijk van in de war is geraakt. Of geldelijk gewin kan natuurlijk ook een motief zijn.
We zullen het wel nooit weten.

hij had mij ook overtuigd moet ik toegeven
En ik slik nu ook p-5-p na de discussie door hem gestart.
maar ik moet zeggen dat dit me zeer goed bevalt. (toch van de positieve kant bekijken hé)

Laatst gewijzigd door cabello; 15 februari 2005 om 18:52
cabello is offline  
Oud 15 februari 2005, 18:57   #461
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Sjooooo....daar zit je dan met je bordje boerenkool op je bureau.
Focus op de duta en en rooscure dan maar weer? of gaan we weer met ledjes aan de slag, ik heb nog altijd een bouwschema liggen......
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline  
Oud 15 februari 2005, 19:08   #462
Vince001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2004
Locatie: Ned
Berichten: 941
Jongens, jongens, wat een verhaal is dit geworden.

Wil inderdaad net aan mn soep beginnen...

Laurens en Haarwebteam, petje af voor de heldere uitleg in de tekst hierboven. Toch wel erg goed dat er nu duidelijkheid is. Bovendien is het prettig te weten dat Haarweb voortvarende stappen heeft ondernomen richting AMC. Voorlopig is meneer vast daar wel even bezig een en ander uit te leggen...

Pizzacat, kun je mij dat bouwschema ook niet effe faxen...
__________________
AmazingLaserBrush
Vince001 is offline  
Oud 15 februari 2005, 19:38   #463
Deckard
Alles is relatief
 
Deckard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2004
Berichten: 231
God, wat een ongelooflijk trieste situatie zo, mijn bloed kookt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cabello
Persoonlijk hou ik het erop dat hij zo gefrustreerd was geraakt door zijn kaalheid, dat hij hier behoorlijk van in de war is geraakt. Of geldelijk gewin kan natuurlijk ook een motief zijn.
Zal wel geld zijn, kapitalisme is een engere ziekte dan AGA. Uiterst besmettelijk ook.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cabello
En ik slik nu ook p-5-p na de discussie door hem gestart.
Ik ook. Ik weet echt niet meer wat ik ervan moet denken. Ik vond het al zo raar dat hij zelf met p5p gestopt was omdat zijn dht te laag werd?!

Ach ja, we zijn nu eenmaal een groep die zich makkelijk laat bedonderen...
__________________
Ofcourse you realise...this means WAR...!

Mijn regimen:
Extern:
- Nizoral Shampoo
- Alpecin After Shampoo Liquid
Intern:
- Omega 3 vetzuren
- Proscar (per dinsdag 29-03-05)
Deckard is offline  
Oud 15 februari 2005, 20:04   #464
lanne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Berichten: 316
Zou het haarweb-management een aantal uitspraken kunnen doen over diverse zaken die gezegd zijn door SonofSam, die wel aantoonbaar/ wetenschappelijk gezien, betrouwbaar zijn of goed zouden kunnen kloppen?
Want er zijn heel wat mensen die bijvoorbeeld hun vitamine B6 gebruik etc.
gebaseerd hebben op zijn uitspraken.
Nu zien we nl. straks door de bomen het bos niet meer.

Het gaat dus niet meer om SonofSam op zich, maar wel om de (achtergelaten) theorieen waar mensen nu misschien hun regimen op zijn gaan baseren.
lanne is offline  
Oud 15 februari 2005, 20:31   #465
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Wat erg dit, geen woorden voor. Maar ik snap er zelf ook helemaal geen zak van. Waarom zou iemand dit allemaal verzinnen en de moeite nemen op hier uren per dag rond te hangen en te posten? En hij had aardig verstand van zaken. Ik geloof er helemaal niks van dat hij alles verzonnen heeft, dat bestaat gewoon niet.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.



Laatst gewijzigd door kevin; 15 februari 2005 om 20:42
kevin is offline  
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ik ben nieuw Saar AA - Algemeen 18 28 mei 2009 14:02
nieuw Eefje Haarproblemen bij vrouwen 73 7 juli 2004 10:36
Ik nieuw hier: wat kan ik het beste doen? Alecx AGA - Algemeen 2 16 augustus 2002 23:45
zelf een medicijn ontwikkelen op dit forum Bart -bold Archief: afgehandelde Suggesties 2 16 maart 2002 22:11


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.