Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 april 2003, 10:44   #1
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
Exclamation Hart in actie helpt iemand met AA

Op zondag 20 april is er bij het programma Hart in actie iemand die Alopecia Areata heeft.

Stukje uit artikel plaatselijke krantje:

De makers van Hart in Actie klopten bij Theo Zantman (gratis reclame voor hun!?) aan met de vraag of hij wat voor de 12-jarige Denise kon betekenen. "Denise heeft sinds haar 4de AA waardoor ze met een synthetisch, grijs haarwerkje rondliep. Je zag goed dat het een pruik was, waardoor ze ook vaak werk uitgescholden. Haar vriendin wilde haar helpen en schreef een brief naar SBS6.

Goed he dat AA weer onder de aandacht komt op tv, ik wilde jullie dat ook even laten weten.

Groetjes
Marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2003, 00:57   #2
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Hoi Marloes,

Stomme vraag misschien, maar was het een leuke uitzending? Ik kijk nooit teevee als ik het had geweten dan had ik natuurlijk gekeken.
Hoe kinderen rot kunnen zijn tegenover elkaar, beetje een meiske pesten alsof zij erom gevraagd heeft dat haar haar niet
meer bleef zitten. Ik zou ze de nek omdraaien!!

groeten Annelies
Annelies is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2003, 12:49   #3
Marloes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 maart 2002
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 77
annelies

leuk is niet het goede woord. Maar het was goed om te zien dat er aandacht aan besteed wordt en dat er meer begrip komt voor de ziekte en het was wel leuk om te zien hoe blij dat meisje was met haar pruik. Die mensen konden dat niet betalen en ze zag er heel leuk uit met haar nieuwe haar.

Marloes
Marloes is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2003, 17:09   #4
Annelies
HaarWeb lid
 
Annelies's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2001
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 318
Nee dat klopt dat was een verkeerde woordkeuze. Fijn dat ze er blij mee was/is. Het is belachelijk dat de verzekering zoiets maar voor een klein gedeelte dekt. Dat je "ziek" wordt, daar vraag je al niet om, en dat je er dan niet eens "normaal'' meer mag bijlopen als je dat graag wilt vind ik echt belachelijk.
Mensen die zonder haarwerk lopen heb ik diep respect voor, bij mij zal die dag ook nog ooit aanbreken maar ik geef toe dat ik daar nu nog niet aan toe ben. In Nederland is overal geld voor, en ik ben van mening dat er voor zoiets zeker geld vrij moet komen.
Annelies is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.