Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Over de website/het forum > Suggesties en feedback > Archief: afgehandelde Suggesties

 
 
Discussietools Weergave
Oud 23 december 2006, 21:18   #106
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah
Nee. Niet alleen bier, maar ook varkensvlees, dan pas hoor je je bij een groepje en mag je jezelf noemen tot een westerse allochtoon
Varkensvlees heeft niks met Duitsland te maken...behalve bratwürst...maar Duitsland is wel bekend van z'n bierfeesten...
__________________
Regime:
noks
another is offline  
Oud 26 april 2007, 14:11   #107
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Maak gebruik van Post Report!

Beste leden,

Met enige verbazing heb ik deze 8 pagina's tellende discussie doorgenomen. Ik zal me beperken tot het reageren op die bijdragen in deze discussie die wél nuttig zijn...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roland Bekijk bericht
Gasten, hebben jullie echt niks beters te doen als de sfeer hier te verzieken op Haarweb? Ik merk dat de negatieve spanning hier en in de bijbehorende posts ten koste gaat van andere topics waar serieus om hulp wordt gevraagd. Ga alsjeblieft naar een of ander regeligie- of integratie forum voor deze crap, dit is niet waar de webmaster deze site voor heeft opgericht. Roland
Inderdaad. Hoewel ons 'Van alles en nog wat'-forum openstaat voor allerlei niet-haargerelateerde discussies wil ik dit jaar niet meer zien dat de sfeer in sommige discussies op hetzelfde niveau belandt als eerder gebeurd is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza Bekijk bericht
Als forumlid zijn wij niet diegene die over het forum moeten waken. Deze taak behoort toe aan de houders van de website en diegene die deze functie hebben gekregen, de moderators. Ik lees niet alle posts is geen excuus. De webmaster en de moderators zijn verantwoordelijk voor de website en dus voor de posts die op de website staan. Ik heb gebruik moeten maken van de 'report bad post'-button, omdat jullie, naar mijn mening, verzaakt hebben om jullie werk naar behoren te doen. Ik had op zijn minst een persoonlijke reactie van 1 van jullie verwacht, opdat ik weet wat er mijn reacties gedaan wordt of hoe er over gedacht wordt. In plaats daarvan wordt het topic gesloten met een lullig reactie als reden.
Deze beredenering is niet correct. De webmaster en de moderatoren zijn zeer zeker NIET verantwoordelijk voor de postings die op HaarWeb geplaatst worden door onze leden, zoals ook duidelijk staat vermeldt in ons Huishoudelijk Reglement. De verantwoordelijkheid voor de inhoud van de postings ligt bij onze leden zélf en niet bij ons.

Een moderator is -zoals te begrijpen is- niet in staat om eigenhandig alle postings te monitoren, dus hij/zij is wel degelijk mede afhankelijk van de Bad Post Reports van onze leden. Zoals AnthonieH terecht aangeeft:


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Het forum zijn wij allemaal.

Net als in de maatschappij kun je niet alle verantwoordelijkheid afschuiven op autoriteiten. Of dat nu de gemeente, de politie, je buurtmaatschappelijk werker of de moderator op Haarweb is.

Zelf geloof ik nog steeds in zelfregulatie, met enige sturing van 'hogere autoriteiten', maar ik ben allergisch voor dictaturen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Tussen de regels zit een groot grijs gebied met interpretatievrijheden. Iedereen ziet die op zijn of haar eigen subjectieve manier en sommigen zoeken daarin de randen op. Een enkele keer krijg je dan een ban aan je broek, soit, eigen verantwoordelijkheid.

Het is als wanneer de politie je met een kapot fietslicht aanhoudt en je bekeurt. Je kunt wel klagen dat er nog veel meer mensen met een kapot fietslicht rondrijden of dat er genoeg boeven rondlopen die op vormfouten uit de bak zijn gekomen, maar jouw fietslicht doet het niet en dus is de boete 100% terecht.

Een moderator kan niet alles zien en hij kan ook niet tot de tijd van de kruistochten teruggaan om alle onrecht dat door de verschillende haarwebleden is gepleegd na te gaan. Hij zal zich beperken tot posts die ie toevallig tegen komt of waarvan ie een bad post report ontvangt. In dit geval kwam ie die van Biljartbal tegen die met kop en schouders boven de andere discussievoerders van dat moment uitstak in fout gedrag en strafte hem mild met een weekje stilte.

Ik heb me voorgenomen om van die mogelijkheid om kwalijke posts aan te geven in de toekomst misschien ook wel eens gebruik te maken. Goed beargumenteerd en niet te vaak, want anders krijg je wat mijn zusje kreeg die om het minste of geringste pijntje al piepte ... ze liep op een gegeven moment een halve dag met een gebroken pols omdat niemand haar gepiep meer serieus nam.
Ik heb daar niets aan toe te voegen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza Bekijk bericht
Het gaat er niet om dat er op een forum over haarproblemen gepraat wordt over andere zaken dan haarproblemen. Het gaat erom dat er zelfs op haarproblemen-forum dezelfde troep gelezen wordt als op bepaalde andere vormen van media. Zoals ik al eerder heb aangegeven, verwacht ik dat niet op een serieuze forum als deze. Een gerespecteerde forum zou geen ruimte moeten bieden voor haatzaaierij of vooroordelen. Vandaar dat ik teleurgesteld ben in het beheer van deze website. Komt daarbij dat het beheer niet consequent optreedt, maar met twee maten meet. Vooroordelen en ontoelaatbare teksten over de christelijke of autochtone bevolking worden terecht (!) direct aangepakt. Met vooroordelen en ontoelaatbare teksten over moslims en de Islam wordt niet daadkrachtig opgetreden; althans niet even daadkrachtig als bij vooroordelen en ontoelaatbare teksten over christenen en autochtonen. Ik ben geen voorstander van forumleden bannen, maar het is de keus van het beheer en dat respecteer ik. Ik vraag alleen af wat het beheer heeft gedaan met ontoelaatbare teksten over moslims en Islam. Genegeerd, verwijderd, waarschuwing aan de diegene die het hebben geplaatst, geband....? Wat?
Ik ben het met je eens Zimza dat wij in bepaalde gevallen eerder hadden moeten optreden wat betreft discussies in ons 'Van alles en nog wat'-forum. Aan vooroordelen kunnen wij helaas niets doen. Ieder mens kampt met vooroordelen en het is dus menselijk om deze te uiten : het indammen hiervan is nutteloos. Het sleutelwoord is dan ook : RESPECT. En juist dit heb ik te weinig gezien de afgelopen tijd in bepaalde discussies op ons VAENW forum. Wij zullen er dan ook stenger op gaan toezien dat onze richtlijnen m.b.t. omgangsvormen worden nageleefd en daarbij hebben wij jullie eigen hulp dus nodig! Zoals onze moderator Tiuri al talloze malen duidelijk heeft gemaakt in deze discussie zijn wij hierin afhankelijk van de Post Reports die wij van jullie binnenkrijgen. Dus maak a.u.b. gebruik van de optie die wij je bieden (links onderaan elke posting) om ongeoorloofde postings aan ons te rapporteren!

Dank jullie wel,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------

Laatst gewijzigd door Webmaster; 26 april 2007 om 14:17
Webmaster is offline  
Oud 27 april 2007, 21:56   #108
dfasd
HaarWeb lid
 
dfasd's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 april 2006
Berichten: 209
Ga jij anders even na 4 maanden weer eens even die hele zinloze discussie oprakelen...
dfasd is offline  
Oud 28 april 2007, 12:41   #109
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfasd Bekijk bericht
Ga jij anders even na 4 maanden weer eens even die hele zinloze discussie oprakelen...
Graag constructief reageren, met bovenstaande opmerkingen is niemand geholpen.

Bedankt voor je begrip,
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline  
Oud 2 mei 2007, 20:11   #110
another
dil beWraaH
 
another's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 maart 2005
Locatie: Hollande
Berichten: 1.140
hey!

Ik denk, ik reageer weer eens

Ik ben het gedeeltelijk met de webmaster eens, maar aan de andere kant vond ik het ook reuze interessant om alle vooroordelen (hoe hard ze ook zijn) eens op tafel te zien. Het nadeel is, dat deze discussie werd doorgevoerd naar andere discussies (ik neem als voorbeeld simbah met zijn huur, waar hij in andere discussies ook op werd aangevallen --> onterecht, was buiten de discussie van dat onderwerp <sorry simbah dat ik jou als voorbeeld nam, was gewoon een goeie manier om m'n punt te laten zien>).
We kunnen wel allemaal heel braaf zijn, en zeggen dat we de ander moeten respecteren en geen 'foute' dingen mogen zeggen jegens andere groeperingen, maar dan zouden we onszelf voorliegen.

Ik durf heel eerlijk en open te zeggen, ik heb een hekel aan bepaalde groeperingen/clubs/e.d. Personen die tot deze groep(ering)en horen, of zich gedragen volgens die normen, benader ik niet, of met argwaan.
Als ik (niet zonder gevestigde reden overigens) een groepering niet mag, dan zal ik dat ook duidelijk maken, en zal hierin misschien zelfs 'harteloos' overkomen. Ik zal een onbekende die tot een dergelijke groepering behoord niet zomaar aanvallen/uitschelden/etc. Daarvoor moet je eerst het individu kennen. Daarmee wil ik overigens ook even kwijt, dat PRIMA individuen zich in een SLECHTE groep zich SLECHT gaan gedragen. Neemt niet weg dat het individu goed is. Vanuit die redenatie leef/leer ik.

Wanneer wij net doen alsof we een groepering mogen, waar we eigenlijk een hekel aan hebben, dan kan die groep daar niks mee, en wij ook niet. Das pas on-constructief.

Dus ik vind:

-laat de discussies doorgaan;
-val iemand om zijn opvattingen, hoe 'gemeen' ook, niet aan op andere discussies/chat/mail/etc.
-wanneer je niet tegen de opmerkingen in de discussie kan, grijp dan niet naar de report bad post, maar wees constructief: vertel waarom het vooroordeel fout is (in jou ogen), en vertel hoe we het dan wel moeten zien.
-echter, wanneer er in een andere discussie wordt aangevallen op deze uitlatingen, moet er worden ingegrepen (en dat mag dan van mij ook wel hardhandig gebeuren, wanneer je bovengenoemde vrijheden krijgt).

vr.gr.
another
__________________
Regime:
noks
another is offline  
Oud 3 mei 2007, 01:38   #111
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dfasd Bekijk bericht
Ga jij anders even na 4 maanden weer eens even die hele zinloze discussie oprakelen...
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 3 mei 2007, 01:39   #112
simbah
HaarWeb lid
 
simbah's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2005
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.231
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
Graag constructief reageren, met bovenstaande opmerkingen is niemand geholpen.

Bedankt voor je begrip,
__________________
-1/4 proscar sinds 02/05
-1/8 proscar sinds 18/09/07
-Calcium, magnesium en zink sinds 11/06
-Glucosamine/chondroitine sinds 09/06
-vitaminepil sinds 11/05
-Ginseng sinds 07/04
-Visolie sinds 03/07
-Sinds 07/07 gestopt met roken

tevreden
simbah is offline  
Oud 26 juni 2007, 14:28   #113
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Aangezien de moderator bij het topic Gehoorbescherming verzocht heeft om ontopic te blijven, reageer ik hier:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
De meeste ruis op dit forum wordt veroorzaakt door jou. Door je onzinnige posts. Als ik je posts van het laatste jaar eens bekijk ben je hier meer om te rellen en te discussieren, dan om over je haarprobleem te praten.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door simbah Bekijk bericht
Wat hebben jullie nou met Zimza? Ze hoeft zich niet aan te sluiten op dingen waar veel blanken het over eens zijn. Zimza, Biljartbal en Simbah zijn zeker de relschoppers hier op haarweb.

Net wat ze zegt:"vrijheid van meningsuiting". Leer er maar mee leven.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Waarom lijkt elke topic in Van alles en nog wat een discussie over religies, allochtonen of autochtonen te worden?
Ik ben het overigens met Georgy eens, de kritiek op Zimza had helemaal niets met blank of niet-blank te maken.
In het verleden is gebleken dat er niet volwassen over gediscussieerd kan worden op Haarweb, dus vanaf nu gewoon weer ontopic. Voor het geval jullie de oordopjes nog in hebben,
ONTOPIC!!

Henk, als moderator reageer jij heel erg onvolwassen. Zowel in je vorige reactie naar mij toe als in deze reactie, uit je (indirecht) beschuldigingen richting mij om vervolgens te zeggen dat we ontopic moeten blijven. Dat getuigt niet van fatsoen en zeker niet van volwassen gedrag.

Watbetreft reactie van Morehair kun jij niet weten wat de achterliggende gdachte is van deze reactie. Daarnaast kun je mij niet betichten van onvolwassen gedrag daar ik altijd met respect en fatsoen gereageerd heb. Dat kan ik helaas niet zeggen van een aantal forumleden hier. De reactie van Simbah vind ik zo gek nog niet. Mohair beschuldigt mij van het veroorzaken van het meeste ruis op dit forum omdat ik zou 'rellen' en 'discussieren' ( ). Aangezien discussieren het doel is van 'Van Alles en nog wat...'-gedeelte van dit forum, zie ik niet in waarom ik niet zou mogen discussieren. Daarnaast heeft hij over 'rellen'. Dit kun je alleen in het perspectief brengen in mijn tegengeluid over de vele negatieve opvattingen over niet-westerse allochtonen, de Islam en de niet-Westerse Wereld.

Zoals ik al eerder zei, reactie van Simbah is zo gek nog niet. Ook ik denk inderdaad dat mijn achtergrond (=niet-westers) en mijn geloof (Islam) een rol speelt. Andere reacties naar mij toe waarin duidelijk mijn achtergrond en geloof erbij gehaald wordt terwijl het hartstikke onnodig is, bevestigen mijn vermoeden. Watbeteft 'rellen' gaat dat over de tegengas die ik hier geef tegen de negatieve vaak discriminerende en denigrerende uitingen over niet-westerse allochtonen, Islam en de niet-westerse wereld. Dat Mohair dit als 'rellen' typeert, spreekt boekdelen. Wie heeft hij verder van 'rellen' beticht? Sinds wanneer is een ander mening hebben 'gerel'. Er zijn buiten simbah en ik, andere forumleden die een tegengeluid hebben gegeven. Hen beschuldigt hij niet van rellen. Ik kom dan inderdaad uit op mijn afkomst en geloof. Bovendien is er sprake van rellen als je tegen de huidige normen en waarden ingaat. Morehair beschouwt dus blijkbaar de negatieve vaak discriminerende en denigrerende uitingen als heersende norm.

Het bericht van Morehair heb ik in het kader geplaats van een autochtoontje die moeite heeft dat er een allochtone moslim haar mening geeft die niet de zijne is. Zoals zovelen hier. Het kan me verder niks schelen. Het is uiteraard wel vreemd dat de moderator morehairs reactie zooooo normaal vindt, dat hij het nodig vond om op Simbahs reactie te reageren.

Laatst gewijzigd door Zimza; 26 juni 2007 om 14:58
Zimza is offline  
Oud 26 juni 2007, 14:47   #114
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Georgy Bekijk bericht
Gaan we nou weer op die fiets verder? Zo lang jij elke keer de scheiding tussen 'blanken' en 'niet-blanken' blijft aanbrengen, blijf je hier de boel opjutten. Dat is een argument dat er door jou elke keer te onpas wordt bijgesleept.
Dit heeft werkelijk totaal niets te maken met blank of niet-blank, wat een onzin. Leer eerst eens een keer normaal te discussiëren.
Alsof het neerzetten van allerlei onzinposts werkelijk iets te maken heeft met vrijheid van meningsuiting... Niet te geloven.
Zie mijn reactie hierboven. Daarnaast is het onredelijk om Simbah te beschuldigen dat hij die scheiding tussen blank en niet-blank blijft aanbrengen. Het punt is, dat die scheiding hier door velen wordt gedaan. Ik weet, het is harstikke onpopulair om het thema 'discriminatie' aan te halen. Het heeft echter geen enkele nut om deze taboe in de doofpot te houden en te suggreren dat mensen die het aan de kaak willen stellen gek zijn. Het gebeurt en is hier op dit forum duidelijk aanwezig. Ik vraag me dan af waarom je op Simbah's reactie zo fel reageert, terwijl ik je niet heb gehoord over al die negatieve discriminerende uitingen die nog steeds het forum sieren.
Zimza is offline  
Oud 26 juni 2007, 14:57   #115
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Wie is in godsnaam Mohair nu weer?

Laatst gewijzigd door Morehair; 26 juni 2007 om 15:00
Morehair is offline  
Oud 26 juni 2007, 14:59   #116
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Morehair Bekijk bericht
Wie is in godsnaam Mohair nu weer?
Ik heb het inmiddels veranderd: het is Morehair.
Zimza is offline  
Oud 26 juni 2007, 16:37   #117
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
'''Daarnaast kun je mij niet betichten van onvolwassen gedrag daar ik altijd met respect en fatsoen gereageerd heb'''.

Jouw reactie op mijn bericht in de Thread 'Gehoorbescherming'

Raar dat je andermans prive-leven aanhaalt. Heeft Georgie je toestemming gegeven om dit hier te plaatsen?

Dat noem jij dan met respect en 'fatsoen' reageren ?????

Hou nu eens op met je in een slachtofferrol te plaatsen ,en te doen alsof je neus bloed AUB !
Dundee is offline  
Oud 26 juni 2007, 16:40   #118
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zimza Bekijk bericht
Zie mijn reactie hierboven. Daarnaast is het onredelijk om Simbah te beschuldigen dat hij die scheiding tussen blank en niet-blank blijft aanbrengen. Het punt is, dat die scheiding hier door velen wordt gedaan. Ik weet, het is harstikke onpopulair om het thema 'discriminatie' aan te halen. Het heeft echter geen enkele nut om deze taboe in de doofpot te houden en te suggreren dat mensen die het aan de kaak willen stellen gek zijn. Het gebeurt en is hier op dit forum duidelijk aanwezig. Ik vraag me dan af waarom je op Simbah's reactie zo fel reageert, terwijl ik je niet heb gehoord over al die negatieve discriminerende uitingen die nog steeds het forum sieren.
Zimza, zonder hier nu al te uitgebreid op in te gaan: de hele vervelende discussies over dit onderwerp, 'de al of niet aanwezige discriminatie hier op Haarweb', zijn voor mij een hele tijd een reden geweest deze pijler in ieder geval niet te bezoeken.
Voor zover ik het heb kunnen lezen, gaan de aantijgingen voortdurend over en weer, zowel van blanke, 'christelijke' kant, als van niet-blanke, 'Islamitische' kant. Ik zie hier eerder een 'wederzijdse' discriminatie dan een die uitsluitend van één kant zou komen.
Vervelend vind ik dat er vaak van tevoren al geanticipeerd wordt op discriminatie: je zult wel dit of dat omdat ik.... enz. enz.
Ik vind wat Simbah gisteren deed onredelijk, omdat het totaal niets met het topic te maken heeft en ook volkomen ongegrond is. Daarnaast wist ik niet eens dat jij, Zimza, 'niet-blank' zou zijn, ook omdat ik met opzet veel van de discussies op de pijler 'Overige/van alles en nog wat' een hele tijd vermeden heb. Ik zit er niet echt (meer) in, zal ik maar zeggen.

Ik discrimineer niet, heb lange tijd gereisd in Islamitische gebieden, er zelfs gewoond. Met heel veel plezier.

Het enige dat mij altijd opvalt is dat ik in ELK Islamitisch land waar ik vaker of langere tijd geweest ben/gewoond heb (Jordanië, Egypte, Syrië, Soedan), altijd vrijuit op een hele prettige, open manier over godsdienst en politiek heb kunnen spreken. Met mannen en met vrouwen, met jongeren en met ouderen. Niets is onbespreekbaar, ook het pertinent met elkaar oneens zijn was geen enkel punt.
Helaas is dat hier in Nederland, op een paar uitzonderingen na, onmogelijk. Hier wordt vrijwel direct geroepen dat er toch altijd alleen maar gediscrimineerd wordt.

Ik heb verder geen enkele behoefte om hier over te discussiëren. Ik voel me er niet door aangesproken, en heb geen zin in de zoveelste partij 'modder gooien.'
__________________
Has finally left the building!

Laatst gewijzigd door Georgie; 26 juni 2007 om 17:15
Georgie is offline  
Oud 26 juni 2007, 17:37   #119
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
edit
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering




Laatst gewijzigd door ray; 26 juni 2007 om 17:49
ray is offline  
Oud 27 juni 2007, 03:38   #120
Zimza
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2005
Berichten: 271
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
'''Daarnaast kun je mij niet betichten van onvolwassen gedrag daar ik altijd met respect en fatsoen gereageerd heb'''.

Jouw reactie op mijn bericht in de Thread 'Gehoorbescherming'

Raar dat je andermans prive-leven aanhaalt. Heeft Georgie je toestemming gegeven om dit hier te plaatsen?

Dat noem jij dan met respect en 'fatsoen' reageren ?????

Hou nu eens op met je in een slachtofferrol te plaatsen ,en te doen alsof je neus bloed AUB !
Ja dat noem ik inderdaad een fatsoenlijk reactie. Blijkbaar heb jij te lange tenen. Dat is niet mijn probleem.

Laatst gewijzigd door Zimza; 27 juni 2007 om 03:42
Zimza is offline  
 

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Selectief modbeleid: reguliere vs. alternatieve oplossingen gletscher Suggesties en feedback 75 26 april 2007 13:19
Islam, christendom en andere religies simbah Van alles en nog wat... 1689 18 december 2006 17:38


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.