Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 februari 2005, 20:54   #1
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Son of Sam (G)EEN bedrieger!

Beste mensen,

Ik ben nog 4 uur terug of ik kom er achter dat het Haarweb compleet over me heen gevallen is.

Naar het schijnt gelooft opeens niemand meer in de "Son of Sam". Aanleiding? Blijkbaar zit ene Ephrapha met eenzelfde IP-adres als ik op het Haarweb te chatten.

Er zijn 2 verklaringen mogelijk:
1. Ik ben een oplichter
2. Ephrapha gebruikt hetzelfe IP-adres als ik

Ik ben geen oplichter. Dus moet punt 2 wel op gaan. De afdeling waar ik zit heeft ongeveer 40 computers, allen met dezelfde IP-adres. Hoe het verder in het AMC is, kan ik niet zeggen, misschien hebben de overige computers ook eenzelfde adres. Waar ik naartoe wil: iemand gebruikt die computers en chat hier op het forum. Doch Ephrapha en ik zijn niet hetzelfde!

Laurens heeft daarnaast blijkbaar lopen bellen met het AMC om te vragen of het onderzoek naar de SOS-pil loopt. Hij heeft daarbij te horen gekregen dat dit onderzoek niet loopt. Het onderzoek wat ik doe gaat 1. niet gebukt onder de naam SOS, 2. is een particulier onderzoek dat gesubsidieerd wordt door het AMC, maar waarbij het protocol en het patent op mijn naam staan. Als je iemand in het AMC zou vragen naar de SOS-pil, kunnen ze dit ALLEEN weten als ze in het onderzoeksteam zitten.

Ik vind het spijtig dat ik blijkbaar mijn krediet bij jullie heb verspeelt, maar ik vind het nog spijtiger dat Laurens, Haarmannetje en Jaapie in mijn personal stuff lopen te zitten. Dat KAN simpelweg NIET. Temeer omdat ik in deze niet fout zit, ook al denken jullie dat klaarblijkelijk wel.

Wat Ephrapha betreft: ik weet simpelweg niet wie die is. Misschien iemand uit mijn team, al geloof ik daar niet in. Misschien 1 van de 10000 mensen die elke dag het AMC binnenwandelen. Iedereen kan hier de computers gebruiken!

Voor dat jullie een foutief oordeel over mijn vellen:
Heb ik ooit iemand fout advies gegeven op dit web?
Heb ik ooit een PM niet juist beantwoord?
Heb ik ooit GELD voor de SOS-pil gevraagd?
Heb ik ooit om ROEM of RECLAME gevraagd op dit web?

Als ik echt onbetrouwbaar ben en leugenachtig, dan moet er op TENMINSTE 1 van deze punten met "ja" geantwoord worden.

Laurensj, Haarmannetje en Jaapie: bedenk ZEER goed wat voor fout jullie kunnen maken door mij TEN ONRECHTE af te schilderen als een bedrieger!

Laurens: was het niet IK die jou onlangs een baan aanbood?

Groet,
Son of Sam
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:56   #2
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Sam, je leugens zijn bekend. Je bent een oplichter! Verklaar eerst maaar eens waarom het AMC heeft aangegeven dat er helemaal geen onderzoek bestaat, zoals jij die beschrijft? Je probeert je er wel uit te lullen hier, maar kom nou, als er zo'n onderzoek bestaat, dan hadden ze die info wel kunnen geven.

Laatst gewijzigd door Haarmannetje; 15 februari 2005 om 20:58
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:57   #3
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
HAHA hij houdt vol!!

Ik heb niet gevraagd naar de SOS-pil, ik heb gevraagd of er een onderzoek gaande is naar een haarpil. Niemand kende een dergelijk onderzoek, niemand kende jouw echte naam.

Wat betreft je IP's: ephrapha heeft zowel dezelfde AMC-IP's als dezelfde Thuis-IP's. Er is geen twijfel over mogelijk dat jullie dezelfde personen zijn.

Het spel is uit (o)sam(a), face it.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 20:59   #4
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Sam, je leugens zijn bekend. Je bent een oplichter! Verklaar eerst maaar eens waarom het AMC heeft aangegeven dat er helemaal geen onderzoek bestaat, zoals jij die beschrijft?
Omdat ik een onderzoek doe naar een enzym-achtige substantie, het LC8. Je denkt toch niet dat ik een subsidie heb gekregen door te zeggen dat ik onderzoek doe naar haarverlies?

Jullie maken een fout, ik kan niet anders concluderen.

SoS

PS Ephrapha: lees je PM en snel graag!
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:00   #5
japiejaap
bwargh
 
japiejaap's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2004
Berichten: 229
het is heel goed mogenlijk dat alle computers hetzelfde ip hebben op het amc. Elke computer heeft een eigen netwerk ip en gaat naar buiten het internet op via een router. En dat ip van die router zien wij.
__________________
Regime:

Propecia 0.5
Rooscure 2 X per week
MSM 2000mg
biotine
omega3 1 blikje tonijn 150 gram per dag
japiejaap is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:00   #6
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door japiejaap
het is heel goed mogenlijk dat alle computers hetzelfde ip hebben op het amc. Elke computer heeft een eigen netwerk ip en gaat naar buiten het internet op via een router. En dat is ip van die router zien wij.
zoals gezegd komt niet alleen het AMC-adres overeen, OOK zijn thuis-IP.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:01   #7
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Omdat ik een onderzoek doe naar een enzym-achtige substantie, het LC8. Je denkt toch niet dat ik een subsidie heb gekregen door te zeggen dat ik onderzoek doe naar haarverlies?

Jullie maken een fout, ik kan niet anders concluderen.

SoS

PS Ephrapha: lees je PM en snel graag!
Oke, dus als men wederom het AMC zouden bellen met de vraag naar een onderzoek naar LC8, dan zal men bevestiging krijgen?
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:05   #8
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
ik ben benieuwd wanneer Ephrapha ten tonele wordt gevoerd...

"Ephrapha, je hebt een PM!"
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:05   #9
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Oke, dus als men wederom het AMC zouden bellen met de vraag naar een onderzoek naar LC8, dan zal men bevestiging krijgen?
Kun jij je nog herinneren dat ik na mijn eerste post over de SOS-pil jou heb gemaand om NIET als een recherche het AMC te gaan bellen, omdat dat dat MIJN BAAN kan kosten?

Wat probeer je aan te richten? Loop ik niet wekenlang mensen op te roepen om deel te nemen aan het PHASE II onderzoek naar de pil? Hoe kan ik ze dit vragen als het niet bestaat?!?!

Denk aub goed na: als ik mijn baan verlies, dan zweer ik dat er geen Phase II komt. Ben jij niet bereid om een paar maanden te wachten met je oordeel?

Is dat TEVEEL gevraagd?

Het spijt me zeer, maar jullie zitten er dit keer naast.

laurens: van jou had ik meer verwacht!

SoS
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:06   #10
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Het kan zijn dat alle computers dezelfde gateway gebruiken van het AMC, maar hoe verklaar jij dat de IP-adressen van prive-lijnen (thuis) ook exact overeenkomen?
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:06   #11
japiejaap
bwargh
 
japiejaap's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juli 2004
Berichten: 229
ow sorry laurensj daar las ik ff overheen. Dan is het idd een oplichter
__________________
Regime:

Propecia 0.5
Rooscure 2 X per week
MSM 2000mg
biotine
omega3 1 blikje tonijn 150 gram per dag
japiejaap is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:07   #12
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Sam, tegen mij zeg je dat je in Rome bent om je patent te verkopen van je pilletje. Je logt tijdens je vakantie nog 3x in met 'sonofsam', 3x gewoon uit Nederland.

Je verhaal hangt van de leugens aan elkaar! Get councelling...
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:07   #13
Cloud
Moderator

 
Geregistreerd: 19 februari 2004
Locatie: België
Berichten: 1.466
Sam, hoe verklaar je dat je thuis-IPadres overeenkomt met dat van Ephrapha?
__________________

"Yes, in this immense confusion one thing alone is clear. We are waiting for the laser helmet to come." (Samuel Beckett, Waiting for Godot, p.78)

minoxidil 5% (sinds dec 2003)
Hairmax lasercomb (2004-2008)
Aculas laser 5x50mW (2008-2009)
Laserhelm met 150 diodes tot de fatale kortsluiting
Sinds aug 2010 laserhelm met 360 diodes
Terug naar mijn Aculas laser sinds okt 2011
MKW laser sinds 2014

Finasteride sinds nov 2011

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
Haarwoordenboekje | Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Cloud is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:08   #14
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Kun jij je nog herinneren dat ik na mijn eerste post over de SOS-pil jou heb gemaand om NIET als een recherche het AMC te gaan bellen, omdat dat dat MIJN BAAN kan kosten?
Ja hallo, die vlieger gaat niet meer op. Er is nu te veel onzekerheid. Dat is natuurlijk een erg gemakkelijke manier om niet nagetrokken te worden. Ik denk dat zo'n telefoontje toch wel wat waard is, Sam.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Wat probeer je aan te richten? Loop ik niet wekenlang mensen op te roepen om deel te nemen aan het PHASE II onderzoek naar de pil? Hoe kan ik ze dit vragen als het niet bestaat?!?!
Omdat het pas over een jaar wordt georganiseerd en jij dan lekker lang de tijd hebt om mensen hier aan het lijntje te houden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sonofsam
Denk aub goed na: als ik mijn baan verlies, dan zweer ik dat er geen Phase II komt. Ben jij niet bereid om een paar maanden te wachten met je oordeel?
Mijn oordeel heb ik helaas al gevormd. Jij bent nu aan zet om je onschuld te bewijzen. Kom met documenten of met foto's enzovoort.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2005, 21:09   #15
sonofsam
Banned user
 
sonofsam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 augustus 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 591
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Het kan zijn dat alle computers dezelfde gateway gebruiken van het AMC, maar hoe verklaar jij dat de IP-adressen van prive-lijnen (thuis) ook exact overeenkomen?
Hoezo "thuis"???

Ik gebruik een x-aantal publieke computers. Wat nog meer waar is: ze hebben zelfs geen wachtwoord hier.
sonofsam is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen wenkbrauwen en geen wimpers hoe kan ik dit verbergen? tinny Camouflage 75 16 juli 2012 10:28
geen shed simbah Medicijnen/haargroeimiddelen 13 7 maart 2005 21:13
Sorry, maar ik vind geen titeltje karin_68 TTM - Algemeen 25 25 februari 2005 19:17
absoluut geen weerstand! herman AGA - Algemeen 3 28 augustus 2004 22:30
m'n nichtje van 9 jaar heeft helemaal geen haar meer. jetli AA bij kinderen 1 8 juli 2002 17:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.