Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 6 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 28 juni 2007, 16:38   #136
katie449
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2007
Berichten: 27
ik heb vandaag de eerste keer Kalo gebruikt op mijn onderrug , na waxen , geen olie gebruikt , wel onmiddellijk gewassen met heet water en zeep , goed afgedroogd en 3 maal het produkt ingemasseerd met 10 minuten tussenpose. Morgen gespreid over de dag nog eens 3 maal inmasseren.
Het produkt pikt niet bij mij.
__________________
De eerste stap is het begin van de langste reis...
katie449 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2007, 20:27   #137
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Spannend.., ben benieuwd naar de uiteindelijke resultaten
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2007, 21:44   #138
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Juutje Bekijk bericht
Spannend.., ben benieuwd naar de uiteindelijke resultaten

Wat de donshaarbehandeling betreft, ik heb kalo op verschillende lichaamsdelen en dus ook verschillende haarsoorten gebruikt, waaronder eveneens dons, en zelfs bij de donsharen heeft het geen enkel(of enkel een vertragend effect, en zelfs na 2 jaar iedere week gebruiken bleef het bij een vertragend effect) blijvend resultaat opgeleverd.

Mss dat het bij jullie natuurlijk wel aanslaat, maar blijf er voorzichtig mee, het is tenslotte evengoed een vrij duur product en het zou zonde zijn als je op een dergelijk product alle hoop zet, of er vrij veel geld aan uitgeeft, terwijl de resultaten en ervaringen over het algemeen al vrij beperkt en niet erg positief waren.

In ieder geval heel veel succes met jullie pogingen en (hopelijk positieve)ervaringen hiermee!!

xxx marte
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2007, 11:33   #139
katie449
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2007
Berichten: 27
Martje,
ik heb nu 2 tubes gekocht en zal zeker niet bijbestellen , als het geen effect heeft.
Maar wat ik niet begrijp : je schrijft dat je Kalo iedere week gebruikte gedurende 2 jaar. (of was dit op telkens een ander lichaamsdeel ?)
Als ik onthaar met was , kan ik ten vroegste na 3 weken , ideaal na 5 weken opnieuw met was ontharen. Dan heb je toch enkele weken dat je niet hoeft te smeren. Of heb ik dat verkeerd begrepen ?
__________________
De eerste stap is het begin van de langste reis...
katie449 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2007, 12:34   #140
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
neen, dat was bijna iedere keer op oksels, benen, bovenlip, voeten en handen, soms ook op mijn armen(op armen en benen soms om de 2 weken). Ik weet dat de haren normaal gezien pas om de zoveel weken terugkomen, maar mijn haargroei houdt zich neit aan die regels, wanneer ik vandaag epileer staat er over een week al weer een groot gedeelte terug, als ik vanochtend scheer, staan er na drie uur al weer stoppels en s' avonds de haren terug op. Mijn haren groeien vrij snel terug.
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2007, 09:32   #141
katie449
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2007
Berichten: 27
nu begrijp ik het. Heel vervelend als die haartjes zo vlug terugkomen.
Kan je niet geholpen worden met medicatie ?
Ik heb een tijdje Androcur genomen , maar maakte mij bang voor de nevenwerkingen op lange termijn.
__________________
De eerste stap is het begin van de langste reis...
katie449 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2007, 21:55   #142
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Nou, ook ik heb zojuist voor het eerst kalo gebruikt op mijn bikinilijn (althans, de 'uitwaaiers' op de dijen), ben benieuwd of het gaat werken...
wel een gedoe trouwens 3 keer smeren en dan morgen weer. die creme sloeg ook meteen op mijn ogen, die raakten geirriteerd (terwijl ik de creme dus niet eens op mijn gezicht smeer...). toen moest ik meteen aan die verhalen van martje denken, dat haar wimpers en wenkbrauwharen gingen uitvallen, hoop niet dat dat bij mij gaat gebeuren (lijkt me sterk want de bikinilijn ligt redelijk ver van je gezicht, maar wie weet hoe agressief dat spul is.. ).
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2007, 08:09   #143
katie449
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2007
Berichten: 27
Juutje,
ieder reageert dus op zijn eigen manier , onze huid is dan ook verschillend.
Bij mij voelde mijn huid superzacht aan de 2 dagen van het gebruik.
Ik heb niks gevoeld aan mijn ogen.
nu , 5 dagen na het ontharen , voel ik alleen kleine puntjes , maar ik kan natuurlijk mijn rug niet zien, alleen met een spiegel. Ik ben benieuwd...
__________________
De eerste stap is het begin van de langste reis...
katie449 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2007, 08:46   #144
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Oh jee, hopen dat de haartjes niet nu al teruggroeien...!
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2007, 14:45   #145
Marte
HaarWeb lid
 
Marte's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2005
Locatie: Leuven
Berichten: 905
Wat de medicatie betreft; ik slik al jaren allerhande medicatie, helpt helaas neit voldoende.

Ivm haartjes die groeien; het kan goed zijn dat het de eerste keer nauwelijks resutaat heeft, over het algemeen geven ze aan dat je misntens een jaar moet smeren voor je resultaat kunt verwachten.

Ivm die tranende ogen, dat kan, dan heb je mss met nog wat creme aan je vingers in je ogen gewreven?? De ogen zijn tenslotte erg gevoelig, ik ze me echter geen zorgen maken over uitvallende wimpers en wenkbrauwen, dan had je daar moeten smeren, en zelfs dan nog... (bovendien groeien ze toch terug). Dit is absoluut geen agressief product!!

Nog veel succes!!
Marte is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2007, 19:37   #146
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Nu 2 weken geleden dat ik geharst heb en kalo heb gesmeerd,helaas zijn de eerste haartjes alweer terug.. dit zijn waarschijnlijk de haartjes die in een andere 'groeifase' zitten, dus een definitieve conclusie mag ik nog niet trekken. ik gun mezelf minimaal 3 behandelingen voordat ik ga besluiten of ik ermee doorga. Katie, hoe is het bij jou? zijn de haartjes op je rug al weer terug aan het groeien of nog niet..?
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2007, 12:51   #147
katie449
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2007
Berichten: 27
Juutje, bij mij is het geleden van 26 juni dat ik mijn rug waxte en behandelde. De haartjes zijn terug aan 't groeien , maar nog niet zo veel als anders ; maar ik veronderstel dat ik nog een 2 tal weken moet wachten om te weten of het echt verminderd is. Ik denk dat ik best nog een paar maanden geduld moet hebben voor ik weet of het nu helpt of niet. Ik zal mijn ervaring hier verder opschrijven.
__________________
De eerste stap is het begin van de langste reis...
katie449 is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juli 2007, 23:42   #148
Juutje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 juni 2007
Berichten: 100
Bij mij beginnen de haartjes ook terug te groeien (na 2,5 week) maar heb ook het idee dat het er minder zijn en langzamer gaat dan normaal.. over een week of 2 maar een nieuwe waxsessie met kalo toepassen
Juutje is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2007, 20:08   #149
hopeful
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juli 2007
Berichten: 18
Hallo allemaal!

Ik zal ook mijn ervaring met Kalo delen met jullie! Ik heb het product vrij snel ontdekt (jaren geleden). Ik had het toen besteld en gebruikt, maar ik ben te lui geweest. Ik vergat bijv. altijd het smeren voor de volgende dag. Het is ook een gedoe met 3x inmasseren, intrekken etc.

Wel heb ik het netjes op mijn armen gebruikt. 1x de spray en 2 tot 3x de creme. Ik heb een lichte huid met donkere haren, en armen zijn niet zo moeilijk te ontharen (voor mij). Bij mij groeiden de haren na 1 maand pas, en over 4 tot 5 maanden waren ze volledig terug gegroeid, maar wel héél dun. Ik heb dus wel goed resultaat gehad, ondanks het feit dat ik wel slordig was met gebruiken.

Voor ingegroeide haren adviseer ik ook het product van Kalo ingrown hair treatment. Je haalt ook hele goede resultaat door gewoon goed te scrubben. Maak er een gewoonte van onder de douche zou ik zeggen!

Veel succes allemaal met de behandelingen

Laatst gewijzigd door hopeful; 28 juli 2007 om 18:02
hopeful is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juli 2007, 11:08   #150
katie449
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 juni 2007
Berichten: 27
Hopeful, leuk dat het bij jou gewerkt heeft.

Gisteren heb ik mijn onderrug opnieuw laten ontharen met was. De haartjes waren allicht nog niet volledig teruggegroeid omdat het toch nog maar dikke 4 weken geleden was , maar ze zouden wel misschien iets fijner zijn. Ik kan dat maar met zekerheid zeggen als ik eens tenminste 6 weken wacht. Dus nu de tweede keer Kalo gebruikt.
Intussen ben ik ook met mijn oksels begonnen , (waxen is veel pijnlijker voor de oksels , dan voor de bikinilijn !!!) Ik blijf dus heel benieuwd.

En Juutje , hoe is het bij jou ?
__________________
De eerste stap is het begin van de langste reis...
katie449 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.