Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 augustus 2016, 11:42   #31
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
@Traderone, het trouwens inderdaad een weloverwogen keuze om niet aan fina te beginnen. Als ik jouw haarsituatie vergelijk, oogt het nu alsof we dezelfde vorm van kaalheid krijgen. In het midden nog een pluk haar, en verder zeer diepe inhammen. Mijn situatie gaat ook niet heel hard achteruit.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 augustus 2016, 12:30   #32
TraderOne
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2013
Locatie: Niet op de parking
Berichten: 185
Geslacht:
dan zou ik het zeker nog niet doen... het is nog dik ok en je wil je donor nog niet te snel uitputten. ik heb 2100 laten verzetten en zal ooit nog wel eens 2000 max kunnen verzetten.

mino helpt niet op de inhammen heb ik de indruk... fin, mijn gevoel.
TraderOne is offline   Met citaat reageren
Oud 9 oktober 2016, 21:26   #33
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
@Pietje, afgelopen week naar de kapper geweest zijkanten en achterkant wat korter laten doen. Normaal gebruik ik een deel van de zijkanten om mijn inhammen deels te verbergen, blijkt nu een heel stuk lastiger te zijn.

Onderstaand enkele afbeeldingen:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2016-10-09-PHOTO-00000006.jpg‎ (78,2 KB, 325x gelezen)
Bestandstype: jpg 2016-10-09-PHOTO-00000007.jpg‎ (74,6 KB, 307x gelezen)
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)

Laatst gewijzigd door Man25; 9 oktober 2016 om 21:28
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2016, 14:12   #34
poolvosje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2016
Locatie: België
Berichten: 14
Geslacht:
Ik ben er nu 28 en mijn haar zag er quasi identiek uit als dat van jou, enkel is mijn haar blonder en was het centrum frontaal nog zeer sterk, ik had echt enkel de inhammen, even groot als die van jou.

het is iets wat heel traag vorderde, ik zag het al vanaf mijn 20e lichtjes opkomen en sindsdien ging het heel erg langzaam achteruit. ik heb nooit enig product gebruikt om het te stoppen, dit was een bewuste keuze (nou ja, achteraf gezien had ik wel revita shampoo kunnen gebruiken of iets dergelijks)

ik heb de keuze gemaakt om nu toch een HT te doen gewoon omdat het mij stoorde en omdat het op dit moment in mijn loopbaan goed uitkwam. als ik nog 5 jaar wacht is dat vijf jaar minder genieten van het resultaat van de HT en 5 jaar dat ik telkens moet opletten dat mijn haar goed ligt als er eens wat wind zit. ik ga er toch van uit dat dit proces dat al 8 jaar langzaam verloopt niet plots dramatisch gaat versnellen. dat is een risico, maar ik waag het er op.

het voorstel was 1900-2300 grafts en ACELL. het enige wat ik vanaf nu ga gebruiken is die revita shampoo. ik reken dus wel op die ACELL. ben nu twee weken na de ht en ik ben blij dat ik de stap heb gezet. nu duimen voor een goed resultaat maar daar twijfel ik eerlijk gezegd niet aan.

veel succes met het maken van je keuze!
__________________
24/09/2016 FUE 1750 grafts Esteworld + ACELL
17/10/2016 Start revita LT shampoo + conditioner
Geen enkel andere product of medicijn, voorheen niet en in de toekomst niet.

Laatst gewijzigd door poolvosje; 10 oktober 2016 om 14:14
poolvosje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 oktober 2016, 14:30   #35
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door poolvosje Bekijk bericht
Ik ben er nu 28 en mijn haar zag er quasi identiek uit als dat van jou, enkel is mijn haar blonder en was het centrum frontaal nog zeer sterk, ik had echt enkel de inhammen, even groot als die van jou.

het is iets wat heel traag vorderde, ik zag het al vanaf mijn 20e lichtjes opkomen en sindsdien ging het heel erg langzaam achteruit. ik heb nooit enig product gebruikt om het te stoppen, dit was een bewuste keuze (nou ja, achteraf gezien had ik wel revita shampoo kunnen gebruiken of iets dergelijks)

ik heb de keuze gemaakt om nu toch een HT te doen gewoon omdat het mij stoorde en omdat het op dit moment in mijn loopbaan goed uitkwam. als ik nog 5 jaar wacht is dat vijf jaar minder genieten van het resultaat van de HT en 5 jaar dat ik telkens moet opletten dat mijn haar goed ligt als er eens wat wind zit. ik ga er toch van uit dat dit proces dat al 8 jaar langzaam verloopt niet plots dramatisch gaat versnellen. dat is een risico, maar ik waag het er op.

het voorstel was 1900-2300 grafts en ACELL. het enige wat ik vanaf nu ga gebruiken is die revita shampoo. ik reken dus wel op die ACELL. ben nu twee weken na de ht en ik ben blij dat ik de stap heb gezet. nu duimen voor een goed resultaat maar daar twijfel ik eerlijk gezegd niet aan.

veel succes met het maken van je keuze!
Heb je toevallig ook een foto van jouw situatie vóór, en misschien een foto van hoe het er op dit moment (twee weken na HT) uit ziet.

Ik heb de neiging om inderdaad nog 1 a 2 jaar te wachten, maar gezien het feit dat ik in september aankomend jaar bij een groter kantoor zal gaan werken, in een functie waarin ik meer buiten kantoor kom, heb ik de neiging toch in december al een HT te ondergaan.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2016, 02:25   #36
poolvosje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2016
Locatie: België
Berichten: 14
Geslacht:
jammer genoeg heb ik geen echt duidelijke foto van situatie voor, daarvoor moest ik mijn haar achteruit trekken met mijn handen. heb wel een drietal foto's doorgestuurd via de website van esteworld maar die foto's vind ik niet meer terug. hier enkele gewone foto's van mijn haar vlak ervoor:

https://postimg.org/image/6xy3733wz/
https://postimg.org/image/o9uay5wm5/
https://postimg.org/image/nwmz2i8jh/

zelf vond ik mijn voorkant midden nog sterk en niet nodig om iets aan te veranderen maar de chirurg oordeelde anders en trok toch een nieuwe haarlijn door. dit zijn foto's een paar uur post-op:

https://postimg.org/image/cupgzl3aj/0807cf25/
https://postimg.org/image/3tnk8xywj/
https://postimg.org/image/ms4kzm4ab/
https://postimg.org/image/k3n5j1ygp/

twee dagen na de operatie:

https://postimg.org/image/pubmpgh91/
https://postimg.org/image/4dqid55a7/
https://postimg.org/image/4ndb790hh/

twee weken na de operatie:

https://postimg.org/image/gzq353naf/
https://postimg.org/image/k4stde96n/
https://postimg.org/image/ue9wz15n7/

sorry voor de kwaliteit, is niet altijd even denderend. hopelijk heb je er wat aan.
__________________
24/09/2016 FUE 1750 grafts Esteworld + ACELL
17/10/2016 Start revita LT shampoo + conditioner
Geen enkel andere product of medicijn, voorheen niet en in de toekomst niet.
poolvosje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2016, 20:34   #37
homesweethome
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 18
Geslacht:
Denk dat velen zouden tekenen voor het haar dat je had voor de operatie.
Leek me niks mis mee?


Edit: en waarom die afkeer tov bv minox ?

Laatst gewijzigd door homesweethome; 11 oktober 2016 om 21:46
homesweethome is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2016, 21:17   #38
NoToBald
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 januari 2013
Berichten: 88
Ik ben zelf ook zeer verbaasd. Waarom zou je deze haarlijn vooralsnog laten aantasten door transplantatiehaar.
NoToBald is offline   Met citaat reageren
Oud 11 oktober 2016, 23:10   #39
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Moet inderdaad toegeven dat ik je haarsituatie helemaal nog niet zo slecht vond. De bos haar die jij hebt, heb ik nooit gehad en zal ik ook nooit krijgen.

Toch deel ik de mening, als je er last van hebt moet je er wat aan laten doen.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 oktober 2016, 16:15   #40
poolvosje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 januari 2016
Locatie: België
Berichten: 14
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door homesweethome Bekijk bericht
Denk dat velen zouden tekenen voor het haar dat je had voor de operatie.
Leek me niks mis mee?


Edit: en waarom die afkeer tov bv minox ?
ja dat zal ik nu vaak te horen krijgen. slechts twee mensen hadden het voorheen opgemerkt, mijn beste maat en de collega die op de bureau naast mij werkt. ik heb het hier al vaak gezien en gehoord: 'master of disguise'

ik heb gewoon geen zin in al het gedoe van medicijnen en sprays. ik heb ook geen discipline om dat consequent vol te houden dus dan heeft het sowieso weinig tot geen nut op lange termijn. ik reken op die acell behandeling (i.c.m. revita shampoo & conditioner die ik net heb besteld)
__________________
24/09/2016 FUE 1750 grafts Esteworld + ACELL
17/10/2016 Start revita LT shampoo + conditioner
Geen enkel andere product of medicijn, voorheen niet en in de toekomst niet.
poolvosje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2019, 15:52   #41
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Ondertussen zijn we bijna 4 jaar verder ten opzichte van mijn openingspost. Op zich heb ik mij aardig gered, maar ik merk dat het me iedere keer meer stoort.
Gisteren heb ik bij mijn huidige werkgever kenbaar gemaakt een andere baan te hebben gevonden, waar ik per 1 december zal starten. Ik overweeg om begin november een haartransplantatie te doen, om per 1 december met een frisse coupe te kunnen starten.

Onderstaand een aantal afbeeldingen van mijn huidige situatie.
Wat denken jullie over mijn huidige staat, het verloop over de afgelopen 4 jaar en het nu doen van een HT?

De foto met het 'langere haar' is van vorige week maandag. De foto's met de korte coupe zijn van vandaag.

Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2019-10-01 at 12.38.42.jpg‎ (134,0 KB, 185x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2019-10-01 at 12.38.41.jpg‎ (125,9 KB, 201x gelezen)
Bestandstype: jpg WhatsApp Image 2019-10-01 at 12.38.06.jpg‎ (141,8 KB, 192x gelezen)
Bestandstype: jpeg WhatsApp Image 2019-10-01 at 13.42.59.jpeg‎ (69,7 KB, 189x gelezen)
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2019, 16:49   #42
greenbeauty
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2019
Berichten: 81
Geslacht:
Gewoon doen die HT, waarom zou je het niet doen?
greenbeauty is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2019, 18:15   #43
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 963
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Man25 Bekijk bericht
Ondertussen zijn we bijna 4 jaar verder ten opzichte van mijn openingspost. Op zich heb ik mij aardig gered, maar ik merk dat het me iedere keer meer stoort.
Gisteren heb ik bij mijn huidige werkgever kenbaar gemaakt een andere baan te hebben gevonden, waar ik per 1 december zal starten. Ik overweeg om begin november een haartransplantatie te doen, om per 1 december met een frisse coupe te kunnen starten.

Onderstaand een aantal afbeeldingen van mijn huidige situatie.
Wat denken jullie over mijn huidige staat, het verloop over de afgelopen 4 jaar en het nu doen van een HT?

De foto met het 'langere haar' is van vorige week maandag. De foto's met de korte coupe zijn van vandaag.

Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Gebruik je inmiddels finasteride en minoxidil?
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2019, 19:52   #44
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Gebruik wel Minoxidil, de 5% foam van Kirkland. Geen finasteride.
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2019, 00:15   #45
wolly 1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2019
Berichten: 15
Geslacht:
Beste Man25,

Als je er erg mee zit gewoon doen! Ik was ook 25 toen ik mijn 1e HT onderging.
Het heeft mijn hele leven omgegooid. Ik was zo onzeker dat ik niet eens meer leuke dingen wilde doen met vrienden, daar naast had in 24/7 een pet op.

Na mijn HT was ik weer zo zelfverzekerd dat ik weer op de meiden af durfde te stappen, als ik die HT niet had ondergaan zat ik waarschijnlijk nog als een kluizenaar thuis, nu heb ik een mooie vrouw en een prachtige kleine.

Zelf de baan die ik nu heb had ik nooit gehad zonder mijn HT.

Nu 10 jaar later moet ik helaas weer. Door het stoppen met Finasteride omdat we graag een kleine wilde is er een hoop haar uitgevallen op mijn kruin.

Ik heb in November toevallig ook een HT gepland staan bij Esteworld.

Succes met je keuze
wolly 1984 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.