Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 27 juni 2023, 16:08   #1
Levi1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2023
Berichten: 7
Geslacht:
Mijn ervaring DHI 1910 grafts Hairtec Delft

Hallo Forum leden,

Mijn naam is Levi, begin dertig. Norwood schaal 1/2. Ik ben nog niet zo lang lid op dit forum maar wel wat langer mee-lezend. Omdat ik het zelf erg moeilijk vond om de juiste kliniek te vinden deel ik jullie graag mijn ervaring.

Mijn zoektocht naar een geschikte kliniek begon zo rond januari 2023. Ik heb contact op genomen met een aantal klinieken in Turkije en ook in Nederland ben ik bij een aantal klinieken langs geweest. Bij veel klinieken kreeg ik het idee (los van de kwaliteit van het werk) dat het binnen halen van hun nieuwe klant het voornaamste doel is. Ik kreeg al snel een behandelovereenkomst toegestuurd die ik dan wel even mocht tekenen. Dit gevoel had ik keer op keer. Tot dat ik bij Hairtec in Delft kwam. Hier had ik het gevoel dat er geen focus lag op het binnen halen van een klant. Dit fijne gevoel kreeg ik bij het kosteloze oriënterende gesprek waar mijn wensen werden geïnventariseerd, het beloop van mijn haaruitval werd besproken. Verder werd er ingegaan mijn verwachtingen en of dit wel realistisch was bij hetgeen wat Hairtec kan bieden.

Ik had wel wat vraagtekens bij de prijs, en het korte bestaan van de kliniek. Toen ik hiernaar vroeg kreeg ik hier duidelijke antwoorden die mijn goede gevoel versterkte. Namelijk: Aan ervaring geen gebrek. Het team die de operatie uitvoert is al jaren werkzaam in deze branche, de haartechnicus die de haren transplanteert onder supervisie van een arts gaf aan dit werk zelfs al 10 jaar te doen. De relatief lage prijzen komen voort uit het feit dat de kliniek nog bezig is met het opbouwen van naamsbekendheid.
Zo ging ik na dit oriënterende gesprek met een goed gevoel naar huis. Waarna ik na een aantal nachtjes slapen ervoor gekozen heb om de operatie door Hairtec te laten uitvoeren.

Type operatie:
Omdat het bij mij om een relatief klein operatiegebied ging en mijn voorkeur een hoge dichtheid was werd na samenspraak voor de DHI methode gekozen hierbij zijn 1910 Grafts geplaatst.

Operatiedag:
Met een mix van gezonde spanning en enthousiasme kwam ik om 8 uur aan in de kliniek waarbij eerst nog wat foto Pre-operatieve foto’s gemaakt worden. Waarna er een korte screening gedaan werd, aangezien er geen rode vlaggen waren konden we door naar de operatie ruimte. Dit proces werd doorlopen met een verpleegkundige en de die dag aanwezig arts.

De operatie ging als volgt: Er werd begonnen met de verdovingen, deze prikjes vielen qua pijn wel mee omdat Hairtec gebruik maakt van een instrument om zonder injectie de huid eerst al wat ‘voor’ te verdoven. Vervolgens werden er in buiklig aan de achterzijde van het hoofd de haarzakjes geoogst en gesorteerd, dit alles gebeurt pijnloos. Het sorteren wordt gedaan omdat bij het implanteren je vooraan je haarlijn vooral single-graftst geplaatst wilt en vanuit hier naar achter de dubbel en de multi-grafts. Dit alles om een zo’n natuurlijk mogelijke haarlijn te creëren. Na het verzamelen van de grafts was het tijd voor de lunch. Om tot slot te starten met het implanteren van de haarzakjes. Het implanteren gebeurde met DHI pennen, dit zijn pennen met een kleine diameter om zo dicht mogelijk de haren te kunnen implanteren. Met zo’n pen kon ook de juiste hoek gekozen worden om zo’n natuurlijk mogelijk resultaat te creëren.


Ik kijk met een positief gevoel terug op de operatie en ik hoop de mensen die twijfelen wat te hebben geholpen met mijn ervaring. Loop vooral ook wat klinieken binnen om een bepaald gevoel te hebben. Ik ben in ieder geval erg tevreden met Hairtec en zou het ook iedereen kunnen aanraden.




Hierbij de foto’s van na de operatie:
Ik houd jullie op de hoogte wat betreft het resultaat.



Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Pasted-Graphic.jpg‎ (76,2 KB, 863x gelezen)
Bestandstype: jpg Pasted-Graphic-2.jpg‎ (62,2 KB, 598x gelezen)
Levi1 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juni 2023, 17:56   #2
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Bedankt voor delen. Ik ga je topic volgen.
hvl is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2023, 14:18   #3
gduvel
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2021
Berichten: 66
Geslacht:
Dat ziet er goed uit voor een voor mij onbekende kliniek. Je kan zien dat er optimaal gebruik is gemaakt van de zone en dichtheid.


Laten we er vanuit gaan dat ze de juiste grafts hebben gebruikt met verschillende haarzakjes, dan kan je een mooi resultaat verwachten.
gduvel is offline   Met citaat reageren
Oud 28 juni 2023, 14:55   #4
Erik.
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 april 2023
Berichten: 75
Geslacht:
Mooi (begin)resultaat hoor, geniet!
Erik. is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2023, 13:20   #5
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Ziet er inderdaad mooi en rustig uit.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2023, 13:28   #6
Levi1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2023
Berichten: 7
Geslacht:
Update 1-7-23

Allereerst bedankt voor de complimenten, het doet me goed om van jullie te horen dat het er allemaal goed uitziet. Ik heb vertrouwen in een goed eindresultaat.

Hierbij een update, deze foto is genomen op 1-7-2023 dus op dag 10 na mijn HT, op dag 9 zijn bij Hairtec de korstjes zorgvuldig verwijderd en zijn me de nieuwe leefregels gecommuniceerd. Ik ben erg tevreden over de natuurlijke haarlijn en de hoge dichtheid dat hier te zien is.
Ik ben benieuwd wanneer de shockloss zal gaan beginnen.

Groeten Levi
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 01-07-2023.jpg‎ (132,9 KB, 649x gelezen)

Laatst gewijzigd door Levi1; 5 juli 2023 om 13:30
Levi1 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2023, 10:36   #7
glennovische
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 juli 2021
Berichten: 2
Geslacht:
Ziet er echt heel goed uit. Heb je inmiddels meer foto's voor ons?
glennovische is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2023, 14:59   #8
Leo_1986
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2023
Berichten: 2
Geslacht:
Kan je een update geven?
Ik overweeg zelf ook een DHI-behandeling, maar ben benieuwd naar de evolutie bij mannen die dit al hebben laten doen.
Hopelijk ben je er tevreden over?
Leo_1986 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 augustus 2023, 21:26   #9
Langemaniac
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2023
Berichten: 27
Geslacht:
Ziet er netjes uit! Benieuwd na je eindresultaat!
Langemaniac is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2023, 10:51   #10
Hairtec
Hairtec haarkliniek
 
Geregistreerd: 25 september 2022
Locatie: Delft
Berichten: 23
Geslacht:
Mooi verhaal Levi1 en dank voor de complimenten. Doet goed om terug te lezen en ik zal het ook delen met het team. Kost mij wel weer gebak, maar dat heb ik er graag voor over

Ik ben ook benieuwd naar je foto’s op dit moment maar afgaande op je verhaal zien we je binnenkort ook terug in de kliniek bij je zes maanden controle.
Hairtec is offline   Met citaat reageren
Oud 3 september 2023, 14:12   #11
Levi1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 juni 2023
Berichten: 7
Geslacht:
Status update begin september.

Geachte volgers,

Wat fijn om te merken dat jullie mijn transplantatie volgen.
Ik heb bewust niet veel updates gegeven sinds mijn laatste bericht. Dit omdat flink wat haren zijn uitgevallen en het vooral wachten is op de groei van deze haren.

De afgelopen periode merk ik dat er wat haren doorkomen maar nog zeker niet alle haren zijn al aan het groeien. Inmiddels zit ik op dag 72 dus iets meer dan 2 maanden post-operatief. in de bijlage zijn twee foto's te zien 1 heb ik vandaar genomen en de andere vorige week.

In de tussentijd ben ik twee keer voor controle bij Hairtec geweest en is er regelmatig telefonisch contact over de voortgang. Dit ervaar ik als prettig.

Ik zal rond de 4e maand even een volgende update geven.

groeten Levi
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Status begin sept.jpg‎ (150,7 KB, 451x gelezen)
Bestandstype: jpg Statusbeginsept.jpg‎ (71,0 KB, 479x gelezen)
Levi1 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2023, 09:00   #12
Sin
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2006
Locatie: Limburg - Belgie
Berichten: 27
Geslacht:
Nog even geduld opbrengen, gaat een mooi eindresultaat geven.
Sin is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2023, 20:52   #13
Damla Kaptan
Registered User
 
Geregistreerd: 6 januari 2023
Locatie: Istanbul
Berichten: 279
Geslacht:
Ziet er inderdaad heel goed uit!
Damla Kaptan is offline   Met citaat reageren
Oud 9 september 2023, 22:26   #14
TeeJee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 augustus 2023
Berichten: 28
Geslacht:
Hoe oud ben je TO?
TeeJee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 september 2023, 23:19   #15
Langemaniac
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 januari 2023
Berichten: 27
Geslacht:
Ziet er heel netjes uit! Ben benieuwd naar je eindresultaat ��
Langemaniac is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
1900 grafts, hairtec


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:34.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.