Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 22 augustus 2014, 12:29   #1
Karentje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 april 2009
Locatie: Wilrijk, Antwerpen
Berichten: 78
Bijna 5 maanden trekvrij maar het wordt elke dag moeilijker

Hey iedereen...

Op 27/03 heb ik nogmaals de stap kunnen zetten om niet meer te trekken en de haartjes op te eten... Mijn haar is ondertussen al voor een mooi deel teruggegroeid, ik kan al leuk experimenteren met ponystaarten en dergelijke... Alleen verwacht je dat het na 5 maanden gemakkelijker wordt en dat is het helemaal niet... Het voelen stopt niet en ik heb sinds de laatste dagen zo'n drang om terug te beginnen: dus wat doe ik: ik bijt stukjes van mijn bestaande haar af, of ik trek een haartje kapot (ik trek het niet uit maar trek/breek er een stukje vanaf), natuurlijk allemaal stukjes die anders aanvoelen dan de gewone haren. En in het begin was dat 1x tot ik mezelf betrapt op terug scannen om dan een stukje af te breken... Het is nu dag 2 waarop ik ook hiermee terug stop maar het is niet simpel... Ik hoop ook steeds om nieuwe posts hier te zien, om me daaraan vast te klampen maar er is hier niet zoveel beweging Heb het eergisteren tegen mijn man gezegd, dat ik stukjes begin af te breken en dergelijke en daardoor heb ik de kracht even terugggevonden om dit ook te stoppen maar ik voel toch dat de confrontatie echt nodig is... Als je er niet over praat dan herval je precies veel vlugger...
Karentje is offline   Met citaat reageren
 

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.