Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 20 november 2001, 01:46   #1
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Welke behandelingen zijn ook voor vrouwen geschikt?

Hai,

Het valt mij op dat onder haarproblemen bij mannen er veel gepraat en geadviseerd word over bepaalde middelen die zouden helpen (propecia, finasteride etc.)

Zijn deze middelen alleen voor mannen? En zo ja welke middelen kunnen vrouwen gebruiken? Ik kan hier niets over vinden?

Graag jullie advies.

Groetjes Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2001, 12:19   #2
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Waarom geen antwoord?

Hallo mannen,

Heb in mijn vorige mail gevraagd welke middelen er ook voor vrouwen geschikt zijn, helaas heb ik hier van niemand nog geen antwoord op kunnen krijgen.

Ik lees zo het een en ander door en het valt mij op dat er een aantal mannelijke medelotgenoten veel verstand van deze middelen hebben en zich hier gigantisch in hebben verdiept.

Zouden jullie misschien zo vriendelijk willen zijn mijn vraagje te beantwoorden met misschien wat uitleg erbij?

Hartelijke groetjes Do.
Do is offline   Met citaat reageren
Oud 15 december 2001, 14:53   #3
Jay
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Waarom geen antwoord?

Citaat:
Originally posted by Do
Hallo mannen,

Heb in mijn vorige mail gevraagd welke middelen er ook voor vrouwen geschikt zijn, helaas heb ik hier van niemand nog geen antwoord op kunnen krijgen.

Ik lees zo het een en ander door en het valt mij op dat er een aantal mannelijke medelotgenoten veel verstand van deze middelen hebben en zich hier gigantisch in hebben verdiept.

Zouden jullie misschien zo vriendelijk willen zijn mijn vraagje te beantwoorden met misschien wat uitleg erbij?

Hartelijke groetjes Do.
Minoxidil en Aminexil.

De meeste mensen beweren dat Minoxidil beter is. Boersma zegt dat Aminexil beter is omdat hierin ook een bindweefselherstellend component zou zitten.

Verder zijn saw palmetto, pygeum africanicum en groene thee 5AR-1 inhibitors, die een klein stukje van je DHT-niveau afsnoepen.

Finasteride (het sterkst werkende verkrijgbare middel tegen haarverlies) is helaas niet geschikt voor vrouwen.
  Met citaat reageren
Oud 28 december 2001, 17:47   #4
Rocco
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 november 2001
Berichten: 459
Dames.......

Misschien een rare opmerking...

maar als jullie ten einde raad zitten..moeten jullie anders ooK Dutasteride gaan gebruiken...het schijnt net zo effectief te zijn bij vrouwen...misschien nog effectiever..immers jullie haar valt net als de onze ook uit door DHT...



ALLEEN WEL OPGEPAST: NIET ZWANGER OF ZO RAKEN ...ANDERS KRIJGT JE BABYTJE GESLACHTS AFWIJKINGEN!!!!!!
Rocco is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.