Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 januari 2003, 09:47   #1
mvd
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 2
aantal haren

Hallo,

Ik heb een dunne haardos en last van hormonale haaruitval. Volgens de dermatoloog is anders onder controle, maar ik maak mij nog steeds zorgen over het aantal haren dat ik dagelijks verlies. Kan iemand met een dunne haardos mij vertellen hoeveel haren zij als een normaal haarverlies beschouwen ?

Dank bij voorbaat.
mvd is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2003, 15:53   #2
Do
HaarWeb lid
 
Do's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 augustus 2001
Berichten: 520
Re

Hai Mvd,

Bah wat een vervelende situatie en kan me voorstellen dat je je hier zorgen over maakt.

Maar ik heb even een vraag. Je vertelt dat je last hebt van hormonale haaruitval, hoe heeft de dermatholoog dit vastgesteld? Middels een bloedonderzoek?.

En wat bedoelt hij met het feit dat het onder controle is? Als het onder controle is dan zou je je geen zorgen hoeven maken snap je?.

Iemand met een normale haardos verliest ongeveer 100 haren per dag die uiteraard weer terugkomen, hier merk je qua dikte dus eigenlijk niets van. Bij Alopecia Androgenetica (mannelijke kaalheid), zul je, net als ieder ander ook haren verliezen (in min of meerdere mate, dat is erg verschillend) maar die komen over het algemeen niet terug en je gaat merken dat je haar over je gehele koppie met der tijd dunner en dunner wordt, maar dit hoeft natuurlijk niet op jou van toepassing te zijn.

He meid koppie op.

Groetjes Do.

Laatst gewijzigd door Do; 23 januari 2003 om 15:57
Do is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.