Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 augustus 2013, 22:46   #1
chantalvereijke
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2013
Berichten: 2
Unhappy haaruitval meisje van 17

Hoi, ik ben een meisje van 17 jaar en ik heb last van haaruitval. Het begon in februari, mijn haaruitval is vooral erg als ik net gedouched heb. Vorig jaar heb ik van oktober tot november niet goed gegeten en ben ik meer dan 10 kilo afgevallen. Ik kreeg hierdoor ondergewicht. Ik ben vanaf december aangekomen en ij heb nu weer een gezonde bmi. Maar toch kreeg ik dus 2 maanden na het afvallen haaruitval, ik neem aan dat dit de oorzaak is van mijn haaruitval? Ik eet nu alweer 8 maanden heel gezond en slik vitamine b pillen. Ik snap niet hoe het kan dat mijn haaruitval maar nier stopt. Ik ben heel erg verdrietig hierom en ik denk er bijna elke minuut aan. Her maakt me helemaal gek. Ik bem al naar de huisarts geweest en daar heb ik mijn bloed laten testen op zo ongeveer alles, ijzergehalte hormonen schildklier vitamine tekort. Alle uitslagen waren gewoon normaal. Ook gebruik ik goede shampoo tegen haaruitbal zonder sufultaten. Heeft er iemand advies of ervaring? Iemand die me kan vertellen waarom mijn haaruitval nog steesa niet gestopt is? Ik heb overigens geen kale plekken alleen mijn kruin is misschien een beetje dunner maar volgens mij heb ik dat altijd al gehad. Ook zie ik veel van die korte haartjes groeien, maar soms vallen die korte haartjes ook weer uit..
chantalvereijke is offline   Met citaat reageren
Oud 28 augustus 2013, 21:10   #2
pliekie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2012
Berichten: 113
Geslacht:
Hallo,

Het is "normaal" als je veel af bent gevallen en ook nog ondergewicht hebt dat het haar uit gaat vallen door gebrek aan voedingsstoffen. Dat kan maanden erna pas gebeuren en kan ook maanden aanhouden. Door de stress die je nu over je haar hebt kan het haar ook weer uitvallen.. ik weet dat het moeilijk is maar minder stressen en goed blijven eten is belangrijk.

Groetjes Pliekie
pliekie is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
afvallen, dieet, haaruitval, ondergewicht

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.