Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 december 2019, 23:39   #136
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Ik ben ook al heel blij. Ik zit nu op ruim zes maanden, dus de komende zes maanden zal het zeker nog beter en voller worden. Ik blijf af en toe een foto posten.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2019, 20:46   #137
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Hallo Kiet, prachtig resultaat ! en het kan alleen nog veel mooier worden de volgende 6 maanden.Jij gaat alvast het nieuwe jaar in met een mooie haardos,beste wensen en succes verder
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2019, 22:48   #138
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Hallo Kiet, prachtig resultaat ! en het kan alleen nog veel mooier worden de volgende 6 maanden.Jij gaat alvast het nieuwe jaar in met een mooie haardos,beste wensen en succes verder
Dankjewel Inesmoll, over een maand gaat voor jou de pret ook beginnen! Het is echt een geweldige ervaring, mijn haar is nu zelfs al beter dan 30 jaar geleden! Elke ochtend sta ik jubelend voor de spiegel, en als ik mijn haar kam lijkt het soms echt al zo’n Magnum PI bos. Het kostte me een lieve duit, maar het plezier is onbetaalbaar!!!
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 26 december 2019, 23:23   #139
wolly 1984
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 september 2019
Berichten: 15
Geslacht:
Hey Kalekiet,

Ziet er geweldig uit, wat een verschil met voorheen, en dat met zo weinig grafts. Zou je ook nog een foto kunnen posten van bovenaf?
Ben erg benieuwd hoe de dichtheid van boven is.

Veel succes met de hergroei, geloof dat dat wel goed gaan komen
wolly 1984 is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2019, 18:25   #140
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolly 1984 Bekijk bericht
Hey Kalekiet,

Ziet er geweldig uit, wat een verschil met voorheen, en dat met zo weinig grafts. Zou je ook nog een foto kunnen posten van bovenaf?
Ben erg benieuwd hoe de dichtheid van boven is.

Veel succes met de hergroei, geloof dat dat wel goed gaan komen
Ja zeg, lekker ben jij. Van bovenaf is natuurlijk wel mijn zwakke plek!

Zonder gekheid, hier zijn twee foto's die vlak na elkaar waren genomen. Bij de foto van boven stond ik voor een groot raam, dus echt in het volle licht. Je ziet nog wel het nodige doorschijnen (komt ook door de wax die er met de vingers doorheen is gedaan - als ik daarna gekamd had was het beter denk ik), maar ik vertrouw erop dat dat nog een stuk minder wordt als de haren straks langer en dikker worden. Ik hoop dan ook weer de kruin te kunnen bedekken, net als vroeger. Van voren is het een ander verhaal, het haar ziet er dan echt al dik uit. Gelukkig ben ik 1.90, dus de meeste mensen zien mij nooit van boven.

Ik heb al wel besloten dat ik over één of anderhalf jaar of zo nog een keer onder het mes ga om de laatste grafts over te zetten. Als het goed is heb ik er nog 2900, en die gaan dan op de kruin en eventueel een deel nog voorop, afhankelijk van wat de uiteindelijke dichtheid wordt.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0040 2.jpg‎ (151,8 KB, 464x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0041.jpg‎ (145,8 KB, 497x gelezen)

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 28 december 2019 om 18:27
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2019, 20:19   #141
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Hey Kiet misschien heb ik het overgeslagen maar ben jij na ongeveer 4 maanden nog op controle geweest in Veldhoven? Aan mij werd er gevraagd om na 4 maanden langs te komen maar ik heb gezegd dat ik omstreeks Mei 2020 dit zou doen.Mocht jij ook langs geweest zijn wat was hun bevinding van jouw situatie op dat ogenblik? ( je laatste foto,s geven een goed idee weer hoe je haar intussen enorm gegroeid is ).
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 30 december 2019, 23:48   #142
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Jeetje, wat een resultaat.

Goed dat je een foto maakt van bovenaf. Aangezien al je “voor” foto’s ook van bovenaf zijn gemaakt. Anders geeft het een vertekend beeld.

Wat mij altijd opvalt is dat men vaak pigment verliest als men kaler wordt. Maar na een HT, als het begint te groeien, dan lijkt alles ineens donkerder. Ook het oorspronkelijke haar, wat enkel geschoren is.

Heeft iemand een uitleg?
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2020, 00:04   #143
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door themen Bekijk bericht
Jeetje, wat een resultaat.

Goed dat je een foto maakt van bovenaf. Aangezien al je “voor” foto’s ook van bovenaf zijn gemaakt. Anders geeft het een vertekend beeld.

Wat mij altijd opvalt is dat men vaak pigment verliest als men kaler wordt. Maar na een HT, als het begint te groeien, dan lijkt alles ineens donkerder. Ook het oorspronkelijke haar, wat enkel geschoren is.

Heeft iemand een uitleg?
Ik denk dat dat komt omdat je haar bleekt aan licht en buitenlucht. Na een HT zijn al je haren 'nieuw' en hebben ze hun oorspronkelijk kleur. Maar in mijn geval zal het zeker een jaar duren eer ze weer op oorspronkelijke lengte zijn, en na een jaar water, zon, zeep en lucht gaan ze gewoon langzaam kleur verliezen, net als je zwarte overhemd.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2020, 00:08   #144
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inesmoll Bekijk bericht
Hey Kiet misschien heb ik het overgeslagen maar ben jij na ongeveer 4 maanden nog op controle geweest in Veldhoven? Aan mij werd er gevraagd om na 4 maanden langs te komen maar ik heb gezegd dat ik omstreeks Mei 2020 dit zou doen.Mocht jij ook langs geweest zijn wat was hun bevinding van jouw situatie op dat ogenblik? ( je laatste foto,s geven een goed idee weer hoe je haar intussen enorm gegroeid is ).
Nee, niet gedaan. Mij werd gezegd dat het zeker kon, als ik dat wilde, maar dat ik zelf die afspraak moest maken. Na vier maanden begon het bij mij net lekker te groeien en alles ging prima, dus ik zag weinig nut in zo'n controle. "Ziet er prima uit, en het meeste gaat nog komen" is het enige wat ze zouden kunnen zeggen, en tja, dat wist ik wel.

Met veertien maanden krijg ik een uitnodiging voor eindcontrole en dan ga ik zeker wel. Misschien zelfs direct een consult doen voor de volgende ronde, want ik denk wel dat ik ook mijn kruin nog ga laten doen.
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2020, 00:24   #145
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Zoals je zegt zullen ze in Veldhoven zeggen dat het de goede kant opgaat maar dat uiteindelijk na een jaar een juiste beoordeling kan opgemaakt worden.Ik moet toch omstreeks Mei naar Nederland en Belgie dus zal ik ook gelijkertijd eens langs gaan want dan zal het voor mij toch al de 7de maand maand zijn na de HT.Eind october 2020 zal ik mijn situatie bekijken maar vermoed nu al dat ik nog een laatste HT zal ondergaan zowiezo voor de kruin en mogelijk nog vooraan.In february zal ik nog eens wat foto,s doorgeven ( de huidige groei staat nog op een laag pitje) Succes verder
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2020, 22:21   #146
morgulsblade
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2015
Berichten: 119
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KaleKiet Bekijk bericht
Ja zeg, lekker ben jij. Van bovenaf is natuurlijk wel mijn zwakke plek!

Zonder gekheid, hier zijn twee foto's die vlak na elkaar waren genomen. Bij de foto van boven stond ik voor een groot raam, dus echt in het volle licht. Je ziet nog wel het nodige doorschijnen (komt ook door de wax die er met de vingers doorheen is gedaan - als ik daarna gekamd had was het beter denk ik), maar ik vertrouw erop dat dat nog een stuk minder wordt als de haren straks langer en dikker worden. Ik hoop dan ook weer de kruin te kunnen bedekken, net als vroeger. Van voren is het een ander verhaal, het haar ziet er dan echt al dik uit. Gelukkig ben ik 1.90, dus de meeste mensen zien mij nooit van boven.

Ik heb al wel besloten dat ik over één of anderhalf jaar of zo nog een keer onder het mes ga om de laatste grafts over te zetten. Als het goed is heb ik er nog 2900, en die gaan dan op de kruin en eventueel een deel nog voorop, afhankelijk van wat de uiteindelijke dichtheid wordt.
Wauw kiet, dit ziet er echt al goed uit man! Ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen. Keep us posted!
morgulsblade is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2020, 20:08   #147
KaleKiet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 april 2017
Berichten: 195
Geslacht:
En jaaaah hoooorrrr... daar zijn we weer!!!

(Voor wie zich de Dik Voor Mekaar Show nog herinnert :-)

Hier een update van precies 7 maanden na mijn 3300 grafts FUE in Veldhoven. Eerlijk toegeven, een beetje DermMatch achterop de kruin (zie je niet op de foto overigens) en een heel klein pietsje Toppik, maar daarmee heb ik onderhand gewoon een opvallend volle bos haar! Niet gedacht dat ik dat ooit nog mee zou maken. Het voelt geweldig elke ochtend als ik in de spiegel kijk, en ik ben heel benieuwd hoe het zich het komende half jaar verder gaat ontwikkelen. In elk geval ben ik NU al superblij!

De tijd is overigens ont-zet-tend snel gegaan. Nu al weer ZEVEN maanden geleden, ik kan het haast niet geloven.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1406.jpg‎ (151,4 KB, 300x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1404.jpg‎ (146,8 KB, 294x gelezen)

Laatst gewijzigd door KaleKiet; 18 januari 2020 om 20:17
KaleKiet is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2020, 00:13   #148
grsuy
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2015
Berichten: 149
Geslacht:
Zeer mooi resultaat! Ziet er heel natuurlijk uit :-)
grsuy is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2020, 01:20   #149
Inesmoll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 november 2016
Berichten: 442
Geslacht:
Profieciat Kiet wat een mooi resultaat tot op heden ! Benieuwd naar de volgende 5 maanden die het resultaat nog beter zullen maken Voor mezelf zie ik ook al wat nieuwe haren verschijnen maar ik ben nog ver verwijderd van jouw succes.Zoals gepland zal ik eind february enkele foto,s posten dan ben ik op 4 maand na mijn HT.Succes verder Kiet tot hoors
Inesmoll is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2020, 10:14   #150
Pietjeee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2013
Berichten: 392
Gefeliciteerd, wat een enorme vooruitgang.
Wat vraagjes naar aanleiding van de foto’s en beginsituatie.
Hoe is het exact met de structuur van het haar? Kun je het bijvoorbeeld stijl en glazend krijgen met olie of gel?
Dit is nog een twijfelpuntje voor mezelf aangezien mijn eigen haar stijl en gezond/glazend is, en ik vaak over springend haar hoor en zie.

Thanks!
__________________
- 1x 1.25mg Finasteride
- 1x Kirkland Foam
- 2x Omega-3
Pietjeee is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:35.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.