Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 23 juli 2012, 12:02   #1
spinner1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 december 2009
Berichten: 107
Dunnere plekken lichte kleur gekleurd

Hallo,

Heb het probleem al eerder aangekaart, omdat ik vooraan waar het dun wordt veel lichtere plukken heb zitten heb ik mijn haar geverfd, het haar ziet er daardoor dus dikker,voller en egalere kleur uit.

De eerste keer was ik op vakantie en wist niemand het, totdat ik terug kwam, goh wat is je haar voller en donker. Nu heb ik het 3 weken geleden zelf gekleurd en zeiden vrienden en familie, whahah waarom kleur jij je haar ben je gek ofzo!

Dit maakt me erg onzeker, ik moet het binnenkort weer bijwerken, maar wil niet dat het extreem opvalt. Heb een shampoo voor bruin haar gehaald maar die laat geen kleuring achter of versterkt de kleur niet. Nu zoek ik iets waarbij het bruin weer versterkt wordt/terugkomt, maar niet dat het gelijk opvalt.

Maarja het is nooit goed,
als ik het niet doe: "he je lijkt wel te kalen". en nu is het weer: "What the @$% whaha waarom verf je, gekke debiel" !
spinner1 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2012, 12:21   #2
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Ik vraag me af wat er mis mee is om je haar te verven? Het is toch harstikke normaal? Of je nou een jongen of meisje bent. Als jij een ander kleurtje wilt.. lekker boeiend wat andere ervan zeggen.
Memeber is offline   Met citaat reageren
Oud 23 juli 2012, 20:29   #3
spinner1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 december 2009
Berichten: 107
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Memeber Bekijk bericht
Ik vraag me af wat er mis mee is om je haar te verven? Het is toch harstikke normaal? Of je nou een jongen of meisje bent. Als jij een ander kleurtje wilt.. lekker boeiend wat andere ervan zeggen.
Bedankt voor de reactie, toch zoek ik een product dat mijn haar in een linie dezelfde kleur houdt, nu wordt het lichter lichter, en dan weer donker door de kleuring.
spinner1 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2012, 23:31   #4
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Kleur je je haar voor jezelf of voor een ander? Ik kan het mis hebben hoor, maar ik heb het idee dat je je nogal druk maakt om wat anderen zeggen/denken. Niet doen!

Doe gewoon waar je je goed bij voelt.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 5 augustus 2012, 12:45   #5
Marco84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2012
Berichten: 18
Aardige familie en vrienden heb je dan, maar goed, ik herken de situatie. Ook zo'n familie die elke verandering op zou noemen en er flauwe grapjes over zou maken.

Morehair, als het niet belangrijk is wat anderen van ons vinden, waarom steken veel forumleden dan zoveel moeite in het behouden van hun haar?

Ik doe dat toch echt om door anderen geaccepteerd te worden. Zelfs al beoordeel je zelf mensen niet op hun uiterlijk, 80% van de mensen doet dat wel en bekritiseert elke kleine afwijking.

Spinner, het is inderdaad nooit goed. Na een tijdje zal het gezeur van bekenden wel ophouden en voor de rest van de wereld zie je er tenminste goed uit. Bijt er doorheen en wees niet bang om de discussie aan te gaan. "Omdat ik het er zo beter uit vind zien" lijkt me een prima argument. En als je wat afwisselt tussen kleuren als groen, geel, rood en paars is het gezeur zeker snel over .
Marco84 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.