Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 23 augustus 2005, 00:13   #151
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
2.1cm is niet millimeteren, maar gewoon kort.

het is meer centimeteren
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2005, 09:11   #152
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kloete
Ik vind het millimeteren, dus....
ziet er p(r)uik uit, kloete!
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2005, 10:47   #153
Bas6562
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kloete
Ik vind het millimeteren, dus....

Milimeteren, centimeren, wtf. Mensen, hier is toch uberhaupt geen sprake van kaalheid... Volgens mij moeten sommigen echt haar tot de neus hebben ofzo, alvorens ze zichzelf niet meer als kalend beschouwen. Mensen die haar hebben zoals op deze foto: wtf doe je op dit forum?

Ja, leute, ben n beetje in een rotbui deze morgen, ga ik allemaal niet uitleggen. Vergeef me deze botte reactie dan ook
Bas6562 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2005, 11:05   #154
kloete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2004
Berichten: 92
Nee, hoor, kan ik best begrijpen. Wanneer je verder kalend bent dan ik, dan is alles wat ik zeg gezeik en overdreven. Dat snap ik heel goed. Zoals ik al eerder zei, je kunt het nu niet zien dat ik redelijke inhammen heb en dat het vooraan dunner wordt, alhoewel dat laatste is een heel klein beetje te zien.
__________________
Regime:
Proscar (1.25 mg finasteride per dag, vanaf 10/01/2005)
Rooscure (2x in de week, vanaf xx/02/2005)

Status:
Inhammen en dunner wordend haar bovenop. Geen last van haaruitval.
kloete is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2005, 11:30   #155
ycelik
HaarWeb lid
 
ycelik's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juni 2005
Berichten: 474
Je hebt inhammen maar je bent duidelijk een norwood 2, en hebt een mooie bos haar overigens, als er veel in je familie kaal zijn en jij raakt in een patroon dan word je wel aardig paranoide , wat overigens mag.
Dan ga je meteen panieken, er is een kans dat je zo blijft he kloete, blijkbaar hoort het bij sommige mensen bij het ouder worden, van puber to man, dat je dan gewoon een beetje recessie hebt.
__________________
Regimen:
Fina 1mg (15-06-2005).
MSM 3000mg.
Rooscure.
Groene thee(pickwick.)
Omega 3-6-9.

Plannen:
Misschien ooit minox.

Situatie:

Ik weet het niet voor fina ook al stabilisatie en nu nog steeds.
Subjectief gesproken milde hergroei bij de inhammen,is mijn familieleden ook opgevallen.
-------------------------------------------------
"I pity the poor fools that succumb to the Mass Media Opinion without learning about their "Divine Calling" - That God created a few perfect heads, the rest he covered with hair" --- Tony
ycelik is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2005, 11:34   #156
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Het is natuurlijk begrijpelijk hoe Bas reageert, maar niet terecht. Al vanaf het eerste moment dat AGA begint te werken (ook al zie je nog niets) kun je je theoretisch kalend noemen. Je bent immers bezig om kaal te worden.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2005, 17:07   #157
kloete
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2004
Berichten: 92
Precies, en ik wil in een zo vroeg mogelijk stadium beginnen, maar ik ben al vanaf 2000 kalend denk ik. Het is maar hoe je het begrip kalend uitlegt. Ik zie duidelijk achteruitgang, en daarom doe ik er wat aan. Het begon mij in 2003 op te vallen en heb eerst onderzoek gedaan hoe ik het kon gaan bestrijden. Ik heb eerst 4 maanden dit forum zitten lezen en daarna een beslissing genomen wat zich geuit heeft in mijn huidig regime.

Maar nogmaals, ik kan me voorstellen dat andere mensen zich aan mij kunnen storen, maar bedenk goed alles is relatief...
__________________
Regime:
Proscar (1.25 mg finasteride per dag, vanaf 10/01/2005)
Rooscure (2x in de week, vanaf xx/02/2005)

Status:
Inhammen en dunner wordend haar bovenop. Geen last van haaruitval.
kloete is offline   Met citaat reageren
Oud 27 augustus 2005, 17:07   #158
Frodo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 mei 2004
Berichten: 61
Het is niet zeker dat deze AGA doorzet, het is normaal om een wat meer "volwassen" haarlijn te krijgen. Het is maar weinigen gegeven om ook het puberhaar te behouden.
__________________
1 mg fina
2 x alopesan
2 x per week nihafor
Rooscure en Rozemarijnshampoo
diverse multi's en groene thee
Frodo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 februari 2006, 20:47   #159
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vin001
Hallo,

Was zo aan het google over kale mannen, waarbij ik in deze topic vloog.

De treat starter geeft mij een bekend verhaal. Ikzelf wil ook mijn koppie kaal scheren. omdat ik het kaal worden steetst erger wordt.

Het begon bij mij al op vroege leeftijd en hiervoor heb ik middeltjes gehad wat ongeveer 5 jaar de haaruitval opschroeft,. anders was ik echt in 1half jaar kaal geweest. en dat op je 18de :S Jullie weten precies hoe dat voelt.

Ik heb zelfs een haartransplantatie gehad, wat er 2 jaar echt leuk uitzag, je ziet je haargrens echt weer opkomen wat een erg goed gevoel geeft..

Maarja de tijd tikt en je wordt heel langzaam kaler. Nu ben ik op een stadium nog 1 haartransplantatie te doen of alles eraf en die zorgen opzei zetten. Want die zijn er. DUH!

De haaroperatie viel opzich wel mee, maar als ik er aan terug denkt geef het mij niet echt een goed gevoel, om nog 1 te nemen, de tijd die tikt waardoor je met je problemen steeds beter kunt omgaat…. dus

Net nog naar de kapper geweest, is nu wat korter steekeltjes maar denk dat ik voor de zomer alles eraf haalt en lkkr mijn koppie door de zon laat bakkie, een bruin hoofd ziet er ook leuk uit.
Ik vind het een heel dappere stap als je zo je haar eraf haalt. Ik zou het zelf ook wel eens willen overwegen ... maar dan toch aan het begin van een lange vakantie, voor het geval het niet bevalt

Heb je overigens geen storend litteken aan je haartransplantatie over gehouden?
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2006, 00:48   #160
FZappa
HaarWeb lid
 
FZappa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2006
Berichten: 17
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ycelik
Ook al geef je duizend euro zou ik het nog niet doen.
Want serieus heb ik daar spijt van gehad , vorige jaar had ik dat gedaan.
En nu ben ik het bijna een jaar aan het laten groeien.
Ik wil de johnny depp lengte.
BRAVO !!!!! jij bent mijn man
Als je goed haar en niet kalend bent, moet je het haar niet afscheren !, het is gewoon zonde, als je dat doet.
Er zijn al genoeg harde koppen in de wereld, maar ik bedoel niet de echte kalenden, hoor, die mogen van mij.

Is die avatar jouw kop ?, of is het jouw ideaal ?
Het is prachtig, als jij dat wel op die avatar bent. voor mij erg romantisch.
Zou als een blok voor je vallen, maar dat is terzijde en ben je er natuurlijk niet van gedient, maar dat ben ik gewent, hoor.
__________________
Op mijn oudere leeftijd, nog steeds vol lang haar
FZappa is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2006, 01:03   #161
looneytuner
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 augustus 2004
Berichten: 105
Allé, Frank Zappa heeft zijn eindelijk lief gevonden
__________________
Regime:

Minox Dr.Lee 5% (2 of 1 x per dag) afgewisseld met Xandrox en Minox 12%
Proscar (van februari '05): 5 à 6 X per week 1.25 mg (gestopt)
Saw Palmetto 1 capsule per dag (even effectief als een gathaartransplantatie)
Nizoral (3 x per week)
Bier (0.5 per dag)

Status: NW 3. Inhammen en dun aan de kruin. Ben nog steeds op zoek naar het ideale middel. Proscar werkt maar teveel neveneffecten dus moest stoppen.
looneytuner is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2006, 01:19   #162
FZappa
HaarWeb lid
 
FZappa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2006
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meidjuh.....
Hallo allemaal!!!!



ik heb sinds kort iets in me hoofd wat me echt kei cool lijkt om te doen maar ken niemand die dit zou willen en ik zelf al helemaaaaaal NIET..... en dat is het volgende:
Bij iemand met haar tot op z'n kont afSCHEREN!!!! Dat zou ik echt kei leuk vinden......
Ik woon in Gelderland en dat is groot weet ik maar Ik mag ook niet met vreemden afspreken zonder dat ik ze ken!!!! best lasig maarja.....
Ik heb wel een idee en dat is: In de zomervakantie met roze woensdag affisches rondgeven Stiekum met daarop:
OPROEP AAN ALLE COOLE BOYS TUSSEN DE 15 EN DE 20 JAAR; SCHEER NU JE HOOFD KAAL VOOR MAARLIEFST 2 EURO!!!!!!! Goed plan? nee hè???
Wie heeft er nog ideetjes? hahaha Leuk forum trouwens hè.
Groetjes







Hier zou nou een straf op moeten staan, om iedere jongen, met lang haar te pressen zijn kop kaal te scheren, de wereld zit al zo vol met harde militaire koppen.
Daar kan ik zo erg kwaad over worden, waarom moet iedereen als een eenheidsworst uit zien?

Laat nou degene, die niet kalend zijn, de keuze hun haar te behouden en degene die helaas kalend worden de vrije keuze maken of zij wel kaal willen scheren.
Zodat er mensen zijn van verschillnende pluimage, zodat er keuze is in het type persoon, waarom moet g.v.d. iedereen uitzien als een agressieve hooligan scinhead, en dan ook nog "lonsdeale" dragen zeker.

Nu zeg je hiermee, dat iedereen kaal moet zijn, waar baseer je dat op??
Wat is er mis met een romantische kop met lang haar ??????
Zeker in dienst van een totalitair regiem, of "Big Brother" je mag niet afwijken van de biljardballen, iedereen hetzelfde, iedereen moet hetzelfde eten !
Leven we in het oude communistme? waar maar een merk auto of TV bestond, vindt je dat zo gezellig, dan?

Het is al zo erg genoeg dat zoveel mannen kaal worden, zonder dat zij er wat aan kunnen doen, maar hun veroordeel ik niet hoor, die mogen van mij kaal scheren, dat is hun goed recht, maar als je ook nog gaat eisen dat alle mannen/jongens, die goed vol haar hebben hun kop kaal moeten scheren, hebben we een eenzijdige wereld, ala het oude communistme.
Laat die mensen die hun haar nog goed hebben met rust, als er een enkele toch hun haar eraf wilt kan die dat altijd nog doen, maar verplicht ze niet !!!!
De wereld is al zo onromantisch cool gevoelloos en hard.
__________________
Op mijn oudere leeftijd, nog steeds vol lang haar
FZappa is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2006, 01:43   #163
vin001
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 februari 2006
Berichten: 4
Hallo,

Was zo aan het google over kale mannen, waarbij ik in deze topic vloog.

De treat starter geeft mij een bekend verhaal. Ikzelf wil ook mijn koppie kaal scheren. omdat ik het kaal worden steetst erger wordt.

Het begon bij mij al op vroege leeftijd en hiervoor heb ik middeltjes gehad wat ongeveer 5 jaar de haaruitval opschroeft,. anders was ik echt in 1half jaar kaal geweest. en dat op je 18de :S Jullie weten precies hoe dat voelt.

Ik heb zelfs een haartransplantatie gehad, wat er 2 jaar echt leuk uitzag, je ziet je haargrens echt weer opkomen wat een erg goed gevoel geeft..

Maarja de tijd tikt en je wordt heel langzaam kaler. Nu ben ik op een stadium nog 1 haartransplantatie te doen of alles eraf en die zorgen opzei zetten. Want die zijn er. DUH!



De haaroperatie viel opzich wel mee, maar als ik er aan terug denkt geef het mij niet echt een goed gevoel, om nog 1 te nemen, de tijd die tikt waardoor je met je problemen steeds beter kunt omgaat…. dus

Net nog naar de kapper geweest, is nu wat korter steekeltjes maar denk dat ik voor de zomer alles eraf haalt en lkkr mijn koppie door de zon laat bakkie, een bruin hoofd ziet er ook leuk uit.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH
Ik vind het een heel dappere stap als je zo je haar eraf haalt. Ik zou het zelf ook wel eens willen overwegen ... maar dan toch aan het begin van een lange vakantie, voor het geval het niet bevalt

Heb je overigens geen storend litteken aan je haartransplantatie over gehouden?
Ja wel een litteken, maar niet storend, tot nu toe dan.. Maar het zal mij wel staan ik heb immiddels al heel wat familie leden die een kaal koppie hebben. En mijn vader wordt altijd een stuk jonger geschat

Nog ff afwachten
vin001 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2006, 02:12   #164
FZappa
HaarWeb lid
 
FZappa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 januari 2006
Berichten: 17
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door looneytuner
Allé, Frank Zappa heeft zijn eindelijk lief gevonden
Als dat zou kunnen......... was het maar waar, zucht......
__________________
Op mijn oudere leeftijd, nog steeds vol lang haar
FZappa is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2006, 16:36   #165
hardrocker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 september 2005
Berichten: 66
heb zelf lang haar. laten we zeggen tot over de schouderbladen. maar bij mij krult het allemaal erg op us hang net iets over mijn schouders heen. en dat wou ik zo houden. mooie aan lang haar is ik kan alles mooi verbergen nadeel is als het nog verder vorderd ziet het er op een gegeven moment echt niet meer uit.

dus mocht het ooit zover komen dan gaat ook alles eraf. ik ga niet mijn haar in alle mogelijke manier kammen om zoveel mogelijk te bedekken.

laat ik wel een baard staan ter compesatie

maar voorals nog blijf ik hopen
hardrocker is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hallo allemaal! zonnestraal TTM - Algemeen 510 6 september 2006 12:21
19 en serieuze haaruitval :( Bert Medicijnen/haargroeimiddelen 14 10 februari 2006 02:00
afscheren die handel Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 14 30 juni 2004 11:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.