Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 9 december 2013, 21:08   #1
Sergioo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2013
Berichten: 36
Al dan niet beginnende kaalheid/ontstaan inhammen

Ik ben Sergio, een man van 20 jaren jong en ik zit met een probleem.
Enkele maanden geleden begon het mij op te vallen dat mijn haarlijn, en dan met name mijn haarlijn aan de rechterkant van mijn hoofd zich ietwat begon terug te trekken. Dit zette ik vervolgens uit mijn hoofd aangezien ik dacht dat ik het me verbeeldde. Zo'n 1.5 maand geleden begon het me echter weer op te vallen dat mijn haargrens wat verder terugtrokken is dan eerst en heb ik het idee dat het langzamerhand erger wordt. Mijn vriendin zegt het niet te zien en mijn moeder denkt wel dat ik weldegelijk gelijk heb. Ik heb wat foto's van enkele maanden/een jaar terug gepakt en net wat nieuwe foto's geschoten zodat ik ze kon vergelijken. Ik schrik dan toch wel, want volgens mij gebeurt het zeer zeker wel. Dit bezorgde me zojuist nog meer stress dan ik de afgelopen maanden er al van heb gehad. (ik ben nogal een ijdeltuit )

Hieronder post ik deze foto's. Bij de laatste foto's zit mijn haar totaal niet en zie ik er zelf ook wat vreemd uit daar , maar ik heb er wat wax in gedaan en het naar achter gekamd, zodat goed zichtbaar is waar mijn daadwerkelijke haargrens zit.

De eerste 2 foto's zijn van toen het nog goed zat. Al is de 2de foto van mei 2013 dacht ik
De andere 3 zijn van erna.

Ik hoop dat jullie mij in mijn oordeel kunnen bevestigen of ontkrachten en advies kunnen meegeven

b.v.d! Sergioo

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg SDC11737.jpg‎ (159,9 KB, 300x gelezen)
Bestandstype: jpg SDC11728.jpg‎ (151,3 KB, 314x gelezen)
Bestandstype: jpg 600702_196468677169890_14149859_n.jpg‎ (72,0 KB, 277x gelezen)
Bestandstype: jpg SDC11734.jpg‎ (157,0 KB, 308x gelezen)
Bestandstype: jpg SDC11051.jpg‎ (164,5 KB, 304x gelezen)
Sergioo is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.