Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 4 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 15 februari 2007, 14:48   #76
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Ik heb ook dun haar ,en bij mij is mijn haar steviger en dikker geworden ,nadat ik msn beginnen slikken ben. Resultaat zie je wel pas na ongeveer 2.5 a 3 maand . Ik slik wel de Pharma Nord- MSM van bij de apotheek ,samen met Pharma Nord Bio Marine plus (visolie van hoge kwaliteit capsules) ,geen rommel dus ! .
http://www.christophar.be/index.php

Hier staan ook heel wat tips :
http://greenteanation.com/blogs/haircare/default.aspx
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2007, 17:03   #77
sharp
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2006
Berichten: 7
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Ik heb ook dun haar ,en bij mij is mijn haar steviger en dikker geworden ,nadat ik msn beginnen slikken ben. Resultaat zie je wel pas na ongeveer 2.5 a 3 maand . Ik slik wel de Pharma Nord- MSM van bij de apotheek ,samen met Pharma Nord Bio Marine plus (visolie van hoge kwaliteit capsules) ,geen rommel dus ! .
http://www.christophar.be/index.php

Hier staan ook heel wat tips :
http://greenteanation.com/blogs/haircare/default.aspx
kan je ze allebei via de apotheek kopen? en hoeveel kosten ze eigenlijk??
sharp is offline   Met citaat reageren
Oud 15 februari 2007, 19:25   #78
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Jawel ik koop ze beiden bij de apotheek .
Pharma Nord Bio Marine plus 150 capsules (22.45€) Ik neem 2 capsules per dag ,dus daar doe je wel wat mee.
http://www.christophar.be/NL/detail....d=274&shopid=0

Bio - MSM
120 st (tabletten) 15.2 € 2x1 per dag
http://www.christophar.be/NL/detail....d=717&shopid=0

Zijn beiden producten van Pharma Nord
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2007, 15:09   #79
Poekie_Ayam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 februari 2007
Berichten: 1
Exclamation Wie kan mij helpen met een snellere haargroei?!

Hallo allemaal!

Na 1,5 jaar eindelijk mijn haar weer lang te hebben, besloot ik gisteren maar weer eens de puntjes bij de kapper bij te laten knippen. Ook wilde ik 2 lokken in mn gezicht laten knippen voor volume, ik heb namelijk sluikhaar.

Ik was wel heel erg verdrietig met het resultaat, want de kapster heeft mn haar verpest, waardoor ik het nog een keer opnieuw moest laten knippen! Nu ben ik weer terug op hetzelfde punt als 1,5 jaar geleden en hier baal ik van! Ook die ik modellenwerk en kan ik mijn haar nu niet meer zo mooi opsteken, omdat mn haar is verpest! Het is heel kort geworden en heel ongelijk geknipt! Daar konden ze niets meer aan doen, dus ik moet het weer laten groeien!

Over 8 weken heb ik weer een afspraak, maar dan met 50% korting als schadevergoeding! Eerlijk gezegd wil ik niet meer naar de kapper, want ik schijt nu echt in mn broek!!!

Dus zou iemand mij AUB tips zou kunnen geven of me zou kunnen helpen voor een snellere haargroei of iets wat de haargroei bevorderd!? Maakt niet uit wat, ik wil alles proberen!

Ik heb gehoort van MSM biozwavel? > Heeft iemand hier goede ervaringen mee?
Rozemarijn-shampoo?
Vitamine B complex?
Knoflook?
Poekie_Ayam is offline   Met citaat reageren
Oud 18 februari 2007, 20:52   #80
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Gewoon ' Vitamine B complex ' en ' Zink ' ,meer heb je daarvoor niet nodig. Msm is meer voor de structuur van je haar.
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 19 februari 2007, 12:59   #81
Kretos
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 februari 2005
Berichten: 182
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Poekie_Ayam Bekijk bericht
Over 8 weken heb ik weer een afspraak, maar dan met 50% korting als schadevergoeding! Eerlijk gezegd wil ik niet meer naar de kapper, want ik schijt nu echt in mn broek!!!
Ik ken de situatie natuurlijk niet, maar je gebruikt hier het woord 'schadevergoeding'. Daar maak ik uit op dat de kapper een fout heeft gemaakt.

Als dat zo is vind ik dat je in ieder geval niet voor de volgende knipbeurt hoeft te betalen. De kapper mag zelfs al blij zijn dat je de eerste keer betaald hebt.

Zoals je het nu zegt, verpest de kapper je kapsel en moet jij nog extra betalen om dit te laten herstellen. Wat een onzin!
Kretos is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2007, 11:12   #82
liesje1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 3
Ja het zal toch raar zijn als je dan ook nog eens moet betalen om je haar weer te laten knippen, dat noem ik geen schadevergoeding.

Nou ik hoop dat mijn haar dankzij msm echt veel sneller groeit want het groeit echt langzaaam. Ik slik het nu denk ik een maand ofzoiets en het 'lijkt' alsof het wel al meer gegroeit is maar ik ben altijd bang dat ik het me gewoon keihard zit te verbeelden! Nou ik wacht alles wel af en anders probeer ik toch gewoon iets nieuws ?
liesje1 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2007, 12:40   #83
liesje1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 februari 2007
Berichten: 3
Ja sorry ik blijf maar bezig met vragen.. maar wat is dat middel Hair Push nou ongeveer? Ik kan via internet vrij weinig erover vinden.. alleen van forums af.. en ik heb laatst bij mij in de buurt in de apotheek ernaar gevraagd en daar hadden ze het niet.. er zijn nog 2 andere apotheken in mijn buurt maar ik ben bang dat zij ook geen Hair Push kennen... heeft iemand het al geprobeerd of kan iemand me er wat informatie over geven?

groetjes
liesje1 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2007, 13:59   #84
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Hair-Push

http://www.ntuchealthmart.com.sg/Pro...rodN=HSN03J-18

https://www.mypharmacy.com.sg/ShopFr...dSKU=993480242

Information: Composition:
DL-Methionine, L-Cystine, L-Cysteine HCI, Millet Extract, Calcium Phosphate, Vit B2, Vit PP, Vit B5, Vit B6, Biotin, Vit E, Zinc, Selenium, L-Leucine, L-Lysine, L-Isoleucine, L-Valine, L-Threonine, L-Alanin, Lecithin, Silicon Dioxide, Anise-Licorice-Mint Flavour, Color:Titan Dioxide (E171), Ferr oxyd (E172)

Lijkt me meer een vitaminepreparaat ,en volgens mij een japans of chinees middel :
http://www.ntuchealthmart.com.sg/HSVideo/HHP.asf
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2007, 19:55   #85
WhiteSunlight
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2007
Berichten: 3
Heej,

ik hoorde dat biergisttabletten hielpen bij het sneller laten groeien van je haren. Is dit echt zo? En die MSM, is dat in heel Nederland en Belgie te koop?
WhiteSunlight is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2007, 20:04   #86
WhiteSunlight
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2007
Berichten: 3
En ik las net ergens op internet dat het drinken van groene thee ook schijnt te helpen...
Iemand ervaringen??

Reacties ajb ook mailen naar big_supermono@hotmail.com omdat ik ongeveer standaard mijn wachtwoord vergeet als ik op een forum zit.

Bvd!
WhiteSunlight is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2007, 20:27   #87
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WhiteSunlight Bekijk bericht
En ik las net ergens op internet dat het drinken van groene thee ook schijnt te helpen...
Iemand ervaringen??

Reacties ajb ook mailen naar big_supermono@hotmail.com omdat ik ongeveer standaard mijn wachtwoord vergeet als ik op een forum zit.

Bvd!
daar is al een topic over : Groene thee

Succes!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)

Laatst gewijzigd door Spiderman; 3 juli 2007 om 20:30
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juli 2007, 20:31   #88
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
@Whitesunlight,

Als je inlogt op dit forum, vink dan ook direct het hokje aan bij "Mij onthouden", dan heb je later geen wachtwoord meer nodig.

MSM is volgens mij inderdaad overal in Nederland en België verkrijgbaar.
Biergisttabletten bevatten slechts enkele B-vitaminen; mocht je eventueel een tekort aan vitamine B hebben, dan is vitamine B-complex veel beter.
Groene thee schijnt goed te zijn, maar de Jappen en Chinezen drinken daarvan wel 20 kopjes per dag en wie daar geen zin in heeft, kan beter groene thee in de vorm van capsules innemen.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2007, 11:15   #89
WhiteSunlight
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2007
Berichten: 3
Oké, bedankt gedaan.
Is: glucosamine chondroďtine msm complex de goede?

-x
WhiteSunlight is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juli 2007, 13:05   #90
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WhiteSunlight Bekijk bericht
Oké, bedankt gedaan.
Is: glucosamine chondroďtine msm complex de goede?

-x
Dat lijkt mij de allerduurste die er bestaat. Koop gewoon een potje MSM bij een drogist, zoals Kruidvat.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Artikel: Wieke Peters (12 jr) over haar Alopecia Areata Totalis Webmaster AA - Algemeen 9 16 september 2005 23:15
iets waardoor je haar sneller gaat groeien kortkoppie Medicijnen/haargroeimiddelen 7 18 november 2003 16:53
Moeilijk erik 38 Haarwerken 3 29 april 2002 21:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.