Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Areata > AA bij kinderen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 december 2011, 11:48   #1
Kathie77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2011
Berichten: 1
Moeders met een kind met Loose Anagen Hair Syndome (LAHS)?

Een paar weken geleden hebben wij te horen gekregen dat onze dochter van 2 het Loose Anagen Hair Syndome (LAHS) heeft. Nu, van de ergste schrik bekomen, zou ik graag in contact willen komen met andere moeders die ook een kind met LAHS hebben. Er is op internet zo weinig informatie te vinden en onze dermatoloog kan ons ook (nog) niet zoveel vertellen.

Groetjes,
Kathie
Kathie77 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2012, 22:07   #2
Lola2007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2010
Berichten: 2
Hier ook LAHS

Bij mijn dochter is in 2010 ook het Loose anagen hair syndrome vastgesteld. Ze is nu bijna 5 jaar. Op 3 jarige leeftijd begon het heel erg uit te vallen. In een jaar tijd zijn er weer veel haren bijgekomen. Echter het haar dat er zit, is erg raar van structuur: dof en droog. Ik durf er geen staartjes in te doen, want heb al eens gehad dat ik aan het eind van de dag zo het staartje van haar hoofd trok. Ze ziet dat vriendinnetjes allemaal lang haar krijgen en staartje en vlechtjes hebben. Ze vraagt elke dag of ze 'later' ook lang haar krijgt, ik heb dan zo met haar te doen. En natuurlijk hoop ik zelf ook op een mooie (blonde) bos met haar voor haar. Ik ben erg benieuwd naar mensen van wie de kinderen dit ook hebben, hoe het haar nu is. Men zegt dat kinderen er in de pubertijd overheen groeien, is dat echt zo? En gaat het dan helemaal over? En vanaf welke leeftijd is dat?
Lola2007 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.