Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 10 september 2004, 12:41   #271
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Bij mij gaat het ook uitstekend. Wil niet meer zonder . Ook ik ben nog niet volledig verlost van inflammation, maar het is wel ontzettend minder geworden. Dat kan ik objectief wel beweren. Hopelijk dat ik met Zyrtec de inflammation compleet onder de knie ga krijgen. Ik heb verder ook geen nare bijwerkingen van Rooscure zoals irritatie, roodheid enzovoort (wat je wel eens hoort). Ik ga lekker ermee door, ik vind het wel prima zo.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2004, 12:54   #272
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Bij mij gaat het ook uitstekend. Wil niet meer zonder . Ook ik ben nog niet volledig verlost van inflammation, maar het is wel ontzettend minder geworden. Dat kan ik objectief wel beweren. Hopelijk dat ik met Zyrtec de inflammation compleet onder de knie ga krijgen. Ik heb verder ook geen nare bijwerkingen van Rooscure zoals irritatie, roodheid enzovoort (wat je wel eens hoort). Ik ga lekker ermee door, ik vind het wel prima zo.
Bij mij is het ook sterk verminderd na ong. 4 weken, maar ik merk nog wel dat dat de inflammation niet helemaal weg is, misschien dat rk19 aka anti-hestamine dat wel doet
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2004, 12:59   #273
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Bij mij is het ook sterk verminderd na ong. 4 weken, maar ik merk nog wel dat dat de inflammation niet helemaal weg is, misschien dat rk19 aka anti-hestamine dat wel doet
Ja precies, zo dacht ik dus ook . Ik ga denk ik wel zeker deze week (morgen denk ik) even een bezoekje brengen aan een drogisterij voor Zyrtec. En dan zeg ik iedere avond even lief tegen mijn haartjes:

"Kom haartjes, kom!"
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2004, 18:43   #274
Boris
HaarWeb lid
 
Boris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Disney World
Berichten: 617
hee haarmannetje of iemand anders, waar koop je die rooscure eigenlijk? Ik denk ook dat ik last heb van inflammation ( ik heb immer ook AA) en ik heb ook vaak jeuk op mijn hoofdhuid. Rooscure lijkt me wel het proberen waard.
__________________
My regimen:
  • Sinds 2011 weer 2 x per week keta 2% shampoo. met breaks van soms een maand of 2,3.
  • Sinds 2012 steeds een aantal maanden Inneov van Vichy

In the past:
  • La Biosthetique haarampullen (soort Aminexil)
  • jan 2003 - mei 2011 Proscar 0,8 tot 1,25 mg 6 x p/w
  • nov. 2004 - 2008 af en toe rooscure of keta 2%
  • Saw Palmetto 1 a 2 x per dag
  • 12/2001, 04/2002, 02/2004, 2010 aminexil kuur
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2004, 19:24   #275
Druifstuif
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2004
Berichten: 335
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boris
hee haarmannetje of iemand anders, waar koop je die rooscure eigenlijk? Ik denk ook dat ik last heb van inflammation ( ik heb immer ook AA) en ik heb ook vaak jeuk op mijn hoofdhuid. Rooscure lijkt me wel het proberen waard.
Kruidvat hebben ze het.
__________________
Regime:
3 x 160 mg SP van Cheapregaine per dag
1 mg fina per dag
3 tot 5 keer per week wassen met rooscure
Vit B complex
5 mg Cetirizine per dag sinds 1-1-2005
Druifstuif is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2004, 19:34   #276
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Thumbs up

Hallo alle rooscuregebruikers!,

Heb alweer anderhalve week geleden voor het laatst (opnieuw) rooscure gebruikt en de halve hoeveelheid (half theelepeltje) vermengd met zelfde hoeveelheid babyshampooo (zo neutraal mogelijk) en nog steeds geen jeuk!
Wat ik wel heel eigenaardig vind, is dat ik af en toe flinke acnebulten (bah) heb, en dan niet in m,n haar maar eentje in m,n nek, en recent eentje op m,n kin. Ik krijg hierdoor het vermoeden dat de talgafscheiding zodanig wordt geremd door de rooscure, dat het zich op een andere manier een uitweg zoekt. De kleine bultjes op m,n hoofd zijn inmiddels verdwenen.
Toch wil ik de rooscure wel (voorzichtig) blijven gebruiken, want het is heerlijk om van die jeuk verlost te zijn, en ik heb de laatste tijd het idee dat ik iets minder haaruitval heb dan voor het rooscure-verhaal.
Gewoon doorgaan dus. En lang leve de rooscure!

p.s. Ik laat het trouwens helemaal niet inwerken, gewoon wassen, uitspoelen, klaar. Door lang in laten werken droogt je hoofdhuid erg uit=jeuk.

p.s Wat is Zyrtec trouwens?
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2004, 19:34   #277
Boris
HaarWeb lid
 
Boris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Disney World
Berichten: 617
ok Thanx!
__________________
My regimen:
  • Sinds 2011 weer 2 x per week keta 2% shampoo. met breaks van soms een maand of 2,3.
  • Sinds 2012 steeds een aantal maanden Inneov van Vichy

In the past:
  • La Biosthetique haarampullen (soort Aminexil)
  • jan 2003 - mei 2011 Proscar 0,8 tot 1,25 mg 6 x p/w
  • nov. 2004 - 2008 af en toe rooscure of keta 2%
  • Saw Palmetto 1 a 2 x per dag
  • 12/2001, 04/2002, 02/2004, 2010 aminexil kuur
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2004, 00:01   #278
Colm
Star Trek fan
 
Colm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 75
Na 1 maand, 2 keer per week gebruik is de inflamation geheel verdwenen. De laatste 2 weken gebruik ik het nog maar 1 x per week en de inflamation blijft weg.
Ik ben trouwens wel erg gevoelig ervoor want na gebruik lijkt het wel of m'n hoofd in de fik staat. Een dag later is het nog enkel gevoelig maar nog niet super. Ik denk dat ik er maar helemaal mee stop todat de inflamation weer begint.
Colm is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2004, 10:13   #279
Boris
HaarWeb lid
 
Boris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Disney World
Berichten: 617
hee colm hoe weet je nou dat de inflammation helemaal weg is ??
__________________
My regimen:
  • Sinds 2011 weer 2 x per week keta 2% shampoo. met breaks van soms een maand of 2,3.
  • Sinds 2012 steeds een aantal maanden Inneov van Vichy

In the past:
  • La Biosthetique haarampullen (soort Aminexil)
  • jan 2003 - mei 2011 Proscar 0,8 tot 1,25 mg 6 x p/w
  • nov. 2004 - 2008 af en toe rooscure of keta 2%
  • Saw Palmetto 1 a 2 x per dag
  • 12/2001, 04/2002, 02/2004, 2010 aminexil kuur
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2004, 10:26   #280
Colm
Star Trek fan
 
Colm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 75
Bij inflamation bedoel ik eigenlijk het GEVOEL ervan. Ik had flink pijnlijke aanvallen en die zijn nu weg. De inflammation zal mischien wel doorgaan maar dan zonder pijn.
En het liefst ga ik ook door met rooscure maar het is mij wat te agresief.
Colm is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2004, 10:39   #281
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jennifer
Hallo alle rooscuregebruikers!,

Heb alweer anderhalve week geleden voor het laatst (opnieuw) rooscure gebruikt en de halve hoeveelheid (half theelepeltje) vermengd met zelfde hoeveelheid babyshampooo (zo neutraal mogelijk) en nog steeds geen jeuk!
Wat ik wel heel eigenaardig vind, is dat ik af en toe flinke acnebulten (bah) heb, en dan niet in m,n haar maar eentje in m,n nek, en recent eentje op m,n kin. Ik krijg hierdoor het vermoeden dat de talgafscheiding zodanig wordt geremd door de rooscure, dat het zich op een andere manier een uitweg zoekt. De kleine bultjes op m,n hoofd zijn inmiddels verdwenen.
Toch wil ik de rooscure wel (voorzichtig) blijven gebruiken, want het is heerlijk om van die jeuk verlost te zijn, en ik heb de laatste tijd het idee dat ik iets minder haaruitval heb dan voor het rooscure-verhaal.
Gewoon doorgaan dus. En lang leve de rooscure!

p.s. Ik laat het trouwens helemaal niet inwerken, gewoon wassen, uitspoelen, klaar. Door lang in laten werken droogt je hoofdhuid erg uit=jeuk.

p.s Wat is Zyrtec trouwens?
Ik weet het al: Een antihistamine. Goed gedaan Jennifer!
jennifer is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2004, 11:15   #282
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boris
hee colm hoe weet je nou dat de inflammation helemaal weg is ??
Dat weet je nooit zeker, aangezien inflammation ook zonder jeuk en irritatie kan optreden. Maar met Rooscure kun je het in ieder geval goed beperken en meestal zelfs tot een punt waarop je het niet meer voelt. Het zal ongetwijfeld niet geheel worden verholpen, maar het is in ieder geval een stuk minder en dat is altijd gunstig om het proces in ieder geval te vertragen.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2004, 11:51   #283
Boris
HaarWeb lid
 
Boris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 februari 2004
Locatie: Disney World
Berichten: 617
Thanx Haarmannetje, dus de jeuk op mijn kruin zo weg kunnen gaan door rooscure shampoo?? Ik neem aan dat de jeuk op die plek ook een gevolg van inflammation is.
__________________
My regimen:
  • Sinds 2011 weer 2 x per week keta 2% shampoo. met breaks van soms een maand of 2,3.
  • Sinds 2012 steeds een aantal maanden Inneov van Vichy

In the past:
  • La Biosthetique haarampullen (soort Aminexil)
  • jan 2003 - mei 2011 Proscar 0,8 tot 1,25 mg 6 x p/w
  • nov. 2004 - 2008 af en toe rooscure of keta 2%
  • Saw Palmetto 1 a 2 x per dag
  • 12/2001, 04/2002, 02/2004, 2010 aminexil kuur
Boris is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2004, 11:58   #284
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boris
Thanx Haarmannetje, dus de jeuk op mijn kruin zo weg kunnen gaan door rooscure shampoo?? Ik neem aan dat de jeuk op die plek ook een gevolg van inflammation is.
Ja, ik heb ook altijd veel jeuk gehad bovenop en vooral ook op mijn kruin. Sinds ik nu Rooscure gebruik, ben ik er vanaf. Daarmee concludeer ik dat ik de inflammation (dat is inderdaad ook een uiting van inflammation) zeer beperkt heb. Het zal niet volledig weg zijn, maar ik rem het zo veel mogelijk af nu. Ik ga straks ook een anti-hestamine erbij slikken om de gehele inflammation op te lossen en hopelijk daarmee een einde te maken aan mijn kaalheid. Tot nu toe lijkt het bij de beginnende anti-hestamine gebruikers de goede kant op te gaan.
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2004, 12:33   #285
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Is er hier niemand die last van bijwerkingen (zoals gevoelige bultjes) heeft gehad van die rooscure? En zo ja, hoe is dat dan opgelost? Ik wil wel de voordelen van de rooscure, maar niet de nadelen. Nu ik het een paar keer half om half met babyshampoo heb gebruikt, blijft de jeuk wel weg, maar de haaruitval is iets meer dan eerst. Ik gebruikte het half om half vanwege bovengenoemde klachten.

Jennifer
jennifer is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Rooscure Nizoral simbah Medicijnen/haargroeimiddelen 2 19 oktober 2006 21:22
Nizoral vs Rooscure koppiekoppie Medicijnen/haargroeimiddelen 5 27 augustus 2004 13:07
Nizoral vs. Rooscure Uitgeblust Medicijnen/haargroeimiddelen 12 2 oktober 2002 11:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.