Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Haarproblemen bij vrouwen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 september 2004, 13:17   #1
Jelleke
HaarWeb lid
 
Jelleke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2004
Locatie: Utrecht
Berichten: 65
Zijn er ook succesverhalen????

Hallo allemaal,

Ik ben naarstig op zoek naar meiden waarbij de Diane pil een gunstig effect op de haargroei heeft gehad. Graag wil ik ook weten na hoeveel tijd de haargroei weer toenam. Ik heb gewoon ff behoefte aan een succesverhaal!

Zijn er ook mensen waarbij geen diagnose is geconstateerd en die toch last hebben van haaruitval? Ik mijn bloed hebben ze niks kunnen vinden en toch valt m'n haar met bossen uit. Mijn hormoonspiegel blijkt in orde te zijn en verder heb ik de laatste tijd geen medicijnen geslikt die haaruitval kunnen veroorzaken.
Kweet ff niet meer wat ik moet doen............

Liefs,
Jelleke
Jelleke is offline   Met citaat reageren
Oud 13 september 2004, 15:31   #2
jennifer
jennifer
 
jennifer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juni 2004
Locatie: Friesland
Berichten: 178
Wink

Hoi Jelleke,

Toen ik de Diane-pil en daarvoor andere merken slikte, was er nog niks aan de hand, pas toen ik ermee ophield vanwege klachten, begon de haaruitval.
Je zou kunnen zeggen dat het( bij mij dan) een remmende invloed heeft gehad, die pil. Maar ik vraag mij dus wel af wat deze pil-hormonen hebben veroorzaakt. Voordat ik met de pil begon, toen ik nog een jaar of zestien was, had ik ook geen klachten m.b.t. mijn haar.
Nu gebruik ik de pil al gedurende meer dan een jaar niet meer, en hoop nog steeds dat m'n haar zich zal herstellen. Ik gebruik ook geen andere middelen.
Onderzoeken hebben uitgewezen dat ik verder gezond ben. M,n hormonen zijn in balans (wat je toch eigenlijk niet zou zeggen vanwege vette huid en jeugdpuistjes op m,n 48e), en bloed is op alle punten goed. Voel me ook goed, lichamelijk dan. Een succesverhaal zou ik het niet willen noemen, maar er is ook geen duidelijke oorzaak voor gevonden dus.
Maar dit geld voor een heleboel vrouwen (en mannen) op dit forum denk ik.
Eigenlijk zijn we allemaal op zoek naar een duidelijke aanwijzing, en proberen gewoon de middelen uit die er op dit moment voor zijn. Wanneer er echt iets is dat de oorzaak aanpakt zou dit forum niet lang meer bestaan waarschijnlijk.
We zouden dan wel met z'n allen een groot feest organiseren!
Het spijt me , maar onder ons zijn er misschien wel mensen die baat hebben bij bepaalde medicijnen, maar voor iedereen ligrt de zaak weer anders en het is gewoon een kwestie van uitproberen. Helaas is het wel zo dat je het moet blijven gebruiken als iets helpt. Bij het stoppen ervan komt de haaruitval weer terug.
Sorry Jelleke ik had je graag beter willen helpen. Blijf toch contact houden, dat helpt in ieder geval ook!

Jennifer :
jennifer is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Haarwoordenboekje - Feedback en suggesties Tiuri Suggesties en feedback 107 1 februari 2013 14:59
Het grote haaruitval-boek... pindakaas AGA - Algemeen 5 17 februari 2004 20:36
Artikel: De kale waarheid Webmaster Mededelingen 0 30 juni 2003 14:46
Info over trichotillomanie, monique3 TTM - Algemeen 16 23 november 2002 00:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.