Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 maart 2014, 11:41   #31
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Mooi allemaal, maar wat als een kale kop je niet staat????
Ja ik had hetzelfde! Flinke kale plekken! en kaal/geschoren stond me echt totaal niet!!! En je hebt vrouwen die vallen op kale mannen en vinden die zelfs aantrekkelijk, maarja ik denk dat het voor mij beter is om haar te hebben
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2014, 19:59   #32
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Misschien staat kaal beter bij mannen met een mannelijk gezicht?
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 maart 2014, 20:46   #33
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Misschien staat kaal beter bij mannen met een mannelijk gezicht?
Dat sowieso. Mij staat het sowieso ook niet. Ik heb een smal en klein hoofd. Als ik dan kaal zou zijn, lijk ik eerder een patiënt als een stoere vent. HT zou mijn laatste redding zijn. zover is het nog LANG niet.
themen is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2014, 03:03   #34
james200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Berichten: 126
Ik vind het een beetje onzin wat jullie zeggen. Haar is niet belangrijk wordt er gezegd, maar bijvoorbeeld kleding, schoenen en een verzorgd gebit wel. Da's raar natuurlijk. Je haar of kapsel is een onderdeel van je uiterlijk wat net zo telt als de rest. En waarschijnlijk speelt je kapsel een grotere rol dan wat voor sokken je aan hebt.

Het is een beetje hetzelfde als vrouwen die 20 kilo te zwaar zijn en hopen door een zogenaamd 'pittig' kort kapsel (vaak rood geverfd of met felle kleuren) er leuk uit zien. Onzin. Voor mannen die niet op dik vallen ben je nog steeds onaantrekkelijk.

Als je kaal wordt of bent en een kale kop staat je niet, dan ben je gewoon minder aantrekkelijk. Je zou er aantrekkelijker uit kunnen zien. Punt uit. Of je nou een leuke zelfverzekerde uitstraling hebt of niet. Pas, als je dát kan accepteren, dan ben je in balans.

Laatst gewijzigd door james200; 20 maart 2014 om 03:07
james200 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2014, 15:48   #35
Nic
HaarWeb lid
 
Nic's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 182
Geslacht:
Ik kies er bewust voor om niet kaal door het leven te gaan, maar een aantal leuke pruikjes op te zetten. Het oog wil toch ook wat.. bovendien zet ik die pruik niet op voor mijn man, maar voor mezelf.

Toch is je uitstraling volgens mij het allerbelangrijkste. Als je jankend dor het leven gaat, omdat je kaal wordt, ben je geen aantrekkelijk persoon meer om mee om te gaan. Ik durf het neer te schrijven, ik heb zelf mijn eigen gezin jarenlang stress bezorgd met mijn huilbuien als ik tijdens het douchen weer 500 haren het afvalputje in zag glijden. Op een dag dacht ik: nu is het genoeg, geen gejank meer, tijd om de tranen te drogen!
Mijn man en kinderen zien liever een vrolijke moeder met weinig haar, dan een treurig mens.

Ik heb eens een interview gelezen van een man die bij een brand vreselijk was verminkt. Hij ging gewoon door het leven met een verbrande kop (ook kaal!) maar had zo'n fantastische instelling en uitstraling. Ik was er gewoon van onder de indruk. Maar misschien dat vrouwen wat minder om het uiterlijk van hun man geven dan andersom.. ik vind het wel heel belangrijk dat een man schoon is op zichzelf, en zijn gebit goed verzorgt, dan dat hij verpletterend knap is. Hoewel ik daar uiteraard niks op tegen heb.

Laatst gewijzigd door Nic; 20 maart 2014 om 15:53
Nic is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2014, 16:19   #36
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james200 Bekijk bericht
Ik vind het een beetje onzin wat jullie zeggen. Haar is niet belangrijk wordt er gezegd, maar bijvoorbeeld kleding, schoenen en een verzorgd gebit wel. Da's raar natuurlijk. Je haar of kapsel is een onderdeel van je uiterlijk wat net zo telt als de rest. En waarschijnlijk speelt je kapsel een grotere rol dan wat voor sokken je aan hebt.

Het is een beetje hetzelfde als vrouwen die 20 kilo te zwaar zijn en hopen door een zogenaamd 'pittig' kort kapsel (vaak rood geverfd of met felle kleuren) er leuk uit zien. Onzin. Voor mannen die niet op dik vallen ben je nog steeds onaantrekkelijk.

Als je kaal wordt of bent en een kale kop staat je niet, dan ben je gewoon minder aantrekkelijk. Je zou er aantrekkelijker uit kunnen zien. Punt uit. Of je nou een leuke zelfverzekerde uitstraling hebt of niet. Pas, als je dát kan accepteren, dan ben je in balans.
Precies! Mannen die hun hele hoofd kaal scheren zijn vaak mannen die kalend zijn... Volgens mij heb ik nog nooit iemand ontmoet die zijn hoofd kaal scheert terwijl die nog een flinke bos haar heeft.
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2014, 16:28   #37
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Opblaaskrokodil Bekijk bericht
Precies! Mannen die hun hele hoofd kaal scheren zijn vaak mannen die kalend zijn... Volgens mij heb ik nog nooit iemand ontmoet die zijn hoofd kaal scheert terwijl die nog een flinke bos haar heeft.
Tuurlijk wel, ken er tot grote ergenis een aantal.

Zij doen het voor hun lol; en ik doe er alles aan om juist niet kaal te zijn.
Het is een gekke wereld .
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 20 maart 2014, 16:48   #38
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Tuurlijk wel, ken er tot grote ergenis een aantal.

Zij doen het voor hun lol; en ik doe er alles aan om juist niet kaal te zijn.
Het is een gekke wereld .
haha precies!
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2014, 12:24   #39
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Kaal of gemillimeteerd staat gewoon stoerder, agressiever en laat dat nou net de vrouwtjes aantrekken.
Als je niet aantrekkelijk eruit ziet dan doet een bos helemaal niks, nada.het maakt niks uit.
Ik ken genoeg mensen die er met haar geen succes bij de vrouwtjes hebben en kale kerels waar de meiden op geilen puur omdat ze er stoer uit zien. Kijk maar eens naar mariniers etc
Gewoon milimeteren, flinkgaan trainen met gewichten en een tattoo nemen, de rest komt vanzelf
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2014, 12:49   #40
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Kaal of gemillimeteerd staat gewoon stoerder, agressiever en laat dat nou net de vrouwtjes aantrekken.
Als je niet aantrekkelijk eruit ziet dan doet een bos helemaal niks, nada.het maakt niks uit.
Ik ken genoeg mensen die er met haar geen succes bij de vrouwtjes hebben en kale kerels waar de meiden op geilen puur omdat ze er stoer uit zien. Kijk maar eens naar mariniers etc
Gewoon milimeteren, flinkgaan trainen met gewichten en een tattoo nemen, de rest komt vanzelf
Haha ja maar dat is een stijl wat bij mekaar hoort vind ik, tattoo spieren en milimeteren. Ik hou der ook van maar weet zeker dat er zo niet veel zijn op dit forum
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 21 maart 2014, 14:24   #41
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Opblaaskrokodil Bekijk bericht
Haha ja maar dat is een stijl wat bij mekaar hoort vind ik, tattoo spieren en milimeteren. Ik hou der ook van maar weet zeker dat er zo niet veel zijn op dit forum
Gewoon doen kerel
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2014, 20:14   #42
Pe84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 54
inderdaad, kijk maar naar Vin Diesel, of Dwayne "the rock" Johnson, Jason statham, bruce willis. geen haar maar wel succes bij de vrouwen.
Pe84 is offline   Met citaat reageren
Oud 22 maart 2014, 22:53   #43
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pe84 Bekijk bericht
inderdaad, kijk maar naar Vin Diesel, of Dwayne "the rock" Johnson, Jason statham, bruce willis. geen haar maar wel succes bij de vrouwen.
Dat is inderdaad een heel representatieve doorsnede van de gemiddelde man
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2014, 14:00   #44
Pe84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 april 2009
Berichten: 54
inderdaad ik wil maar zeggen er zijn genoeg lelijke mannen met haar, zowel als lelijke kale mannen, maar er bestaan genoeg mooie kale mannen ook
Pe84 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 maart 2014, 14:33   #45
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
OK was mijn sarcasme niet duidelijk genoeg?

Maar goed je achterliggende gedachte is wel juist. Iedereen vind iets anders aantrekkelijk.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.