Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

 
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 10 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 16 december 2016, 17:55   #14
CarlaBosman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 253
Geslacht:
Hoi allemaal, ben weer terug van vakantie. Charlie, wat jammer dat je pruik je teleurstelde. Maar misschien verdient hij nog een kansje.

Ben je al bedreven in het opzetten van zo'n pruik? Als hij niet helemaal goed zit, kan dat heel raar en onnatuurlijk aandoen. Dus in de nek op de goede plaats (tot over die knobbels onderaan je schedel), oorflappen symmetrisch, goed omgebogen, al het haar netjes van onder de rand pulken en dan heel cruciaal: de juiste hoogte op het voorhoofd?

Kreeg je je eigen haar er goed onder, had je een kapje of zo?

Lag het aan de kleur dat hij niet natuurlijk stond? Je zegt dat hij gek hoog zat bovenop, maar zat de cap dan wel goed? Het leek me wel een model met wat volume, maar ook weer niet zo gek veel.

Vaak zag ik online al de tip dat als een nieuwe pruik je in eerste instantie niet bevalt - dit is dus een vrij bekend verschijnsel, ook bij veteranen - je hem een paar dagen kunt wegleggen en dan later weer eens proberen als je er weer zin in hebt. Hij zit dan net anders, je stemming is anders en dan kan het zomaar meevallen.

En de eerste keer zo'n volledig haarwerk is vreemd, onwennig. Je herkent jezelf even niet. Maar dat kan over gaan en dan is die nieuwe 'ik' misschien best wel leuk. Nee, het is niet je 'biohaar' en dat wordt het ook nooit. Maar het kan wel 'eigen' worden (is mijn ervaring, na ruim twee jaar).

Groetjes, Carla
CarlaBosman is offline   Met citaat reageren
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.