Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Haarwerken/camouflage > Haarwerken

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 3 juni 2014, 19:48   #136
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Vandaag op andere locatie in vergadering.
Een collegá'tje, die weet dat ik haarwerken draag, ging naast mij zitten. Zij keek mij aandachtig aan, keek naar mijn haar, keek nog eens, aan de voorkant, aan de achterkant, aan de zijkant; ze zat zowat bij mij op schoot

Ik zeg: Zit je mijn vlooien te tellen?
Haahahaa nee joh: ik zit te kijken of ik kan ontdekken of het nu echt haar of nep haar is. Ik kan niet zien of het een haarwerk is; is dit weer je eigen haar?

Whoehahahahahaaa neen het is een haarwerk, maar soms net zo eigenwijs en springerig als mijn eigen haar
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2014, 19:15   #137
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
Vandaag op andere locatie in vergadering.
Een collegá'tje, die weet dat ik haarwerken draag, ging naast mij zitten. Zij keek mij aandachtig aan, keek naar mijn haar, keek nog eens, aan de voorkant, aan de achterkant, aan de zijkant; ze zat zowat bij mij op schoot

Ik zeg: Zit je mijn vlooien te tellen?
Haahahaa nee joh: ik zit te kijken of ik kan ontdekken of het nu echt haar of nep haar is. Ik kan niet zien of het een haarwerk is; is dit weer je eigen haar?

Whoehahahahahaaa neen het is een haarwerk, maar soms net zo eigenwijs en springerig als mijn eigen haar

Tof hé, Astrid. Zo'n leuke reacties en verwonderingen zijn goed voor ons zelfvertrouwen.

2 vrouwelijke collega's die het weten, zeiden vorige week tijdens de middagpauze dat mijn haarwerk zeer goed geslaagd is en dat je er niets van merkt dat het synthetisch is. Ze waren geïnteresseerd in het binnenwerk en of dit wel goed vast zit en zo. Via een website van haarwerken heb ik hen dit dan getoond. Ze waren versteld van de vele verschillende mooie modellen die er te koop zijn.

Ondertussen nog tientallen collega's gezien van andere vestigingen die mij nog niet gezien hadden met m'n ander haar en van allen toffe reacties gekregen.

Groetjes.
Marleen
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2014, 22:07   #138
Nic
HaarWeb lid
 
Nic's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 september 2006
Berichten: 182
Geslacht:
Leuk, Marleen!!
Nic is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juni 2014, 22:18   #139
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ja, Marleen. Fijn dat het zo gaat en dat je toffe reacties krijgt. Dat had je niet gedacht hé, dat een haarwerk je 'gewoon' blij kan maken

Op mijn werk weet ondertussen bijna iedereen dat ik haarwerken draag en ze hebben respect voor me en vinden dat ik er zo 'luchtig' mee omga. Om er niet meer 'geheimzinnig' over te doen vind ik zelf veel prettiger!

Ik vind het ook nog steeds leuk om op internet te zoeken/snuffelen/kijken naar leuke vlotte haarwerkjes. Het is in ieder geval een leuke bezigheid !

Gisteren zag ik een vrouw bij de bushalte, Ze had lang haar en bovenop een hele grote kale kruin (typisch mannelijke kaalheid). Echt een hele grote ronde kale plek; ik had met haar te doen! Het liefst had ik een mooi haarstukje op die kale plek geplakt!!

Ik zag ook dat iedereen naar haar keek! Best wel genant.
Maar om nu 'zomaar' iemand aan te spreken vind ik ook zo wat. Kan best zijn dat zij haar haar heeft geaccepteerd en daarom zo door blijft lopen. Ik respecteer ieders mening, maar ik had toch met haar te doen, omdat ik weet dat je ook anders/mooier voor de dag kan komen.......................
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2014, 19:45   #140
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
Ik zie ook altijd wie er haarproblemen heeft als ik op stap ga. Heel dikwijls zie ik in de supermarkt oudjes, van meer dan 70 jaar schat ik, met een kale kruin. Dan voel ik me gelukkig dat ik met mijn mooie haarwerk voor de dag kan komen.
Zomaar naar die vrouwtjes stappen en over mijn haarwerk spreken, durf ik wel niet en vind ik eigenlijk niet gepast.
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2014, 19:58   #141
Marlyscka
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2007
Locatie: Belgium, Antwerp
Berichten: 24
Geslacht:
Hey mamamarleen. Waar heb jij je haarwerk gekocht? Ik ben ook van België. Vorig jaar in juli heb ik een haarwerk gekocht, maar ik heb het nog altijd niet opgezet. Ik heb nu heel kort haar en het haarwerk heeft middellang haar en ik ben er zeker van dat iedereen het gaat zien.
Ik had graag naar die bijeenkomst gegaan in Nederland, maar het is zo ver en ik heb geen auto. Zijn er nog mensen van België die naar die bijeenkomst gaan?
Marlyscka is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2014, 20:29   #142
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlyscka Bekijk bericht
Hey mamamarleen. Waar heb jij je haarwerk gekocht? Ik ben ook van België. Vorig jaar in juli heb ik een haarwerk gekocht, maar ik heb het nog altijd niet opgezet. Ik heb nu heel kort haar en het haarwerk heeft middellang haar en ik ben er zeker van dat iedereen het gaat zien.
Ik had graag naar die bijeenkomst gegaan in Nederland, maar het is zo ver en ik heb geen auto. Zijn er nog mensen van België die naar die bijeenkomst gaan?
Hallo Malyscka,
ik heb op 3 december 2013 mijn eerste haarwerk gekocht in de zaak Devos, Kuurne. Ik ben er heel tevreden over qua service en hulp bij het kiezen van een gepast haarwerk. Die mevrouw is heel rustig, discreet, vriendelijk en behulpzaam. Je kan buiten de openingsuren van de winkel een afspraak maken zodat je rustig in een afzonderlijk "pashokje" kan kiezen.

Ik draag het model Risk van Ellen Wille. Kleur : expression mix. Op 17 januari 2014 heb ik dan van hetzelfde model een 2de gekocht omdat ik toch niet meer zonder hw naar buiten kan en zo heb ik dan 1, om te werken en 1 voor in mijn vrije tijd. Vooraan vallen ze elk een beetje anders.
Ik droeg mijn haar altijd kort, maar niet super kort, en nu is mijn haarwerk nog korter. Van iedereen krijg ik super mooie reacties en ze vinden mij er jonger uit zien. Dit is altijd leuk om te horen, niet waar ?

hopelijk vind je een leuk model. Je zal er je veel beter en zelfzekerder mee voelen.

groetjes en tot hoors.

Marleen
ik kan ook niet naar de bijeenkomst in Nederland. Jammer genoeg te ver.

welk model haarwerk heb jij ?
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2014, 20:41   #143
Marlyscka
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2007
Locatie: Belgium, Antwerp
Berichten: 24
Geslacht:
Hey Marleen, ik heet trouwens ook Marleen.
Ik weet niet hoe het model heet. Ik heb het bij Tophaar in Eindhoven gekocht. Het was van de oude collectie en er staat geen naam in. Maar toen had ik halflang haar en nu dus niet meer. Met kort haar lijk je toch meer haar te hebben dan met langer haar. Maar ik ben mijn korte haar ook al beu, veel kan ik er niet mee doen. Ik heb ook al meer dan 20 jaar aga. Ik ga eens opzoeken welk model jij heb.
Groetjes
Marleen
Marlyscka is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2014, 20:48   #144
Marlyscka
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2007
Locatie: Belgium, Antwerp
Berichten: 24
Geslacht:
Het is inderdaad een mooi modelletje.
Marlyscka is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2014, 21:00   #145
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Jammer dat jullie niet kunnen komen naar onze mini bijeenkomst, maar begrijpelijk. Het is al binnenkort en we laten jullie - natuurlijk - weten hoe het is geweest. We hebben er allemaal zin in en kijken er naar uit om elkaar te ontmoeten.

@Marlyscka, als je haarwerk nog in goede staat is en de kleur bevalt je nog steeds dan kan je er misschien (bij Tophaar of een andere goede haarwerker) iets af laten knippen of een ander modelletje erin laten knippen.
Ik heb ook een keer een ander modelletje in een synthetisch haarwerk laten knippen en dat is me prima bevallen.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2014, 21:14   #146
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Hier zie je hoe mooi de Risk is:
http://www.wigs.com/risk-by-ellen-wille.html

Erg populair op dit moment.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 juni 2014, 23:11   #147
Marlyscka
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2007
Locatie: Belgium, Antwerp
Berichten: 24
Geslacht:
Ja Astrid, dat had ik ook al gedacht om er een ander model in te laten knippen. Ik wou het eerst aan een gewone kapper vragen, maar misschien toch beter door een goede haarwerker.
Marlyscka is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2014, 17:43   #148
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ik zou naar een goede haarwerker gaan, die ervaring heeft met knippen van synthetische haarwerken. Je weet het: eraf is eraf!
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2014, 20:48   #149
mamamarleen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 februari 2010
Locatie: België
Berichten: 184
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astrid26 Bekijk bericht
Hier zie je hoe mooi de Risk is:
http://www.wigs.com/risk-by-ellen-wille.html

Erg populair op dit moment.
Zo heb ik mijn model Risk nog niet gezien op internet. Bedankt om dit te bezorgen, Astrid.
ik draag het mijne bovenaan en vooraan platter dan op de foto's van deze site. Zoals ze het hier tonen vind ik best wel hip maar ik ben bang dat je vooraan de doorzichtige rand toch zal zien. Op foto kunnen ze dat gemakkelijk verdoezelen.

Ik zal het eens proberen om mijn hw anders te stylen.

groetjes
marleen
__________________
Sinds mijn 17 jaar AGA. Na 27 jaar frustraties en gesukkel met medicatie, camouflage en zelfs een zinloze haartransplantatie, draag ik sinds december 2013 een haarwerk. Nu heb ik mijn zelfvertrouwen terug !!!
mamamarleen is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juni 2014, 21:31   #150
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Gelspray - speciaal voor synthetisch haar - gebruiken

Klein beetje op je haarwerk sprayen en als het nog vochtig is modelleren; doet wonderen voor je haarwerkje. OF heel licht (bijv. je pony of bovenop) touperen.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.