Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 13 stemmen, 4,85 gemiddeld. Weergave
Oud 10 mei 2004, 17:34   #196
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Het is idd wel érg vaag dat die vent nu echt helemaal niet meer reageert.
Misschien mag hij niet liegen van z`n mamma
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2004, 17:01   #197
jemig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 46
Ik ben na 2 maand gestopt met Alopesan. Nu zullen de meeste denken.. ga nog even door. Maar de kans dat mijn haaruitval d.m.v. Alopesan stopt lijkt me niet zo groot. Ze zeggen vaak dat je het 3 maand moet aanzien, maar dan moet er in die 2 maand toch wel enige reactie van je lichaam komen? (dus minder haarverlies) Het is toch niet zo dat in 1x je haarverlies gestopt is. Daarom denk ik dat als ik doorga alleen maar onnodig veel haar zal verliezen, want dat was wel wat Alopesan veroorzaakte; droog, lelijk haar en daarbij haaverlies. Nu moet ik naar andere oplossingen zoeken en denk dus dat finasteride de volgende stap is...
jemig is offline   Met citaat reageren
Oud 11 mei 2004, 19:09   #198
pindakaas
pindakaas the 2nd.
 
pindakaas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2003
Berichten: 1.798
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemig
Ik ben na 2 maand gestopt met Alopesan. Nu zullen de meeste denken.. ga nog even door. Maar de kans dat mijn haaruitval d.m.v. Alopesan stopt lijkt me niet zo groot. Ze zeggen vaak dat je het 3 maand moet aanzien, maar dan moet er in die 2 maand toch wel enige reactie van je lichaam komen? (dus minder haarverlies) Het is toch niet zo dat in 1x je haarverlies gestopt is...
Euh... eigenlijk is die 3 maanden niet voor iedereen gelijk he... bij de één kan het langer duren (dat zou jij bijv. kunnen zijn) Die 3 maanden is alleen maar aangehouden omdat daar ongeveer de 'meesten' enig resultaat zien/waarnemen. Ik bedoel hier in geen geval mee dat je door moet gaan met Alopesan, maar zie het als een advies om in de toekomst langer door te gaan met een middel. En als dat nou fina, duta of alopesan is, 2 maanden is echt véél te kort om hierover een oordeel te geven...

Jouw haaruitval is toch ook niet 2 maanden geleden begonnen..??
(hier gingen toch ook jaren overheen...)
__________________

M
y

r
e
g
i
m
e
n

finasteride

e
n

cetirizine



--'blablabla'--
pindakaas is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2004, 14:15   #199
promo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2004
Berichten: 3
Cool mijn ervaring

Ok zal mijn verhaal hier ook eens wegzetten.

Op mijn 18e begon ik inhammen te krijgen en op mijn 21e besloot ik hier iets aan te gaan doen. Eerst ben ik begonnen met aminexil. Dit heb ik een jaar gedaan zonder resultaat. Koste me veel geld.

Op mijn 22e ben ik begonnen met vitamindepillen (centrum), alopesan van vitamust en monoxidil van cheapregaine.nl. Hiernaast ben ik gestopt met roken en begonnen met regelmatig sporten.

Dit doe ik nu al een jaar en ik ben supertevreden met het resultaat. Haaruitval is zo goed als gestopt en mijn haar ziet er veel beter uit. Ik begon een jaar geleden een doorschijnende kruin en haarlijn te krijgen. Nu zie je hier niets meer van. Kruin is mooi dicht en haarlijn ziet er gezond uit.

Ik weet zeker dat als ik dit allemaal niet had gedaan ik een dikke kale plek achter op me kop had gehad en inhammen voor op me kop waar ik depressief van zou worden. Mijn vader was volledig kaal voor zijn 30e en alle mannen aan mijn moeders kant van de familie zijn ook allemaal volledig kaal. Als ik nu eens kijk naar mijn neven (en ik heb er ontzettend veel) dan zie ik duidelijk dat hun steeds kaler en kaler worden en ik gewoon hetzelfde blijf.

Mijn tip aan iedereen hier is probeer ook gezonder te leven, stoppen met roken en sporten scheelt ook heel erg veel. Dit samen met alopesan en monoxidil was voor mij genoeg om haaruitval te stoppen.

p.s. Nooit bijwerkingen gehad, zelfvertrouwen terug en ik heb een supersonisch sexleven

Laatst gewijzigd door promo; 12 mei 2004 om 14:26
promo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2004, 14:21   #200
peter10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 289
Smile

altijd leuk, een postief bericht......
Maar heb je ook last gehad van een shedding bij het gebruik van alopesan ? Dus dat je haar de eerste maanden meer uitviel, dunner werd ?

Laatst gewijzigd door peter10; 12 mei 2004 om 14:36
peter10 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2004, 14:40   #201
promo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 april 2004
Berichten: 3
Ik heb nooit echt bewust een shedding meegemaakt. Toen ik begon was ik nog maar 22 he. Ik ging toen naar een NW2 toe maar ben nu meer een NW1.

Je moet er wel op tijd bij zijn denk ik. Als je dit probeert als je NW3 NW4 zul je mischien iets veel heftigers willen hebben.

Ik merkte eigelijk al na twee weken dat ik er veel minder haren uitvielen. Normaal zat echt heel mijn bed onder de haren nu zijn dat er maar een paar.

Laatst gewijzigd door promo; 12 mei 2004 om 14:45
promo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 mei 2004, 17:01   #202
jemig
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 maart 2004
Berichten: 46
Promo heeft gelukkig een positief verhaal. Maar ik merk al dat zijn lichaam heel anders reageert op Alopesan als de mijne. Ik heb eigenlijk al snel in een shedding gezeten en mijn haar begon droog te worden. Nu heb ik ook nog geen zichtbare kale plekken en valt niemand nog niets op. Dus misschien maakt het ook uit in wat voor NW je zit..
jemig is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2004, 15:02   #203
Hamsterhein
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2004
Berichten: 13
ehm vrij nieuwe user (ben ik bij de weg ook) die zichzelf promo(tie) noemt en positieve resultaten behaalt, ruikt naar ... ach misschien ben ik gewoon pessimistisch
Hamsterhein is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2004, 15:47   #204
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Kan me niet voorstellen in dit geval. Promo laat gewoon een positief geluid horen, er wordt hier toch al zoveel gezucht en ge-ach-en-wee-d.
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2004, 20:32   #205
peter10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 februari 2004
Berichten: 289
even een algemene vraag ; wanneer weet je dat je haaruitval gestopt is ?
Het is toch niet meer dan normaal dat je haren verliest tijdens het douchen en dat er een paar haren op je kussen ligt na een nacht slapen ?
Betekent "haaruitval gestopt" dat je echt geen haren meer verliest ? dit kan ik me bijna niet voorstellen omdat dat toch voor een deel een noodzakelijk biologisch proces is.......
peter10 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2004, 00:39   #206
jenssen
regime:
 
Geregistreerd: 26 november 2003
Berichten: 47
Alopesan

Ik heb een positief resultaat gebruik het nu 6 weken en echt nergens last iets wat droge haar is helemaal weg met de rozemarijn shampo gaat echt super
jenssen is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2004, 08:25   #207
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door promo
Op mijn 18e begon ik inhammen te krijgen en op mijn 21e besloot ik hier iets aan te gaan doen. [...] Ik ging toen naar een NW2 toe maar ben nu meer een NW1.
Promo: Je wilt toch niet beweren dat je met vitamines, alopesan400 en minoxidil je inhammen hebt dichtgekregen? Dat gaat er bij mij niet in zonder foto's.
Tiuri is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2004, 11:14   #208
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Dat zegt hij toch ook niet, hij geeft aan dat ie weer wat richting NW1 is gegaan. Staat nergens dat hij zn inhammen weer helemaal vol heeft gekregen
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2004, 13:45   #209
Hamsterhein
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 maart 2004
Berichten: 13
ook ik slik mijn laatste potje alopesan leeg, maar ik raak er hoe langer meer van overtuigd dat we als we ergens het etiquette 'natuurlijk' opplakken dat het in ons ogen meteen een geweldig middel is.
Het verhaal van promo gaat er bij mij niet, klinkt puur als marketing, verder lees ik ergens op dit forum dat jaapie nota bene reseller van alopesan, toch wel ook heel graag duta wil gaan slikken???

Misschien ben ik te negatief omdat alopesan nog geen vruchten bij mij heeft afgeworpen en mijn haaruitval alleen maar is toegenomen, ik realiseer me ook dat ik de laatste maanden harder ben gaan studeren en minder slaap dan voorheen , wellicht heeft dit ook invloed.

Nogmaals een paar onderzoeken zeggen me niets: Als ik onderzoekbureau A de opdracht geef om te onderzoeken waarom het boren naar aardgas in de waddenzee gunstig is, dan komen er voldoende redenen boven water drijven, vraag ik onderzoekbureau B om te onderzoeken waarom er juist niet geboord moet worden, dan vindt bureau B ook voldoende redenen.
Kortom het ligt aan je preferenties wat de uitkomst wordt, een echt onafhankelijk onderzoek bestaat niet.

Laatst gewijzigd door Hamsterhein; 18 mei 2004 om 14:10
Hamsterhein is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2004, 18:17   #210
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
onafhankelijke onderzoeken bestaan wel degelijk natuurlijk, dubbelblinde studies met genoeg proefpersonen door een onafhankelijke instantie. 1 onderzoek is echter niet voldoende, een onderzoek moet reproduceerbaar zijn, zodra een stuk of 4-5 onafhankelijke onderzoeken dezelfde uitslag hebben, dan kun je vrijwel zeker aannemen dat het in de praktijk ook echt zo is. Dat betekent dat de vele enkele onderzoeken mbt haargroeimiddelen simpelweg omdat ze niet herhaald zijn door anderen
niet heel betrouwbaar zijn.

Over Promo's stukje; ik geloof hem wel, maar dat doet er verder niet toe. Ik vindt het echter opvallend om te zien dat een onverdeeld positieve mededeling zo wantrouwend benadert wordt, Bij sommigen kan iets nou eenmaal goed uitpakken. En dat meldt hij waarschijnlijk niet om ons jaloers te maken of om iets te verkopen, gewoon om ons een hart onder de riem te steken.
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[saw palmetto] Bijwerkingen Heer Olivier Medicijnen/haargroeimiddelen 286 3 augustus 2018 13:26
[saw palmetto] Topical Tiuri Medicijnen/haargroeimiddelen 35 25 juli 2007 09:29
[saw palmetto] Hoe kom ik eraan? Francis Medicijnen/haargroeimiddelen 72 22 juli 2007 13:56
[saw palmetto] Invloed op sportieve prestaties jeandubois Medicijnen/haargroeimiddelen 10 10 september 2006 01:05


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:47.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.