Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 december 2017, 00:15   #1
Hry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 december 2017
Berichten: 1
Geslacht:
Graag hulp over hoeveel grafts ik ongeveer nodig heb

Hallo iedereen,

Ik vraag dit puur om te zien of mensen hetzelfde hebben gehad als mij en hoeveel grafts zij hebben moeten zetten. Ik ben een jongen van 22 jaar oud. Merk dat ik sinds mijn 20e al of eerder zelfs best haarverlies heb. De laatste tijd word het steeds meer jammer genoeg. Ik weet trouwens ook dat 22 nog best jong is. Maar wil liever nu nog een goed kapsel dan over 20 jaar. Weet iemand misschien ook wat op dit moment de beste haarkliniek is? Ben al tijden aan het zoeken. Maar kan nog niet de juiste vinden jammer genoeg. Ik heb al eerder nagevraagd hoeveel grafts ik nodig zou hebben op basis ban foto's. Maar krijt steeds verschillende antwoorden hier schiet ik weinig mee op.

Mijn voornaamste doel is natuurlijk de inhammen terugkrijgen en de haarlijn. Ik zit er de laatste tijd erg mee. Elke reactie word gewaardeerd.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_6207.jpg‎ (150,8 KB, 139x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_6208.jpg‎ (147,7 KB, 107x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_6209.jpg‎ (149,1 KB, 109x gelezen)
Hry is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2017, 08:47   #2
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Een inschatting op basis van jouw verhaal is moeilijk. Je zou op zijn minst een foto moeten plaatsen waarop de gewenste haarlijn is getekend.
In de eerste instantie denk ik dat jouw situatie redelijk overeenkomt met:

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=36626
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2017, 13:57   #3
sparge
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2017
Berichten: 98
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hry Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik vraag dit puur om te zien of mensen hetzelfde hebben gehad als mij en hoeveel grafts zij hebben moeten zetten. Ik ben een jongen van 22 jaar oud. Merk dat ik sinds mijn 20e al of eerder zelfs best haarverlies heb. De laatste tijd word het steeds meer jammer genoeg. Ik weet trouwens ook dat 22 nog best jong is. Maar wil liever nu nog een goed kapsel dan over 20 jaar. Weet iemand misschien ook wat op dit moment de beste haarkliniek is? Ben al tijden aan het zoeken. Maar kan nog niet de juiste vinden jammer genoeg. Ik heb al eerder nagevraagd hoeveel grafts ik nodig zou hebben op basis ban foto's. Maar krijt steeds verschillende antwoorden hier schiet ik weinig mee op.

Mijn voornaamste doel is natuurlijk de inhammen terugkrijgen en de haarlijn. Ik zit er de laatste tijd erg mee. Elke reactie word gewaardeerd.
Ik zou eerst kijken naar medicatie om de uitval te stoppen. En die een tijd gebruiken. Daarna een HT ondergaan.
__________________
Regime:
Dutasteride 0,5mg sinds 1-8-17
Minox 5% kirkland sinds 1-9-17

Behandelingen:
HT: BeauClinic, 14 juli 2017 (2569 grafts inhammen en kruin)
sparge is offline   Met citaat reageren
Oud 8 december 2017, 22:37   #4
inter
HaarWeb lid
 
inter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 september 2014
Berichten: 179
Geslacht:
Zeker nog geen HT nemen, probeer eerst fina/minox en kijk over een jaar of 5 verder.
inter is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2017, 02:24   #5
skullcrack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 augustus 2017
Berichten: 121
Geslacht:
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hry Bekijk bericht
Hallo iedereen,

Ik vraag dit puur om te zien of mensen hetzelfde hebben gehad als mij en hoeveel grafts zij hebben moeten zetten. Ik ben een jongen van 22 jaar oud. Merk dat ik sinds mijn 20e al of eerder zelfs best haarverlies heb. De laatste tijd word het steeds meer jammer genoeg. Ik weet trouwens ook dat 22 nog best jong is. Maar wil liever nu nog een goed kapsel dan over 20 jaar. Weet iemand misschien ook wat op dit moment de beste haarkliniek is? Ben al tijden aan het zoeken. Maar kan nog niet de juiste vinden jammer genoeg. Ik heb al eerder nagevraagd hoeveel grafts ik nodig zou hebben op basis ban foto's. Maar krijt steeds verschillende antwoorden hier schiet ik weinig mee op.

Mijn voornaamste doel is natuurlijk de inhammen terugkrijgen en de haarlijn. Ik zit er de laatste tijd erg mee. Elke reactie word gewaardeerd.
Hallo,

Ik denk dat onze haar situatie redelijk overeenkomt. Zie me topic http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=37050

Ik denk dat je moet denken tussen de 1200-2200 grafts. dit verschilt per kliniek. Transhair bood mij 1400 grafts aan en hairworld istanbul tussen de 2000 en 2200.

Gebruik je al camouflage middelen? dit werkt voor mij redelijk goed om me inhammen/ dunner haar aan de voorkant te bedekken.
Succes met je keuze
skullcrack is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.