Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 oktober 2017, 16:45   #1
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
HWI of ESTEWORLD

hallo iedereen,

ik ben op consult geweest bij zowel Esteworld als HWI. Ik was vastbesloten om naar Esteworld te gaan maar begon te twijfelen nadat ik meer begon te lezen over HWI (na aanleiding van de HT van lange Frans en Najib Amhali). Nu zit er wel een heel groot prijsverschil tussen HWI-CT en Esteword-accel. HWI is maar liefst 2x zo duur. Nu wil ik absoluut niet bezuinigen op een haartransplantatie, maar ik vraag mij af, komt dit grote prijsverschil wel tot uiting in het resultaat. Ik weet, het is een moeilijk te beantwoorden vraag maar wellicht heeft iemand nog input waardoor ik mijn keuze makkelijker kan maken.
Alvast bedankt,

Groet,

Mozart
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2017, 19:06   #2
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mozart Bekijk bericht
hallo iedereen,

ik ben op consult geweest bij zowel Esteworld als HWI. Ik was vastbesloten om naar Esteworld te gaan maar begon te twijfelen nadat ik meer begon te lezen over HWI (na aanleiding van de HT van lange Frans en Najib Amhali). Nu zit er wel een heel groot prijsverschil tussen HWI-CT en Esteword-accel. HWI is maar liefst 2x zo duur. Nu wil ik absoluut niet bezuinigen op een haartransplantatie, maar ik vraag mij af, komt dit grote prijsverschil wel tot uiting in het resultaat. Ik weet, het is een moeilijk te beantwoorden vraag maar wellicht heeft iemand nog input waardoor ik mijn keuze makkelijker kan maken.
Alvast bedankt,

Groet,

Mozart
Ik heb ook getwijfeld tussen beide. Mijn keuze is gevallen op HWI vanwege de transparantie. Zij presenteren resultaten op fb/Instagram in een prospectieve setting (dus niet achteraf alleen de beste resultaten posten). Daarnaast vond ik de resultaten beter bij HWI en had ik bij hairworld een beter gevoel.

Groet,
Nicolaas
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2017, 20:43   #3
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Op de website van Esteworld staan veel goede eindresultaten en ook mensen die nu onderweg zijn naar een resultaat. Waaronder veel normale mensen in plaats van VIPS die een gratis behandeling krijgen dat vind ik transpiranter.

Ik vind dat de FUECT van HWI nergens onderbouwd wordt en wordt ook nergens anders gedaan. De acell die heeft een FDA goedkeuring en wordt in Amerika en elders in de wereld ook wordt uitgevoerd dat geeft mij toch wat meer vertrouwen.
De extra FUECTS is gewoon een andere naam voor mesotherapy als ik het apparaat en methode bekijk dat vind ik misleidend.

Ook vind ik dat ze bij HWI veel resultaten tonen van mensen met dik en vooral zwart donor haar. Dat vind ik niet een realistische afspiegeling en dat zie ik wel op de website van Esteworld.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2017, 21:01   #4
Tony90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2017
Berichten: 6
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Op de website van Esteworld staan veel goede eindresultaten en ook mensen die nu onderweg zijn naar een resultaat. Waaronder veel normale mensen in plaats van VIPS die een gratis behandeling krijgen dat vind ik transpiranter.

Ik vind dat de FUECT van HWI nergens onderbouwd wordt en wordt ook nergens anders gedaan. De acell die heeft een FDA goedkeuring en wordt in Amerika en elders in de wereld ook wordt uitgevoerd dat geeft mij toch wat meer vertrouwen.
De extra FUECTS is gewoon een andere naam voor mesotherapy als ik het apparaat en methode bekijk dat vind ik misleidend.

Ook vind ik dat ze bij HWI veel resultaten tonen van mensen met dik en vooral zwart donor haar. Dat vind ik niet een realistische afspiegeling en dat zie ik wel op de website van Esteworld.
Die VIPS hebben toch uiteindelijk gekozen om hun haren onder handen te laten nemen door zelfde dokters in Istanbul die mij onder handen hebben genomen. Gratis of niet ze verdienen hun kost door hun looks en ze kiezen voor HWI..
Tony90 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 oktober 2017, 21:33   #5
Morientes
HaarWeb lid
 
Morientes's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 december 2004
Berichten: 592
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
Op de website van Esteworld staan veel goede eindresultaten en ook mensen die nu onderweg zijn naar een resultaat. Waaronder veel normale mensen in plaats van VIPS die een gratis behandeling krijgen dat vind ik transpiranter.

Ik vind dat de FUECT van HWI nergens onderbouwd wordt en wordt ook nergens anders gedaan. De acell die heeft een FDA goedkeuring en wordt in Amerika en elders in de wereld ook wordt uitgevoerd dat geeft mij toch wat meer vertrouwen.
De extra FUECTS is gewoon een andere naam voor mesotherapy als ik het apparaat en methode bekijk dat vind ik misleidend.

Ook vind ik dat ze bij HWI veel resultaten tonen van mensen met dik en vooral zwart donor haar. Dat vind ik niet een realistische afspiegeling en dat zie ik wel op de website van Esteworld.
Om nog maar even terug te komen op de Mesotherapy en Acell. Beide zijn niet bewezen in relatie met haaruitval/haargroei. Acell is inderdaad FDA approved, echter als behandeling voor wondgenezing en niet in relatie met haargroei... over misleiding gesproken

Naar mijn mening zijn beide gewoon een pure marketingtruc om toch nog meer te verdienen aan een cliënt dan alleen de goedkope haartransplantatie in Turkije.

Daarbij laat ik met niet uit over de kwaliteiten betreft haartransplantatie van Esteworld of HWI, omdat ik hier geen ervaring mee heb.
__________________
Regime:

Essengen 6 Plus 1ml s'avonds
Morientes is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2017, 11:25   #6
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Heren super bedankt voor jullie input tot dusver! Groet mozart
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2017, 08:03   #7
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Als HWI 2x zo duur is als Esteworld, is de keuze toch niet zo moeilijk ?

Je hebt blijkbaar al de keuze gemaakt voor een Turkse kliniek en (dus) als hoofdcriteria, de prijs.

Die bij behandelingen zou ik links laten liggen....niet bewezen en een pure marketing tool.
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2017, 09:54   #8
Tampert II
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2017
Berichten: 176
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Als HWI 2x zo duur is als Esteworld, is de keuze toch niet zo moeilijk ?

Je hebt blijkbaar al de keuze gemaakt voor een Turkse kliniek en (dus) als hoofdcriteria, de prijs...
Inderdaad. Blijkbaar zijn als vanzelfsprekend Turkse klinieken de enige opties voor je. Wat ik dan niet goed begrijp is dat je schrijft:

Nu wil ik absoluut niet bezuinigen op een haartransplantatie

Dus het verhaal is nu dat je naar Turkije gaat omdat kwaliteit best wel wat mag kosten...
Tampert II is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2017, 17:59   #9
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Het is allebei niks met die achterlijke megasessies.

Een paar jaar geleden ging heel bekend Nederland naar Coen Gho en nu moeten we de wonderbaarlijke
verhalen van deze 2 klinieken geloven....

Moraal van het verhaal: Gewoon standje 1 en met je hoofd in de zon
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2017, 21:20   #10
Lindeman1980
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 mei 2017
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Het is allebei niks met die achterlijke megasessies.

Een paar jaar geleden ging heel bekend Nederland naar Coen Gho en nu moeten we de wonderbaarlijke
verhalen van deze 2 klinieken geloven....

Moraal van het verhaal: Gewoon standje 1 en met je hoofd in de zon
Netjes onderbouwt bericht van je Dino33. Waardige aanvulling in deze topic. Chapeau!
Lindeman1980 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2017, 22:05   #11
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Het is allebei niks met die achterlijke megasessies.

Een paar jaar geleden ging heel bekend Nederland naar Coen Gho en nu moeten we de wonderbaarlijke
verhalen van deze 2 klinieken geloven....

Moraal van het verhaal: Gewoon standje 1 en met je hoofd in de zon
Pfoe altijd fijn die pessimistische boventoon in de berichten van Dino. Keurig, ga zo door.
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2017, 23:59   #12
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Mijn keuze voor Esteworld of HWI kwam voornamelijk door het bijproduct accel en ct..... dit wordt in Nederland niet verkocht. Daarnaast heb ik heel veel research gedaan en Mijn gevoel zegt dat sommige klinieken in Turkije beter zijn dan hier in Nederland. Nu hen ik het niet specifiek over este of hwi, want ik zie zeker dramatische sessies voorbijkomen. Vandaag heb ik veel gelezen op Engelse en Amerikaanse varianten van haarweb en via deze sites ben ik bij een aantal zeer interessante Turkse klinieken terecht gekomen. Ik noem bijvoorbeeld Asmed en Fue-HLC (dr Öztan). Vooral die laatste krijgt waanzinnige feedback. Chirurg doet de hele ingreep zelf en doet niet meer dan 1200 grafts per dag. Ik zie een hele hoge densiteit bij patiënten die daar geweest zijn en dit onafhankelijk posten. Geldt ook voor Asmed trouwens. Ik vraag mij nu ook af waarom bijna iedere Nederlander die naar Turkije gaat voor Este of HWI kiest, terwijl er zoveel meer is.

Ik vind het erg lastig om een goede keuze te maken. Mijn gevoel zegt echter dat de beste resultaten niet in Nederland te behalen zijn.

Ik weet, ik spreek nu Mn eigen topic nu een beetje tegen������. Ik dank iedereen voor de reactie van vandaag.

Laatst gewijzigd door mozart; 28 oktober 2017 om 00:02
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2017, 00:07   #13
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairCoach Bekijk bericht
Als HWI 2x zo duur is als Esteworld, is de keuze toch niet zo moeilijk ?

Je hebt blijkbaar al de keuze gemaakt voor een Turkse kliniek en (dus) als hoofdcriteria, de prijs.

Die bij behandelingen zou ik links laten liggen....niet bewezen en een pure marketing tool.
Als mijn hoofdcriteria de prijs zou zijn zou ik niet voor hwi kiezen.....ik heb een offerte ontvangen en ik kan je vertellen dat ze inmiddels Nederlandse tarieven rekenen

Laatst gewijzigd door mozart; 28 oktober 2017 om 00:08 Reden: Spelling
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2017, 00:09   #14
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert II Bekijk bericht
Inderdaad. Blijkbaar zijn als vanzelfsprekend Turkse klinieken de enige opties voor je. Wat ik dan niet goed begrijp is dat je schrijft:

Nu wil ik absoluut niet bezuinigen op een haartransplantatie

Dus het verhaal is nu dat je naar Turkije gaat omdat kwaliteit best wel wat mag kosten...
Waar moet ik volgens jou heen voor de beste kwaliteit?
mozart is offline   Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2017, 08:21   #15
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Turkije, Nederland of België, ga naar de kliniek waar jij het beste gevoel bij hebt. Turkse klinieken hanteren lopende band werk en bij een groot percentage is er bij de grotere sessies blijvende schade aan de donor. Als de prijs gelijk is, zou ik naar een maatwerk kliniek gaan, dus niet in Turkije.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.