Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 4,67 gemiddeld. Weergave
Oud 21 juni 2016, 14:07   #31
TommieNL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 september 2015
Berichten: 19
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alex39 Bekijk bericht
Bedankt voor uw reactie.
Ik doe ook al 3 jaar onderzoek naar haartransplantatie.
30 tot 40 % van de mensen hebben een zwakke doorbloeding aan de hoofdhuid vooral op de kruin. Deze mensen hebben na een haartransplantatie slechtere resultaat dan mensen die dat niet hebben. Dit is wetenschappelijk bewezen maar helaas niet van te voren te meten. Dit geeft de bekende dermatoloog dr. Boersma uit Boxmeer ook aan. Hij heeft al meer dan 20 jaar ervaring in de haarproblematiek. HAIRWORLDISTANBUL heeft blijkbaar wel een studie en onderzoek gedaan voor FUE CT behandeling.
Haarstichting Nederland is op de hoogte van onderzoek van deze nieuwe FUE CT techniek en heeft eerder al een nieuwsbrief verstuurd naar duizenden mensen met haar problemen over deze nieuwe ontwikkeling.
Het blijkt dat honderden mensen die al 1 of 2 behandelingen gehad hebben en geen resultaat hebben na FUE CT behandeling wel resultaat hebben behaald met de fue ct. Er zijn ook bekende nederlanders die in hun live interview zelfde informatie geven. Ik ga in elk geval een afspraken maken met de mensen die via facebook van Hairworldistanbul foto's hebben verspreid om kennis te maken en hun haren in het echt van dichtbij te zien. Dan hebben we een eerlijker beeld. Resultaten van Hairworldistanbul zijn niet vergelijkbaar met andere klinieken op de beelden. Lijkt 3x meer zijn.
Wat ik van hun heb begrepen, vieren ze zelf ook nog steeds de normale fue behandeling uit. FUE CT is geschikt voor mensen die de 1e of 2 e sessie geen optimaal haargroei hebben gekregen of als iemand zekerheid wilt na 1e sessie goede resultaat te behalen.
Als er Na een FUE CT behandeling geen resultaat behaald wordt, dan valt de herstel operatie wel onder de garantie.
Dit komt wel goed uit want ik ben niet bereid om 2e sessie ook te betalen als er geen haargroei is net als bij anderen duizenden HT patienten.
Ik hou jullie op de hoogte na de ontmoeting met de HT patienten van Hairworldistanbul.

Gr Alex

Dag Alex,
Ben zelf bij hairworld istanbull geweest en tot heden ( 9 maanden nu ) erg tevreden. Uiteraard snap ik dat ik niet de dekking krijg zoals ik die vroeger had toen ik 16 was maar gelukkig wel weer genoeg haar op mijn hoofd. Als je het zelf wil komen bekijken ben je welkom. Weet alleen niet waar je vandaan komt.
Woon zelf in Zwolle.
Groetjes!

p.s. klopt idd wel dat mijn kruin als laatste komt omdat de doorbloeding daar minder is.

Laatst gewijzigd door TommieNL; 21 juni 2016 om 14:09
TommieNL is offline   Met citaat reageren
Oud 21 juni 2016, 21:13   #32
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Esteworld is beter. check mijn fotos.
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 6 juli 2016, 23:34   #33
alex39
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 28
Geslacht:
Fue ct

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenith Bekijk bericht
Esteworld is beter. check mijn fotos.
ik ben blij voor je dat je tevreden bent maar het lijkt zo dat je voor esteworld werkt 😃. In iedere geval heb ik 2 mensen gezien uit nijmegen die bij hairworldistanbul fue ct behandeling hebben gehad. Resultaten zijn boven verwachting. as zaterdag ga ik een kapper zien in belgie die ook enorm goede resultaat heeft. Het filmpje en zijn beelden zijn op youtube kanaal te zien. Erg uitdagend ! dus ik ben benieuwd 😊
Jullie horen nog van mij
Gr alex
alex39 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 juli 2016, 11:10   #34
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Alex, heb je een link naar dat Youtube kanaal?
__________________
Kirkland Minoxidil foam 5% (per 5 januari 2016)
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2016, 02:03   #35
alex39
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 28
Geslacht:
fue ct

Klik fue ct op youtube dan komen meerdere filmpjes.
bij hun facebook zijn er ook verschillende live revieuws
alex39 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2016, 02:14   #36
alex39
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 28
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TommieNL Bekijk bericht
Dag Alex,
Ben zelf bij hairworld istanbull geweest en tot heden ( 9 maanden nu ) erg tevreden. Uiteraard snap ik dat ik niet de dekking krijg zoals ik die vroeger had toen ik 16 was maar gelukkig wel weer genoeg haar op mijn hoofd. Als je het zelf wil komen bekijken ben je welkom. Weet alleen niet waar je vandaan komt.
Woon zelf in Zwolle.
Groetjes!

p.s. klopt idd wel dat mijn kruin als laatste komt omdat de doorbloeding daar minder is.
Thx bro, ik woon in nijmegdn 😁
alex39 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2016, 03:11   #37
Qais
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Haartransplantatie Liv hospital Istanbul erg slecht gedaan door Dr. Hamid Aydin

Lieve mensen,

Als ik jullie was zal ik echt nooit maar dan ook nooit gaan voor haartransplantatie Turkije. Het is leuk en aardig wat die mensen je vertellen. Ook komt de dokter in NL langs om te kijken naar de mogelijkheden van een harttransplantatie (HT) Natuurlijk ga je horen dat het mogelijk is en dat er goede resultaten zijn te behalen. Ik heb afspraak gemaakt voor mij zelf en nog een vriend. Beiden ondergaan we een HT.


Eenmaal in Turkije in het zo goede Liv Hospital aangekomen veranderen de rollen. Je bent een van de patiënten en ze willen je geld en je daarna zo snel mogelijk weer weg hebben,want er zijn wellicht tientallen anderen die nog wachten. Je wordt door de dr. gewoon geïnspecteerd in de wachtruimte waar iedereen zit. Niet gemakkelijk en dat hebben we ook aangegeven. Uiteindelijk naar een kamertje gegaan en daar verder gepraat. Begint dus al slecht. Vervolgens wordt er bepaald hoeveel grafts ik nodig heb en hij zegt 2500 ik wijs hem op een eerder gesprek in NL waar hij 3000/3500 had gezegd. Hij herinnert het zich weer omdat ik hem foto's laat zien. In de foto is te zien dat hij op mijn voorhoofd 3300 grafts heeft genoteerd. Hij zegt "okay dan gaan we voor 3000/3500 grafts. Heel gek, ongemakkelijk en onprofessioneel. Vervolgens moet voor die vriend van mij bepaald worden hoeveel grafts. Ineens wordt er gezegd dat hij niet op de lijst staat en dat ik alleen een HT kan ondergaan. Naar veel gepraat kan hij de volgende dag want ze zinn natuurlijk al met iemand anders bezig. Eigenlijk willen we nu al afzien van de HT maar door elkaar gerust te stellen doen we het toch. Mijn HT gaat beginnen. De dokter die zogenaamd de HT gaat uitvoeren heet Hamid Aydin. We hebben ons laten vertellen dat hij de beste arts is en je ziet en leest op internet ook overal zijn naam. Niets is minder waar, want de dr. vertelt zijn medewerkers wat er moet gebeuren en gaat weer weg.. Dr. Hamid Aydin komt zo nu en dan in de operatie kamer (zo wil ik het eigenlijk niet eens noemen) langs om te kijken hoe het gaat, want de HT is begonnen.. Met zo nu en dan bedoel ik echt na een aantal uur want een HT van ongeveer 2500/3000 grafts duurt ongeveer 10 uur. In de operatie kamer hebben de medewerkers gewoon hun telefoon aanstaan en lopen geregeld de kamer in en uit. Moeder van een belt om te vragen hoe laat hij thuiskomt om te eten...?!?! Er gebeurt van alles maar je snapt er niets van want je ligt daar en kan niets doen. Ook spreken ze geen Engels. Er zijn 4 medewerkers die met jou aan de slag gaan. De doktor zelf is spoorloos en zit waarschijnlijk andere belangrijkere dingen te doen... Dat hoop je dan want jij bent waarschijnlijk niet belangrijk genoeg. Dr. Hamid Aydin zei dat ik tussen de 3000/3500 grafts nog zal hebben en aangezien de kwaliteit van mijn haar op mijn achterhoofd goed is gaat dat ook lukken. Eenmaal begonnen met boren (door een medewerker en niet eens de dr. zelf want die is er van tussen gegaan) begin ik met tellen. Je kan tellen hoevaak hij boort. Ik kwam op ongeveer 5x 500 dat is 2500 grafts. De dr. Komt weer terug om gaten te maken waar de grafts geplaatst moeten worden. Het wordt echt allemaal provisorisch gedaan met een mesje dat tussen de klemschaar wordt geklemd. Okay alle gaatjes zijn gemaakt en het plaatsen van de grafts gaat beginnen. De dr. is weer nergens te bekennen. Eindelijk na 9 uur klaar en eigenlijk zijn zij nog niet klaar want ik heb echt nog genoeg grafts gezien die geplaatst kunnen worden maar toch stoppen ze. Ze moeten wel stoppen want het is inmiddels 22:30 uur en morgen weer een dag. Ik vraag of ze ajb door willen gaan omdat ik nog zoveel grafts zie maar ze zeggen klaar te zijn. Echt om te huilen. Ze zeggen dat je de medicijnen (antibiotica, pijnstillers etc) krijgt maar die moest ik uiteindelijk zelf bij de apotheek ergens gaan kopen. Dat is gelukt want de taxichauffeur wist de weg. Gelukkig zijn er zo laat gewoon apotheken Open en kon ik de medicatie nog kopen. Heb ongeveer 70 euro betaald terwijl alles inclusief was. Je kunt niets beginnen want ze lopen gewoon weg. Controle hoefde niet meer maar omdat die vriend van mij de volgende dag nog moest kon ik toch nog langskomen. Eenmaal langgaan kwam de dr. niet helpen want hij was bezig. Best logisch maar ik heb hem echt helemaal niet meer gezien totdat die vriend van mij klaar was. Toen heb ik dr. Aydin gezien en heb ik bij hem geklaagd. Hij kon er niets aan doen en vond het vervelend hoe het allemaal was verlopen. Ik vroeg hoeveel grafts ik uiteindelijk heb gekregen, hij antwoord natuurlijk met 3500. Ik heb het zijn medewerkers gevraagd die het hebben geplaats die zeiden 3200. Ik vroeg ze om eerlijk te zijn toen hoorde ik 3000. Ongelooflijk gewoon en weer om te huilen. Zelf heb ik 2500 kunnen tellen en het zijn er echt niet meer geweest. Ik heb ook 5 bakjes zien liggen waar iedere keer 500 uitgehaalde haarzakjes in gingen. Van die 2500 zijn er misschien 2200 geplaatst en daarvan zijn er nu misschien 2000 uitgegroeid na 7 maanden. Ik ben in december 2015 gegaan. Het rusultaat is echt niet goed. Ik zie dat er gewoon weinig grafts zijn geplaatst en daar waar de arts had gezegd dat ik een goede dichtheid zou krijgen klopt echt voor geen meter. Ook is er een flinke littekenweefsel te zien maar dat had ik wel verwacht. Er groeit immers haar overheen. Ik overweeg nu om nog een keer te gaan maar nu in Duitsland. Hopelijk doen ze het daar beter want heb van kennissen gezien en dat ziet er toch echt veel beter uit. Ook dit dichtheid in ongelofelijk goed. Zij hebben voor onbeperkt grafts €4000 betaald. Ik heb alles bij elkaar 4000 betaald incl. hotel voor 7 dagen. Wij hebben echt een luxe hotel genomen omdat het hotel die je van Haartrwnsplantatie Turkije krijgt echt 10000x niets is zoals al hun beloftes. Die naam Dr. Hamid Aydin moet je echt ontwijken want hij zal je bedriegen. Hij zal glashard liegen over je aantal grafts want hij is er niet eens bij. Je ziet hem hoogtuit 60 min van de hele behandeling van 9 uur.

Nu heb ik op Schiphol en in Turkije ook anderen ontmoet die een HT hadden ondergaan elders dan het LIV ziekenhuis. Je hoort echt van iedereen dat ze minder grafts plaatsen dan ze zeggen. Ik moet wel eerlijk zijn. De jongen die ik sprak die had het bij Esteworld gedaan en zijn hoofd zag er echt goed uit en je zag bij hem dat het er echt veel grafts waren geplaats (maar liefst 4000 daar waar ze 5000 hebben gezegd) maar de grafts van hem waren echt lekkerlijk naast elkaar geplaatst terwijl bij ons er een afstand tussen zit. Dat zie ik nu ook terug in het resultaat de dichtheid is gewoon slecht te noemen. Wil je een HT in Turkije laten doen denk er goed over na en maak goede afspraken met die mensen. Tel desnoods je aantal grafts want je hebt daar recht op en die mogelijkheid is er ook gewoon. Wij hebben er toen niet aan gedacht maar ik heb zelf de aantal boringen geteld.

Hoop dat jullie er iets aan hebben en laat je vooral niet afschrikken want er zullen ook goede en eerlijke artsen er tussen zitten.
Qais is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2016, 22:39   #38
james200
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 november 2004
Berichten: 126
Goed van je dat je je verhaal doet. Hopelijk kan je alles nog goed krijgen.
james200 is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2016, 23:02   #39
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.318
Geslacht:
Zo zeg. Hopelijk komt het nog goed.

PS de arts zet de verdoving, snijdt bij een FUT de huid eruit en boort de gaatjes. De rest is aan de assistentes.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 12 juli 2016, 01:36   #40
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qais Bekijk bericht
Lieve mensen,

Als ik jullie was zal ik echt nooit maar dan ook nooit gaan voor haartransplantatie Turkije. Het is leuk en aardig wat die mensen je vertellen. Ook komt de dokter in NL langs om te kijken naar de mogelijkheden van een harttransplantatie (HT) Natuurlijk ga je horen dat het mogelijk is en dat er goede resultaten zijn te behalen. Ik heb afspraak gemaakt voor mij zelf en nog een vriend. Beiden ondergaan we een HT.


Eenmaal in Turkije in het zo goede Liv Hospital aangekomen veranderen de rollen. Je bent een van de patiënten en ze willen je geld en je daarna zo snel mogelijk weer weg hebben,want er zijn wellicht tientallen anderen die nog wachten. Je wordt door de dr. gewoon geïnspecteerd in de wachtruimte waar iedereen zit. Niet gemakkelijk en dat hebben we ook aangegeven. Uiteindelijk naar een kamertje gegaan en daar verder gepraat. Begint dus al slecht. Vervolgens wordt er bepaald hoeveel grafts ik nodig heb en hij zegt 2500 ik wijs hem op een eerder gesprek in NL waar hij 3000/3500 had gezegd. Hij herinnert het zich weer omdat ik hem foto's laat zien. In de foto is te zien dat hij op mijn voorhoofd 3300 grafts heeft genoteerd. Hij zegt "okay dan gaan we voor 3000/3500 grafts. Heel gek, ongemakkelijk en onprofessioneel. Vervolgens moet voor die vriend van mij bepaald worden hoeveel grafts. Ineens wordt er gezegd dat hij niet op de lijst staat en dat ik alleen een HT kan ondergaan. Naar veel gepraat kan hij de volgende dag want ze zinn natuurlijk al met iemand anders bezig. Eigenlijk willen we nu al afzien van de HT maar door elkaar gerust te stellen doen we het toch. Mijn HT gaat beginnen. De dokter die zogenaamd de HT gaat uitvoeren heet Hamid Aydin. We hebben ons laten vertellen dat hij de beste arts is en je ziet en leest op internet ook overal zijn naam. Niets is minder waar, want de dr. vertelt zijn medewerkers wat er moet gebeuren en gaat weer weg.. Dr. Hamid Aydin komt zo nu en dan in de operatie kamer (zo wil ik het eigenlijk niet eens noemen) langs om te kijken hoe het gaat, want de HT is begonnen.. Met zo nu en dan bedoel ik echt na een aantal uur want een HT van ongeveer 2500/3000 grafts duurt ongeveer 10 uur. In de operatie kamer hebben de medewerkers gewoon hun telefoon aanstaan en lopen geregeld de kamer in en uit. Moeder van een belt om te vragen hoe laat hij thuiskomt om te eten...?!?! Er gebeurt van alles maar je snapt er niets van want je ligt daar en kan niets doen. Ook spreken ze geen Engels. Er zijn 4 medewerkers die met jou aan de slag gaan. De doktor zelf is spoorloos en zit waarschijnlijk andere belangrijkere dingen te doen... Dat hoop je dan want jij bent waarschijnlijk niet belangrijk genoeg. Dr. Hamid Aydin zei dat ik tussen de 3000/3500 grafts nog zal hebben en aangezien de kwaliteit van mijn haar op mijn achterhoofd goed is gaat dat ook lukken. Eenmaal begonnen met boren (door een medewerker en niet eens de dr. zelf want die is er van tussen gegaan) begin ik met tellen. Je kan tellen hoevaak hij boort. Ik kwam op ongeveer 5x 500 dat is 2500 grafts. De dr. Komt weer terug om gaten te maken waar de grafts geplaatst moeten worden. Het wordt echt allemaal provisorisch gedaan met een mesje dat tussen de klemschaar wordt geklemd. Okay alle gaatjes zijn gemaakt en het plaatsen van de grafts gaat beginnen. De dr. is weer nergens te bekennen. Eindelijk na 9 uur klaar en eigenlijk zijn zij nog niet klaar want ik heb echt nog genoeg grafts gezien die geplaatst kunnen worden maar toch stoppen ze. Ze moeten wel stoppen want het is inmiddels 22:30 uur en morgen weer een dag. Ik vraag of ze ajb door willen gaan omdat ik nog zoveel grafts zie maar ze zeggen klaar te zijn. Echt om te huilen. Ze zeggen dat je de medicijnen (antibiotica, pijnstillers etc) krijgt maar die moest ik uiteindelijk zelf bij de apotheek ergens gaan kopen. Dat is gelukt want de taxichauffeur wist de weg. Gelukkig zijn er zo laat gewoon apotheken Open en kon ik de medicatie nog kopen. Heb ongeveer 70 euro betaald terwijl alles inclusief was. Je kunt niets beginnen want ze lopen gewoon weg. Controle hoefde niet meer maar omdat die vriend van mij de volgende dag nog moest kon ik toch nog langskomen. Eenmaal langgaan kwam de dr. niet helpen want hij was bezig. Best logisch maar ik heb hem echt helemaal niet meer gezien totdat die vriend van mij klaar was. Toen heb ik dr. Aydin gezien en heb ik bij hem geklaagd. Hij kon er niets aan doen en vond het vervelend hoe het allemaal was verlopen. Ik vroeg hoeveel grafts ik uiteindelijk heb gekregen, hij antwoord natuurlijk met 3500. Ik heb het zijn medewerkers gevraagd die het hebben geplaats die zeiden 3200. Ik vroeg ze om eerlijk te zijn toen hoorde ik 3000. Ongelooflijk gewoon en weer om te huilen. Zelf heb ik 2500 kunnen tellen en het zijn er echt niet meer geweest. Ik heb ook 5 bakjes zien liggen waar iedere keer 500 uitgehaalde haarzakjes in gingen. Van die 2500 zijn er misschien 2200 geplaatst en daarvan zijn er nu misschien 2000 uitgegroeid na 7 maanden. Ik ben in december 2015 gegaan. Het rusultaat is echt niet goed. Ik zie dat er gewoon weinig grafts zijn geplaatst en daar waar de arts had gezegd dat ik een goede dichtheid zou krijgen klopt echt voor geen meter. Ook is er een flinke littekenweefsel te zien maar dat had ik wel verwacht. Er groeit immers haar overheen. Ik overweeg nu om nog een keer te gaan maar nu in Duitsland. Hopelijk doen ze het daar beter want heb van kennissen gezien en dat ziet er toch echt veel beter uit. Ook dit dichtheid in ongelofelijk goed. Zij hebben voor onbeperkt grafts €4000 betaald. Ik heb alles bij elkaar 4000 betaald incl. hotel voor 7 dagen. Wij hebben echt een luxe hotel genomen omdat het hotel die je van Haartrwnsplantatie Turkije krijgt echt 10000x niets is zoals al hun beloftes. Die naam Dr. Hamid Aydin moet je echt ontwijken want hij zal je bedriegen. Hij zal glashard liegen over je aantal grafts want hij is er niet eens bij. Je ziet hem hoogtuit 60 min van de hele behandeling van 9 uur.

Nu heb ik op Schiphol en in Turkije ook anderen ontmoet die een HT hadden ondergaan elders dan het LIV ziekenhuis. Je hoort echt van iedereen dat ze minder grafts plaatsen dan ze zeggen. Ik moet wel eerlijk zijn. De jongen die ik sprak die had het bij Esteworld gedaan en zijn hoofd zag er echt goed uit en je zag bij hem dat het er echt veel grafts waren geplaats (maar liefst 4000 daar waar ze 5000 hebben gezegd) maar de grafts van hem waren echt lekkerlijk naast elkaar geplaatst terwijl bij ons er een afstand tussen zit. Dat zie ik nu ook terug in het resultaat de dichtheid is gewoon slecht te noemen. Wil je een HT in Turkije laten doen denk er goed over na en maak goede afspraken met die mensen. Tel desnoods je aantal grafts want je hebt daar recht op en die mogelijkheid is er ook gewoon. Wij hebben er toen niet aan gedacht maar ik heb zelf de aantal boringen geteld.

Hoop dat jullie er iets aan hebben en laat je vooral niet afschrikken want er zullen ook goede en eerlijke artsen er tussen zitten.
Ik hoop dat het goed komt. Maar waarom heb je voor liv hospital gekozen?
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 juli 2016, 02:13   #41
Qais
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 juli 2016
Berichten: 2
Geslacht:
Beste maaa17,

Wij hebben voor het LIV ziekenhuis gekozen omdat het bekend stond om een van de betere ziekenhuizen in Turkije. Wesley Snijder heeft volgens mij ook daar in het ziekenhuis zijn HT laten doen. Ze hadden met ons ook voor het bedrag dat wij hebben betaald onbeperkt aantal
mogelijke grafts afgesproken. Je verwacht dan veel van een dergelijke ziekenhuis maar niets is minder waar. Misschien zijn ze goed in andere operaties maar HT is niet goed. Had beter gekund maar denk dat het bedrag wat wij hadden afgesproken niet volgens Dr. Hamit Aydin voldoende was, want onze contactpersoon vertelde ons dat de HT duurder was geworden maar dat zij het nog wel voor de afgesproken prijs wilden doen. Ook dat is iets vaags en ongemakkelijks als je eenmaal in Instanboel bent maar zo werken de meesten. Je bent daar dan denken ze er waarschijnlijk meer uit te kunnen halen omdat je toch niet meer terug kunt.. Het gaat echt om het geld en jij bent ineens niet meer belangrijk en de afgesproken onbeperkte aantal grafts, daar houden zij zich ook niet meer aan. Ze plaatsen echt het aantal grafts waarvan zij denken dat het redelijk is tegen het bedrag dat je hebt betaald. Dus de afgesproken onbeperkt aantal mogelijk grafts is een leugen, want volgens een andere arts in Duitsland kunnen zeker nog meer grafts geplaatst worden op mijn hoofd. De behandeling is volgens de arts dan ook niet erg goed uitgevoerd gezien de dichtheid. Ze plaatsen dus liever minder dan meer. Klinkt voor hen waarschijnlijk heel logisch ook al hebben zij onbeperkt aantal mogelijke grafts met je afgesproken. Ik denk dat dit door de arts Aydin wordt bepaald want hij wordt immers gewoon ingehuurd door Liv en hij wordt echt op handen gedragen. Hamit Aydin zie je overal als arts staan. Zoek even voor de grap zijn naam op Google dan zie je zijn naam overal naar voren komen. Wij zijn hier de fout in gegaan en hadden echt nog veel beter onderzoek moeten doen naar het Liv ziekenhuis en Hamit Aydin. Wij dachten de beste van de beste te hebben gevonden maar jammer genoeg was dat niet het geval. Je kunt echt beter voor een kliniek gaan die transparant is en waar anderen goede ervaringen hebben gehad met de HT. Luister naar de ervaringen van mensen die echt zijn gegaan. Wij zijn naar het Liv ziekenhuis gegaan. Ik zou daar nooit meer heen gaan en raad het ook echt iedereen af!! Ik bespaar jullie de administratieve rompslomp van het ziekenhuis en alle andere kosten die wij moesten maken terwijl dat allemaal inbegrepen was....!

Laatst gewijzigd door Qais; 15 juli 2016 om 02:34 Reden: Spelling
Qais is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2016, 18:47   #42
alex39
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 augustus 2013
Locatie: Nijmegen
Berichten: 28
Geslacht:
Fue ht liv hospital

Ik vind het erg jammer dat u een slechte ervaring heeft bij uw ht behandeling en dat u uw geld en uw donor gebied kwijt bent.
Na onderzoek van me, kwam ik er achter dat de meeste haartransplantatie specialisten een kamer huren in de bekende ziekenhuizen in Turkije, ze liften dus mee met de goede naam van het ziekenhuis en niet met hun eigen resultaten. Dit brengt grote verwarring bij de ht liefhebbers. Als ik jouw was zou ik zeker eerst zoeken naar resultaten die je Nederland ook met eigen ogen kunt gaan zien. Betrouwbare beelden zijn belangrijk maar ook dat ze recent zijn. Hier kom je gemakkelijk achter door hun Facebook of YouTube filmpjes te bekijken. Foto's op de sites zonder namen of gezicht zijn niet altijd betrouwbaar.
In istanbul solliciteren goede ht specialisten regelmatig naar andere ziekenhuizen of beginnen voor hun eigen. Wet concurrentie bediening wordt niet toegepast. Succes in de verleden geeft ook geen garantie voor dit jaar als de goede specialisten al weg zijn. Het is ook nooit achter te halen.
Ik ben ook aan het oriënteren tussen 3 ht bedrijven. 3 patiënten van een ht centrum gezien. Ze zien er goed uit en ze zijn 10 maanden geleden behandeld. Ik heb de operatie datums via hun Facebook en YouTube filmpjes gecheckt. Alle 3 zijn goed. Ik wil zelf in contact komen met patiënten van andere 2 ht centrums dan is het ook niet partijdig.
Tussenpersonen in Nederland hebben ook geen eindverantwoordelijkheid voor de resultaten. Ze doen best wel moeite om goede service te geven maar zijn afhankelijk van Turkse organisatie uiteindelijk. Dit heb jij zelf meegemaakt. Dit is een behandeling die we niet terug kunnen draaien. We moeten transparant Turkse ht bedrijven zoeken die hogere succes percentage en hou vast resultaten hebben in Nederland.

Ik heb nog een tip van een turkse collega gehad. We kunnen op google in Turkse taal klachten van Turkse ht bedrijven zoeken. Klachten is 'sikayet' in het turks heet mijn collega voor me opgeschreven. Eerst bedrijfsnaam en dan sikayet er achter. Natuurlijk hebben we ook iemand nodig die dat kan vertalen. Wat een drama he dat we in een vreemde taal research moeten doen 🤔

Het blijkt dat bedrijven die in Nl goede referentie hebben die daar andere beoordelingen kunnen hebben dan buitenland. Welke beoordelingen zal dan manipuleerd zijn ben ik ook benieuwd naar
alex39 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 juli 2016, 23:54   #43
maaa17
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 maart 2014
Locatie: den haag
Berichten: 315
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alex39 Bekijk bericht
Ik vind het erg jammer dat u een slechte ervaring heeft bij uw ht behandeling en dat u uw geld en uw donor gebied kwijt bent.
Na onderzoek van me, kwam ik er achter dat de meeste haartransplantatie specialisten een kamer huren in de bekende ziekenhuizen in Turkije, ze liften dus mee met de goede naam van het ziekenhuis en niet met hun eigen resultaten. Dit brengt grote verwarring bij de ht liefhebbers. Als ik jouw was zou ik zeker eerst zoeken naar resultaten die je Nederland ook met eigen ogen kunt gaan zien. Betrouwbare beelden zijn belangrijk maar ook dat ze recent zijn. Hier kom je gemakkelijk achter door hun Facebook of YouTube filmpjes te bekijken. Foto's op de sites zonder namen of gezicht zijn niet altijd betrouwbaar.
In istanbul solliciteren goede ht specialisten regelmatig naar andere ziekenhuizen of beginnen voor hun eigen. Wet concurrentie bediening wordt niet toegepast. Succes in de verleden geeft ook geen garantie voor dit jaar als de goede specialisten al weg zijn. Het is ook nooit achter te halen.
Ik ben ook aan het oriënteren tussen 3 ht bedrijven. 3 patiënten van een ht centrum gezien. Ze zien er goed uit en ze zijn 10 maanden geleden behandeld. Ik heb de operatie datums via hun Facebook en YouTube filmpjes gecheckt. Alle 3 zijn goed. Ik wil zelf in contact komen met patiënten van andere 2 ht centrums dan is het ook niet partijdig.
Tussenpersonen in Nederland hebben ook geen eindverantwoordelijkheid voor de resultaten. Ze doen best wel moeite om goede service te geven maar zijn afhankelijk van Turkse organisatie uiteindelijk. Dit heb jij zelf meegemaakt. Dit is een behandeling die we niet terug kunnen draaien. We moeten transparant Turkse ht bedrijven zoeken die hogere succes percentage en hou vast resultaten hebben in Nederland.

Ik heb nog een tip van een turkse collega gehad. We kunnen op google in Turkse taal klachten van Turkse ht bedrijven zoeken. Klachten is 'sikayet' in het turks heet mijn collega voor me opgeschreven. Eerst bedrijfsnaam en dan sikayet er achter. Natuurlijk hebben we ook iemand nodig die dat kan vertalen. Wat een drama he dat we in een vreemde taal research moeten doen 🤔

Het blijkt dat bedrijven die in Nl goede referentie hebben die daar andere beoordelingen kunnen hebben dan buitenland. Welke beoordelingen zal dan manipuleerd zijn ben ik ook benieuwd naar
Zoals welk bedrijf dan
maaa17 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2017, 15:57   #44
sobacis
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 november 2012
Berichten: 1
Hairworldistanbul vs este world

Afgelopen zaterdag bij HWI geweest in Barendrecht.
Afgaande op social media dacht ik dat ik bij een luxe kantoor zou komen maar dit was niet het geval. Dit maakt verder niet uit maar uitstraling online en in het echt komt niet over een.
Intake en info was verder wel prima maar nu komt het...
Toen ik de afspraak gemaakt hadden ze andere prijzen, een paar dagen voor mij afspraak hebben ze dit aangepast. Niet met een kleine verhoging maar echt duizenden euro's! Vlak voor mijn afspraak heb ik dit gecommuniceerd, dit was geen probleem. Mensen met afspraak mochten gebruikmaken van de oude prijzen. Helaas konden ze dit niet waarmaken, of ik moest dit jaar nog gaan. Ze boden mij een optie 20% korting op de nieuwe prijzen. Aangeven dat ik hier binnen 2 dagen op terug zou komen dit was akkoord en zou voor mij het hele jaar kunnen worden ingepland als ik het maar binnen paar dagen liet weten. Ondanks dat ik duurder uit kwam als beloofd heb ik ze binnen 2 dagen een akkoord gegeven. Helaas wisten ze niks meer van deze afspraak, de heer Kahraman is blijkbaar te druk om afspraken te onthouden. Ik was samen met een vriend dus ik heb een getuige. Ik heb een naar gevoel overgehouden bij HWI. Ruim 300km gereden naar Barendrecht en 65 euro kwijt voor niks.. Men houd zich niet aan de Afspraken, gooien de tarieven omhoog en hebben niet echt een eigen kliniek. Hebben een team en huren ruimtes in verschillende ziekenhuizen. Ik ga samen met mijn vriend naar este world. Staan beter bekend, hebben een eigen ziekenhuis en zijn voordeliger.
sobacis is offline   Met citaat reageren
Oud 10 november 2017, 17:06   #45
mozart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juli 2014
Berichten: 82
Geslacht:
Ik heb ook een offerte gehad van HWI waar ik echt van schrok. Voor dat geld kan je ook naar Asmed (dr koray),.....
mozart is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.