Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 12 oktober 2017, 10:15   #16
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
Update 1 week na de behandeling

Hoe is de eerste week gegaan? Het was een pittige week, de eerste 3 dagen op de rug slapen viel tegen aangezien ik het niet gewend ben op de rug te slapen. Waren zware nachten waar ik maar moeilijk kon slapen en overdag wel wat futloos was. Vaak op de bank zittend een dutje gedaan waar je weer wat van opknapt. Elke dag weer een nieuw gezicht in de spiegel, je haren beginnen weer te groeien en je kaal koppie begint langzaam aan weer te verdwijnen. De afgelopen dagen 2 x per dag mijn haren gewassen met de meegeleverde shampoo waarbij je je hoofd insmeert met shampoo en vervolgens een washandje op het transplantatie gebied legt en dit gedurende 1 minuut spoelt. Vanaf de 4e dag hoef je geen washandje meer te gebruiken en kun je je het transplantatiegebied zo spoelen, ook mag ik weer gewoon slapen zoals ik gewend ben wat me weer een fijne nachtrust oplevert. Vanaf dag 6 mag ik mijn hoofd gedurende 10 min spoelen om de korstjes te weken en zo te laten verdwijnen. Heerlijk om weer zo te mogen douchen. Ik heb foto’s in mijn album toegevoegd van hoe de situatie is 1 week na de behandeling. Na de 2e week post ik weer een update over hoe het gegaan is en hoe het eruit ziet.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2017, 19:14   #17
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
Update 2e week na de FUE behandeling.

Weer een weekje verder, ben vanaf dag 7 twee keer per dag mijn haren gaan wassen met het door de kliniek meegeleverde shampoo. Om de kortjes te verwijderen heb ik mijn hoofd 2 keer per dag 10 min onder de douche laten weken. Werkt uitstekend.
Nu mijn haren weer een stukje gegroeid zijn zie ik een wereld van verschil en kan ik steeds beter een indruk krijgen van het uiteindelijke resultaat. Mijn inhammen verleden tijd! Ik mag weer sinds een paar dagen normaal mijn haren wassen en ook de nachtrust is weer hersteld. Ik ben zo gelukkig met het feit dat de kliniek mij deze kans heeft gegeven en nogmaals, ik begrijp goed dat dit bij zeer hoge uitzondering was maar wat dank ik ze vanuit de grond van mijn hart. Ik kan dit niet vaak genoeg zeggen maar zo dankbaar ben ik ze voor het teruggeven van eigenwaarde en dus mijn leven.

Ik heb een foto van het resultaat na 2 weken in mijn persoonlijke album geplaatst.
Volgende week post ik het resultaat van 3 weken na de behandeling.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 19 oktober 2017, 19:41   #18
minten
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 november 2013
Berichten: 390
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wbordat Bekijk bericht
Nu mijn haren weer een stukje gegroeid zijn zie ik een wereld van verschil en kan ik steeds beter een indruk krijgen van het uiteindelijke resultaat. Mijn inhammen verleden tijd!
Ik wil de sfeer niet drukken, maar, zoals je neem ik aan wel weet: die haren gaan gewoon uitvallen. Pas over een maand of 6-9 kan je echt het resultaat gaan zien.
minten is offline   Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2017, 18:42   #19
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Wat heeft het tot nu toe gedaan voor je zelfvertrouwen ?
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2017, 11:32   #20
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
Hoi Minten,

Dit is mij geheel bekend, echter wou ik mijn enthousiasme al aangeven wat betreft over wat er nu zichtbaar is. Dat dit al een wereld van verschil is maakt mij super gelukkig ondanks dat het eindresultaat pas over een paar maanden echt zichtbaar zal zijn, en deze haren weer uit zullen vallen heb ik voor mezelf al een goede indruk over hoe het ongeveer zal worden en zal inderdaad even geduld moeten hebben.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2017, 11:32   #21
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
3e week na FUE behandeling.

Ik ben nu 3 weken verder en het gaat nog steeds erg goed. Ben deze week bij Kliniek Veldhoven geweest voor controle en het zag er allemaal goed uit. Wederom is het personeel zeer vriendelijk en nemen ze weer geruim de tijd voor je. De getransplanteerde haren beginnen nu langzaam aan uit te vallen maar dit is normaal, over 3 à 4 maanden beginnen deze grafts opnieuw haren te produceren.
Ik heb een foto van het resultaat na 3 weken toegevoegd aan mijn persoonlijke album.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2017, 14:57   #22
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
2 maanden na de FUE behandeling

Vandaag is het alweer 2 maanden geleden dat ik de FUE methode heb gehad in de Kliniek Veldhoven, heb een paar weken geleden contact gezocht met de kliniek ivm rode plekjes in het transplantatie gebied, heb ze toen foto’s gestuurd en ze belde naar aanleiding hiervan mij direct op, hoefde mezelf geen zorgen te maken, was een lichte reactie van mijn huid en kreeg meteen een recept voor de apotheek. Uitstekende zorg en wederom fijn dat je direct en behulpzaam geholpen wordt. Deze crème heb ik toen op het transplantatie gebied gesmeerd en op de 2e dag was er al zichtbaar verbetering en heb er hierna geen last meer van gehad. Zoals bekend zijn de getransplanteerde haren uitgevallen en zal nu geduld moeten hebben. Merk aan mezelf wel dat dit voor mijn zelfvertrouwen een kleine terugslag is maar heb er vertrouwen in dat dit goedkomt. Ze hebben hierna nog contact gezocht met mij met de vraag hoe het ging en of ze nog iets voor mij konden betekenen. Erg fijn en geeft mij een goed gevoel dat ze aan me denken. Hierdoor raad ik de kliniek Veldhoven nogmaals aan voor iedereen die deze behandeling wil aangaan.
Ik zal wanneer ik mijn controle afspraak heb gehad weer een update plaatsen. Hier zal dan als alles goed is gegaan ongeveer 30% van de getransplanteerde haren weer aangegroeid zijn. Ik zal ook een foto in mijn persoonlijke map zetten.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2017, 14:10   #23
sparge
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2017
Berichten: 98
Geslacht:
Mooi dat het goed met je gaat. En de uitval is heel normaal (en het gevoel erbij ook). Ik baalde toen ook wel. Nu zit ik op 4,5 maand en ik heb een bos haar, geeft een enorme boost.

Ondanks de dip zou ik wel graag een foto willen zien, een HT heeft mooie en minder mooie tijden!
__________________
Regime:
Dutasteride 0,5mg sinds 1-8-17
Minox 5% kirkland sinds 1-9-17

Behandelingen:
HT: BeauClinic, 14 juli 2017 (2569 grafts inhammen en kruin)
sparge is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2017, 17:46   #24
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
Hoi sparge,

Bedankt voor je reactie, ik moet inderdaad even geduld hebben op het resultaat, maar fijn om te horen dat jij na 4,5 maand al flinke vooruitgang had. Geeft mij in die zin ook een boost. Er zijn al wat haren aan het groeien dus ik zit ik zit op de goede weg. Ik had een foto in mijn persoonlijke album geplaatst, als je hier naar kijkt zie je wat er allemaal heeft plaatsgevonden, en hoe het eruit ziet.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Oud 21 december 2017, 19:25   #25
sparge
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 juni 2017
Berichten: 98
Geslacht:
Herkenbaar zo naar 2 maanden. Toen had ik het gevoel dat ik mijn haar weer terughad van voor de HT. Hopelijk gaat het bij jou nu ook snel!
__________________
Regime:
Dutasteride 0,5mg sinds 1-8-17
Minox 5% kirkland sinds 1-9-17

Behandelingen:
HT: BeauClinic, 14 juli 2017 (2569 grafts inhammen en kruin)
sparge is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2017, 11:13   #26
LAVERDAD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2014
Berichten: 9
Geslacht:
Wat ik me afvraag: Kan je nadat alle korstjes verdwenen zijn en voordat de haartjes gaan uitvallen (dus na +/- 2 weken) al een zinnige conclusie trekken over het eindresultaat? Of is het zo dat er al een hoop haarzakjes tussentijds in de rustfase zijn gegaan?
LAVERDAD is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2017, 11:24   #27
Advisor
Adviseur
 
Geregistreerd: 11 augustus 2017
Locatie: Amsterdam
Berichten: 172
Geslacht:
Dat is per persoon anders. als de korstjes verdwenen zijn zullen er ook zeker grafts hun haren hebben afgestoten. als ik er een percentage aan zou moeten hangen zou dat 70 procent zijn dat nog staat.
__________________
Hier aanwezig om lotgenoten te helpen

Ervaringsdeskundige in:
- Haartransplantaties
- Medicijnen t.b.v. haargroei
- Vitamines e.d.
- Haar verzorgingsproducten
Advisor is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2017, 11:50   #28
nicolaasdk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 februari 2017
Berichten: 750
Geslacht:
Ik sluit me aan bij wat advisor zegt.. minimaal 70% staat nog na 10-15 dagen. Een deel van de haren is dan met de korstjes uitgevallen. Of dit een afspiegeling is van het eindresultaat weet ik niet. Dit zal ook afhangen van de kans dat de graft zich nestelt aan het vaatbed. Factoren zoals roken, diabetes en leeftijd spelen hierin bijvoorbeeld een rol. Anderzijds speelt je medicamenteuze beleid een rol. Met Finasteride en Minoxidil maak je bestaande haren sterker en beter doorbloed en heb je minder kan op permanente shock loss. In een goede kliniek kan naar schatting ± 95% van de grafts overleven.

Laatst gewijzigd door nicolaasdk; 27 december 2017 om 11:52
nicolaasdk is offline   Met citaat reageren
Oud 27 december 2017, 16:25   #29
LAVERDAD
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 november 2014
Berichten: 9
Geslacht:
Bedankt voor jullie heldere uitleg
LAVERDAD is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2018, 14:01   #30
wbordat
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2017
Berichten: 25
Geslacht:
4 maanden na FUE behandeling

Het is nu 4 maanden geleden dat ik de FUE behandelmethode heb gehad. Afgelopen 4 maanden zijn spannend geweest in de zin dat je elke dag in de spiegel kijkt naar de vooruitgang. In het begin had ik het gevoel komt dit wel goed en dan in een keer begint het.
Ben vandaag op controle geweest bij de Kliniek Veldhoven, het zag er allemaal heel goed uit en loop precies op schema gezien dat na een periode van 4 maanden ongeveer 30 procent van de geplaatste grafts zichtbaar moeten zijn. Dit was bij mij het geval. Mijn zelfvertrouwen en zelfbeeld heeft nu al een enorme boost gekregen en ik ben nog niet op de helft, wat de kliniek Veldhoven voor mij betekent heeft is niet in woorden uit te drukken en kan ze niet dankbaar genoeg zijn. Personeel was zoals altijd erg vriendelijk en namen ook voor een gewone controle de tijd om alles rustig te bekijken en te bespreken.
In mijn persoonlijke map zal ik foto’s plaatsen van de situatie nu zodat je kunt zien wat de vooruitgang is. Over 2 maanden zal ik wederom een update plaatsen en foto’s van de situatie dan.
wbordat is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:51.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.