Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 4,67 gemiddeld. Weergave
Oud 2 november 2015, 02:02   #1
Viktor_V
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Locatie: Nederland
Berichten: 12
Geslacht:
FUE HT bij Esteworld of Hairworld Istanbul

Dag allemaal,

Ik zit net zoals velen hier met een haaruitval probleem en overweeg een haartransplantatie, maar eerst even wat info vooraf. Ik ben 33 jaar, sportief, gezond, eet goed en gezond en rook verder niet. Heb sinds mijn 23e problemen met haaruitval vooral op de kruin en bovenop mijn hoofd.

Ik ben ooit eens jaren geleden op consult geweest bij transhair, aesthetic clinics en de kliniek van feriduni. In de tijd dat de FUT nog heel erg populair was. Ben nu achteraf blij dat ik toen nog niks heb laten doen, maar ook geld speelde toen een rol. Verder kwam bij alledrie naar voren dat ik goede donor had.

Nu jaren later na ook nog met minoxidil van o.a. kirkland te hebben geëxperimenteerd met wisselende (tegenvallende) resultaten (vieze vette zooi trouwens, krijg altijd schilfers op m'n hoofdhuid) gaat denk ik toch de definitieve keuze vallen op een haartransplantatie en dat dan hoogstwaarschijnlijk in Turkije bij Esteworld of Hairworld Istanbul.

Ik heb onlangs drie consults aangevraagd en voor mij blijven er 2 klinieken over die denk ik interessant zijn in mijn geval.

1e consult Prohair Clinic Belgie
Kreeg ik in eerste instantie een negatief advies voor een ht waarbij werd vermeld dat zelfs een minimale verbetering niet haalbaar zou zijn en dat men mij een microhair pigmentatie adviseerde. Op mijn vraag waarom zelfs een minimale verbetering niet haalbaar zou zijn kreeg ik niet een direct antwoord, maar ineens zou een 2 daagse ht sessie in combinatie met een microhair pigmentatie toch wel kunnen, maar ik zou nooit een goede dichtheid verkrijgen. Aangezien mijn voorkeur niet uitgaat naar levenslang gemillimeterd haar en daar ook aardig wat centen voor te betalen heb ik ervoor besloten om deze kliniek links te laten liggen. Ook vond ik het raar dat in eerste instantie een ht werd afgeraden zonder een onderbouwd advies en dan vervolgens toch weer wel i.c.m. een microhair pigmentatie.

2e consult Esteworld
Foto's opgestuurd en de volgende dag al een offerte in huis voor een 2 daagse behandeling in Istanbul. Reden voor een 2 daagse behandeling is de grote oppervlakte van kaalheid en men op 1 dag maximaal 2800 grafts kan doen. Met deze behandeling zullen ze 2 dagen achter elkaar het maximaal mogelijke uit het donor gebied nemen. Hiervoor zullen ze het gehele donorgebied gebruiken, inclusief de zijkanten van het hoofd en de verwachting is dat dit aantal tussen de 4700 en 5200 grafst zal liggen. Indien meer mogelijk zullen ze dit ook uitvoeren. De behandeling is inclusief PRP behandeling, deze zorgt voor een betere ontwikkeling van de graft met dikker haar en helpt ook mee aan het behoud van het huidige haar. Kosten 3.850 Euro. Volgend jaar wordt deze behandeling 350 Euro duurder, oftewel snel beslissen volgens de contactpersoon.

3e consult HairworldIstanbul
3 kwartier (technisch) telefoongesprek gehad met de directeur van deze club die na overleg met zijn expert/arts op basis van de foto's het volgende adviseerde

3500 – 4000 grafts overplaatsen van de volgens hem sterke en goede donor en verwachte dat in mijn geval 1 graft gemiddeld 3 haren zou hebben, kom je uit op een totaal van 12.000 haren die getransplanteerd zouden worden, LET OP wel in 1 sessie aangezien zij wel over de expertise beschikken om dit in 1x te kunnen doen in tegenstelling tot andere klinieken. Deze behandeling zou dan 6-10 uur duren. Met uiteraard garantie en 3 maanden controle een jaar lang, etc, etc, Oh en niet onbelangrijk aangezien ook mijn kruin behandeld moet worden adviseerde hij om er goed op te letten dat een ervaren goede chirurg dit uitvoert aangezien deze haren in een rondje moeten worden geimplanteerd. Op een kruin zitten de haren namelijk niet recht Verder gebruiken zij ook een 0.6mm boor en hebben zij iets als enige nu in de markt om nog beter resultaat te kunnen garanderen, namelijk een nieuwe FUE CT techniek ontwikkeld wat ervoor zorgt dat de doorbloeding nog beter wordt bij de getransplanteerde haren met nog betere resultaten. Op mijn vraag of het mogelijk is om zoveel grafts binnen een zo korte tijdsbestek over te kunnen zetten (eruit halen, gaatjes prikken en terug plaatsen) gaf de directeur aan dat ze dit makkelijk aan kunnen en zelfs tot 6000 grafts kunnen gaan in 1 enkele sessie en hij nodigde me uit om op persoonlijke consult langs te komen om dit aan de hand van video etc aan te tonen. Kosten 3000 Euro + 1250 Euro indien ik de allernieuwste FUE CT techniek wil laten toepassen.

Tsjaaa.....zo zie je maar dat er toch nogal wat verschil zit tussen de klinieken en ook op de manier waarop ze te werk gaan...

Ik hoop jullie hiermee een beetje wat meer inzicht te hebben gegeven en hoop ook wat terug te horen met wat jullie hiervan vinden..

Voor foto's van mijn situatie zie hieronder.


Vriendelijke groet,
Viktor
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1037.jpg‎ (144,5 KB, 739x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1038.jpg‎ (139,5 KB, 737x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1040.jpg‎ (145,6 KB, 777x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1035.jpg‎ (142,9 KB, 552x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1036.jpg‎ (140,0 KB, 545x gelezen)

Laatst gewijzigd door Viktor_V; 2 november 2015 om 02:44
Viktor_V is offline   Met citaat reageren
Oud 2 november 2015, 09:33   #2
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
3500 grafst is niet voldoende voor de hele zone als ik zo de verschillende behandelingen hier voor bij zie komen. Dat zal resulteren in een zeer lager dichtheid.

Grafst groeien ook zonder FUE CT behandeling (hoe kunnen andere klinieken anders resultaten boeken), het zou dus enkel wat sneller kunnen gaan. Mocht je voor Hairworld gaan, zal ik deze behandeling er niet bij nemen.

IK ben bij Esteworld geweest en zou daar zo weer heen gaan. Mijn mening over hairworld was toen der tijd dat ze van alles roepen te hebben maar dit uiteindelijk niet klopte. (bijvoorbeeld dat ze al 10 jaar bestonden, dat ze certificering van turkse ministerie van gezondheid hebben, gratis garantie, ISHRS artsen) Verder misschien prima kliniek hoor, maar ik persoonlijk hou hier niet van.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 4 november 2015, 14:35   #3
Viktor_V
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Locatie: Nederland
Berichten: 12
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
3500 grafst is niet voldoende voor de hele zone als ik zo de verschillende behandelingen hier voor bij zie komen. Dat zal resulteren in een zeer lager dichtheid.

Grafst groeien ook zonder FUE CT behandeling (hoe kunnen andere klinieken anders resultaten boeken), het zou dus enkel wat sneller kunnen gaan. Mocht je voor Hairworld gaan, zal ik deze behandeling er niet bij nemen.

IK ben bij Esteworld geweest en zou daar zo weer heen gaan. Mijn mening over hairworld was toen der tijd dat ze van alles roepen te hebben maar dit uiteindelijk niet klopte. (bijvoorbeeld dat ze al 10 jaar bestonden, dat ze certificering van turkse ministerie van gezondheid hebben, gratis garantie, ISHRS artsen) Verder misschien prima kliniek hoor, maar ik persoonlijk hou hier niet van.
Bedankt voor je reactie. Ik denk ook dat 3500 te weinig is, wordt ook door Esteworld bevestigd.
Viktor_V is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2015, 13:17   #4
Viktor_V
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Locatie: Nederland
Berichten: 12
Geslacht:
Bedankt allemaal voor de vele reacties... Uhummmm... Vandaar dat ik ook nu jullie op de hoogte breng van wat zich allemaal heeft afgespeeld.

2 weken geleden toch maar de keuze gemaakt voor esteworld turkije etiler kliniek. En ja hoor afgelopen dinsdag de 1e behandeldag en gisteren de 2e gehad. Vandaag een dagje rust, morgen controle, wassing en terug naar NL.

Dag 1, Maandag aankomstdag, chauffeur was er niet. Ik gebeld, werd niet opgenomen ditect teruggebeld door etiler kliniek. Hij stond op t verkeerde vliegveld. Zal wel, in ieder geval 2 uur later kwam die gehaast aanlopen en bood zn excuses aan. Heb even in een cafebar gezeten in de tussentijd, broodje gegeten en koffie gedronken, werd vergoed door esteworld. Prima!! Chauffeur toffe gozer, sprak goed engels en we hadden t over van alles en nog wat waardoor de tijd naar t hotel voorbij vloog. Ik spreek ook wat woordjes turks en dat vinden ze helemaal geweldig hier. Verkeer in istanbul is btw verschrikkelijk, 3 km afleggen kan je zo 1,5 uur verder zijn in de spits.

Aankomst hotel, goed hotel, surmeli hotel. Nette kamer met alles wat je nodig hebt incl minibar (belachelijk duur ook voor nederlandse begrippen) maar goed heb ff wat in de winkel beneden gehaald en aangevuld.

Dag 2, ontbijt in hotel en om 7.30 kwam de chauffeur me ophalen. Wel ff belangrijk voor mij dan, het eten in deze tent is echt super top! Wat een buffet zeg, kan menig van der valk niet aan tippen. Ben hier niet voor t eten maar toch, is een belangrijke factor voor mij.
Aankomst kliniek kwartier later, zit hier om de hoek,luxe mooie kliniek, met mensen uit alle windstreken, papieren invullen, bloed afname, betalen, naar de coordinator haarchirurgie werde me donor bekeken, deze vent sprak goed engels en zei your donor is quite good, omkleden, scheren, door een andere dame werd de donorlijn getekend uit de losse hand in 10 seconden en 2 verdiepingen lager richting de ok. Ik ging naar de achterste kleine kamer, volgens mij is deze later er in gezet ofzo met een tussenwandje want het zag er snel afgewerkt uit kwa verf, voeg kitnaden etc. De zaken gaan hier goed volgens mij.
Hup liggen op die stoel. Grappig detail, typisch turks, operatielamp met tape aan elkaar vastgezet hahahh kan toch echt niet he!! Maar goed misschien met verwisselen lamp ofzo handiger of whatever, maar goed je denkt ff als ze ook zo met mn haren aan t werk gaan...
Hoppakee liggen op je buik op een soort van masagestoel
Waar je met je gezicht in valt en ja hoor lokal inzeksjon. Nou deze zijn echt niet prettig hoor!! En de Eerste 8 voel je wel hoor, volgens mij wordt er ook een hoop vocht mee ingespoten om je huid op te latten zwellen en toen kwamen de 2/3 assistentes binnen waarvan 1 dat boortje pakte en met de snelheid van een naaimachientje met grafts aan het weghalen was, echt serieus he wat een snelheid. Ik zag de boor en dat leek me geen 0,6 mm boor dus ik vroeg ernaar en antwoord 0,8mm. Ik schrok hiervan, want mij is juist verteld dat de donor goed en snel herstel van een 0,6mm boor. Tsja als ze dan ineens met iets anders te werk gaan... Dus ik vroeg hiernaar en kreeg als antwoord. No you big graft! T zal wel, anderen zijn hier ook behandeld en zijnook tevreden en ze zullen toch wel weten wat ze doen lijkt mij. Geen enkel bedrijf kan negatieve reclame hebben en zeker niet een kliniek als Esteworld toch. Ik vroeg t later ook nog aan de coordinator waarom ze niet 0,6 gebruiken en hij bevestigde ook dat als je dik haar hebt of meerdere haren uit een graft ze 0,8 gebruiken.

Hop circa een uur grafts weggehaald bandage om me hoofd. Ik heb haar ff getimed, horloge had ik om. Ze haalde gemiddeld 80 grafts per minuut aan de achterkant weg!!! Dus uurtje in totaal met boren en het eruit halen met de pincet wat ze zo nu en dan met zn tweeen deden. Terwijl een andere weer aan t verdelen was. Naar boven Lunchen in hun eigen restaurant, dit is echt niet te vreten, weinig smaak, lauw, koud kantinevoedsel, maar je hebt honger en t is een lange dag dus gewoon vreten. Hop naar beneden, liggen op de stoel nu op de rug komt hoofdchirurg binnen meneer DR Alaadin Karabacak, rustige man op leeftijd, met beetje hippie kapsel/uiterlijk. Spreekt ook weinig engels maar doet zn werk goed en supersnel. Hij maakte incisies met het tempo van een mitrailleur, nee zonder te dollen hii ging ook snel. Af en toe en met name op me kruin merkte ik op dat ie echt in een bepaalde richting moest insnijden. Volgens mij doet hij dit met een speciaal mesje, maar wat een rust ineens in die kamer, die meiden lachen en kibbelen erop los. Hij maakte circa 5000 sneetjes, ja ik heb ze geteld!!! 2x de tel kwijt geraakt, maar goed het zullen er 100 meer of minder zijn. De kanalen voor morgen werden ook gelijk gemaakt. Hij neemt afscheid na 2 uur ofzo en dan komt de bende van ellende weer binnen hahahaha en hoppakee gelijk met zn tweeen volgens mij ook af en toe met zn drieen de grafts terugplaatsen. Ze begonnen van vooraf aan tot aande brug. Dit duurde ook circa 2 uur. Ook dit ging super snel onder het gelach gekibbel en constante gepraat een 1 stuk door. Kan irritant zijn, zeker voor iemand die t niet verstaat, nou verstond ik wel wat en grapten we samen af en toe tussendoor, maar op de manier hoe ze het doen kun je maar denk ik tot 1 conclusie komen. Deze gasten doen dit met 2 vingers in hun neus elke dag!! Ervaring genoeg lijkt mij en dat is voor mij personlijk een zwaarwegende factor. Hup klaar bandage om ff wachten in de kliniek nog wat uitleg van een turkse dame die perfect engels praat en terug naar hotel.

Dag 2, weer perfect onbeten maar ik zag toch wel wat op tegen de behandeling. Weet je, 6/7 uur in zo'n stoel is geen grap. Kont beurs, onderrug beurs hahaha. Maar goed, mijn pech dat ik een grote behandeling nodig heb en ik ben niet van de pauzes etc. Gewoon doorknallen. Dag 2, weer lokal inzekcijon en dan is je hoogd al wat gevoelig van de eerste dag, hup tanden op elkaar en weer weghalen aan de linkerkant van me donor. Trouwens zelfde team als de dag ervoor. Ook weer na circa 1,15 uur klaar met roven en gelijk omdat de verdoving nog werkt, ze verdoven bij boven op t transplabtatiegebied, de grafts terugplaatsen. Dit duurde ook circa 2,5/3 uur maar ging als een speer.
Klaar, schoonmaken, bandage om, en klaar. Naar boven omkleden, weer uitleg turkse dame int engels met nu een uitgebreide pakket aan medicijnen volgens voorschrift. Eerste dag zijn er ook nog voor en na fotos gemaakt. Hup terug naar hotel, lachen met de chauffeur in de auto en hij wees me nog nadrukkelijk om op te passen met in en uitstappen en hielp mee. Vertelde me dus hoe al 2/3 keer mensen hun kop hebben gestoten. Aiii, dat is toch verschrikkelijk. Fuckkk... Konden ze gelijk terug naar kliniek om alleen schoon te maken. Ze kunnen dan nika meer aan je situatie doen!!!! Dus voorzichtigheid geboden.

Slapen gaat echt moeilijk, tip neem reiskussen mee. Was ik vergeten maar misschien moet de kliniek iets meegeven of moet het vante voren duidelijker worden aangegeven. Je hoofd moet in een hogere stabiele positie liggen. Goed uiteindelijk toch de nacht doorgekomen met wat lichte pijn schaafwondachtige pijn donor en bovenop lijkt het alsof je wat leegloopt. En dat is dus bij mij ook zo want op mn voorhoofd door de porien kot allemaal vocht naar buiten en heb achter op t verband en in de kussen wondvocht liggen. Is niks ernstigs lijkt mij. Heb ook geen gezwollen gevoel, is natuurlijk al het ingespoten vocht wat er nu uitkomt.

Dag 4 rustdag op de kamer, weer lekker onbeten en nu jeuk als als een malle op transplantatiegebied en ook op donor. Alsof ik vlooien heb, niet aankomen ahhhhahha. Ga kapot!! Heb btw geen painkillers gebruikt. Vandaag net eerste tablet antibioticakuur ingenomen. Moet 5 dagen 2 maal daags. Ben niet zo van de pillen en slik nooit wat kwa medicijnen maar weet je laat ik in dit geval maar gewoon hun raad opvolgen. Zo dalijk eerste tablet vochtafdriiving naar binnen werken voor 3 dagen. Kan toch hast niet dat ik nu al zoveel jeuk heb?? Trouwens ik ben bijna nooit ziek en als ik een wondje of iets dergelijks hebt dan is t binnen no time genezen, haar, nagels, baard groeit ook als een malle. Misschien toch nu al herstel!?

Morgen laatste dag, wassing in kliniek, controle en terug naar NL.

Indruk, tsja.. Resultaat is wat voor mij telt dus ben erg benieuwd, maar tot nu positief gevoel overall. Ook het contact met Hidde in Nederland verloopt goed ook al zit je hier (app) en tot nu toe ben ik ook goed door hem geholpen.

Verder hier een Beetje op zn turks allemaal, maar logisch toch eigenlijk en heb het gevoel dat ze echt wel weten wat ze doen, dit is volgens mij peanuts voor ze!!

Ps let niet op me fouten en zinnen is vanaf een iphone getikt
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg‎ (152,0 KB, 499x gelezen)

Laatst gewijzigd door Viktor_V; 19 november 2015 om 15:37
Viktor_V is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2015, 17:12   #5
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
goed verhaal en fijn voor je dat het goed is verlopen.

Succes! ik ga het volgen.

Heb je nog wat aanvullende foto's? Ben echt wel benieuwd naar zo een groot aantal over 2 dagen.
DeJong is offline   Met citaat reageren
Oud 19 november 2015, 18:23   #6
Viktor_V
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Locatie: Nederland
Berichten: 12
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeJong Bekijk bericht
goed verhaal en fijn voor je dat het goed is verlopen.

Succes! ik ga het volgen.

Heb je nog wat aanvullende foto's? Ben echt wel benieuwd naar zo een groot aantal over 2 dagen.
Morgen ben ik in NL en dan zal ik ff wat fotos uploaden. Gaat niet echt lekker met een iphone en daarnaast is de wifi hier slecht.

Vandaag is er toch aardig wat vocht afgezakt. Vanimddag vroeg bij me slaap, nu ter hoogte van me oren. Hoop morgenochtend dat het nog verder wegzakt. Als t maar uit mn gezicht weg is...alien hoofd nu!
Viktor_V is offline   Met citaat reageren
Oud 21 november 2015, 17:17   #7
Viktor_V
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Locatie: Nederland
Berichten: 12
Geslacht:
Vandaag 1 dag in Nederland terug, eerste wassing zelf gedaan, heerlijk verkoelend en geeft wat rust aan de huid, ging perfect allemaal.

Rustig aan alles deppen niks smeren en wrijven.

Hierbij nog wat foto's direct na de behandeling, kun je heel goed en mooi zien hoe alles geplaatst is, ook nog een foto direct nadat het verband eraf gehaald is.

Nu vandaag na het eerste wassen al de eerste korstjes bovenop en de donor ziet er ook al wat rustiger uit.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_1534.jpg‎ (153,4 KB, 477x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1535.jpg‎ (154,8 KB, 389x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1540.jpg‎ (150,4 KB, 379x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1630.jpg‎ (134,9 KB, 405x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_1652.jpg‎ (155,3 KB, 476x gelezen)
Viktor_V is offline   Met citaat reageren
Oud 23 november 2015, 08:17   #8
glam
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2015
Berichten: 46
Geslacht:
succes
Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over en wacht vol spanning het resultaat af.
glam is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2015, 22:28   #9
Viktor_V
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Locatie: Nederland
Berichten: 12
Geslacht:
Weet iemand wat voor haren dit zijn. Af en toe als je door je haar wrijft of een puistje uitknipt komt dit eruit. Is dit normaal of gelijk een complete graft inclusief haar?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg image.jpg‎ (148,2 KB, 485x gelezen)
Viktor_V is offline   Met citaat reageren
Oud 28 december 2015, 23:40   #10
renszo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 september 2012
Berichten: 178
verschrompeld haartje met stukje huid eraan. Soms blijven ze in de huid steken maar zijn ze al wel 'uitgevallen'. Ze hebben dan ook wel eens zo'n weerhakje eraan.
__________________
-Finasteride 1 mg dosering om de dag
-Minoxidil Foam kirkland 5%

Shampoo:
Revita en beaver Keratin thickening shampoo

HT Aesthetic Beauty Clinics 1530 grafts 09-12-2014.
HT Aesthetic Beauty Clinics 600 grafts 18-12-2015 verdichting haarlijn.
renszo is offline   Met citaat reageren
Oud 29 december 2015, 10:27   #11
Man25
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 december 2015
Berichten: 202
Geslacht:
Is het al mogelijk om een foto te plaatsen van hoe het er na een maand uit ziet?

Ik ben zelf vorige week 25 geworden en mijn inhammen worden met de maand groter lijkt het. Ik overweeg om begin april een haartransplantatie bij Este World te ondergaan. Heb op dit moment een offerte voor 1800 - 2300 grafts. Hiervoor moet ik 2350 euro betalen. Ik overweeg nog om dit te combineren met een Acell behandeling, die ook nog eens 1300 euro kost.
Man25 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 december 2015, 12:56   #12
Viktor_V
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Locatie: Nederland
Berichten: 12
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door renszo Bekijk bericht
verschrompeld haartje met stukje huid eraan. Soms blijven ze in de huid steken maar zijn ze al wel 'uitgevallen'. Ze hebben dan ook wel eens zo'n weerhakje eraan.
Ok bedankt man, klopt sommige hebben idd een weerhaakje. Maar belangrijkste is dat het een stukje huid is en niet een graft
Viktor_V is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2016, 02:39   #13
Viktor_V
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2015
Locatie: Nederland
Berichten: 12
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Man25 Bekijk bericht
Is het al mogelijk om een foto te plaatsen van hoe het er na een maand uit ziet?

Ik ben zelf vorige week 25 geworden en mijn inhammen worden met de maand groter lijkt het. Ik overweeg om begin april een haartransplantatie bij Este World te ondergaan. Heb op dit moment een offerte voor 1800 - 2300 grafts. Hiervoor moet ik 2350 euro betalen. Ik overweeg nog om dit te combineren met een Acell behandeling, die ook nog eens 1300 euro kost.
Is mogelijk maar heeft weinig nut, nagenoeg alle getransplanteerde haren zijn uitgevallen en dus is het een kale bedoeling. Hier en daar komen er al wel wat stoppeltjes doorheen. en verder zijn de oude bestaande haren doorgegroeid waardoor je nu een heel raar resultaat hebt, ziet er niet uit. Voor wat betreft de acell weet ik niks, heb het alleen hier op het forum nu sinds kort voorbij zien komen. Mij is daar ook niks over verteld bij esteworld.
Viktor_V is offline   Met citaat reageren
Oud 3 januari 2016, 19:37   #14
Arvie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 juli 2015
Berichten: 3
Geslacht:
Hoi Victor,

Kan je misschien toelichten waarom je uiteindelijk toch voor Esteworld gekozen hebt? Ben bij HI geweest voor een consult en heb ook een offerte van EW. Beide verschillen niet zoveel in prijs maar doordat je bij HI een persoonlijk consult kan nemen vind ik het toch vreemd dat er op dit forum zo weinig over HI is te vinden. Een offerte op basis van foto's vind ik nog steeds een beetje vreemd...
Wel heb ik bij HI vraagtekens bij de circulation treatment (1250 euro extra) Volgens hun zou dit de beste resultaten leveren waardoor je toch het gevoel krijgt dat enkel een FUE behandeling niet voldoende resultaat geeft...

Hoe heb jij deze overweging gemaakt?
Arvie is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2016, 10:05   #15
DeJong
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 mei 2011
Berichten: 792
Esteworld kan je ook gewoon langs op kantoor in Nederland. Als je op hun sit kijkt kan je of foto's insturen of een consult aanvragen.

En ja inderdaad, ik deel je mening over de circulation treatment. Ze zeggen eigenlijk dat hoe ieder andere kliniek het doet het niet goed is, terwijl ze het zelf ook altijd zonder hebben gedaan voordat ze deze behandeling hadden, pure marketing :-(
DeJong is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.